Trolan Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Witam, Byłem dzisiaj u mechanika i zmierzył mi ciśnienie w w cylindrach 1. 220 psi 2. 217 psi 3. 190 psi 4 170 psi, może ktoś mi coś napisze na ten temat, co byście w temacie poradzili ? pływać i pływać czy coś działać z tym. Z góry dziekuje za pomoc, skuter zakupiłem tydzien temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 nic nie napisałes jaki to rocznik i jaki przebieg ..oraz ew. inne objawy które skłoniły do pomiaru kompresji - po tygodniu a dlaczego nie przed zakupem ?? normalne ciśnienie to 190 psi a minimum 157psi U Ciebie problemem nie jest wartość ale zbyt duża różnica pomiędzy max i min.(prawie 30%...nie dopuszczalne). Zrobić należy "test olejowy" przy pomiarze kompresji aby stwierdzić czy to zawory czy pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Dodałbym, że problemem też jest wyższe ciśnienie od nominalnego C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolan Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 nic nie napisałes jaki to rocznik i jaki przebieg ..oraz ew. inne objawy które skłoniły do pomiaru kompresji - po tygodniu a dlaczego nie przed zakupem ?? normalne ciśnienie to 190 psi a minimum 157psi U Ciebie problemem nie jest wartość ale zbyt duża różnica pomiędzy max i min.(prawie 30%...nie dopuszczalne). Zrobić należy "test olejowy" przy pomiarze kompresji aby stwierdzić czy to zawory czy pierścienie. Witam, Przepraszam że tak na szybko dodałem i poleciałem, A więc Yamaha FX 140 2002r. Na początek poszły świece do wymiany i filtr powietrza - brudny jak diabli. Co do tej kompresji to silnik był po remoncie, nie wiem czy jest to kwestia regulacji, czy czegoś innego. Zaprowadziłem skuter do warsztatu w celu przeglądu, i po rozruchu - nierówna praca, zmierzyli ciśnienie. Następnie mieli mi sprawdzić czy zawory są podparte czy są luzy, może jutro czegoś się dowiem, ale na razie mam zagwostkę. Sprzedawca robił kapitalny remont silnika 3 lata temu, przepłynął na tym silniku 35mth. Kupił SeaDoo 250km i ten wystawił na sprzedaż, więc kupiłem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 więc jest do ponownego gruntownego "rozgrzebania" (gdyż jest różnica w sprężaniu...i jest także zbyt wysokie) w złym momencie masz ten problem - sezon już w drzwiach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolan Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 więc jest do ponownego gruntownego "rozgrzebania" (gdyż jest różnica w sprężaniu...i jest także zbyt wysokie) w złym momencie masz ten problem - sezon już w drzwiach Co w takim razie proponujesz, mechanicy zaproponowali mi na początek sprawdzenie luzów zawowrowych ew. podparcie. Czy popływać i ponownie zmierzyć te ciśnienie ? czy od razu grzebać. ? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Samo się nie naprawi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Trzeba pogłówkować co mu dolega ja tam bym pływał i sprawdził czego mu będzie ubywać oleju ,płynu itp jaka temp pracy silnika itp i dopiero zmierzył kompresje na gorącym silniku regulacja zaworów mu nie zaszkodzi wiec warto to zrobić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Tylko co się ma poprawić skoro remont był zrobiony 3 lata temu .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolan Opublikowano 25 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Wracam do Wątku, Wykonano regulacje, szlif cylindrów. Po godzinie pływania na pół manetki, nie więcej. Wskoczyła kontrolka temperatury. i później co ok 10 min, też wyskakiwała. W poniedizałek dopiero bede dzownił do mechaników, ale może jakieś rady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Ale po co. .? Szlif to silnik w pyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolan Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Zrobili regulacje i później zaproponowali to ..... serwis dobry z opacz kolonia. Warszawa . Witcar. Hmmm teraz to już sam nie wiem co z tym robić po mowie po pierwszej próbie na wodzie po godzinie ta temperatura. Tylko nie wiem czy ma coś do tego ze wydarzyło się to na skokach przez fale . Na spokojnym nic się nie działo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolan Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Poprawka wymienili mi 3 zawory ssace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.