Bartes Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Planuję kupić łódkę z silnikiem jak w temacie. Łódka 5,7m otwartopokładowa. Czy znacie ten silnik? Jak wygląda sprawa awaryjności i kosztów napraw oraz dostępność części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo_lodz Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Tu masz katalog: https://www.boats.net/catalog/yamaha/outboard-by-year/1998 Wiesz że to potrafi spalić trochę paliwa? Tu masz przykład jednego z oszczędniejszych 2T Evinrude ETEC 150 hp. I podają ponad 50L na h :D https://www.boat-fuel-economy.com/evinrude-outboard-fuel-consumption-liters Co do awaryjności to pewnie ktoś inny coś więcej napisze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 To są dobre i trwałe silniki o ile ktoś nie oszczędza na oleju i kazdy gaźnik jest prawidłowo ustawiony . Spalania jednak są koszmarne szczególnie na niskich obrotach w porównaniu do czterosuwa . W pełnym otwarciu przepustnicy i obciążeniu licz ze 60-65 litrów na godzinę to norma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 To ja potwierdzę 40 l przy 40 km/ h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartes Opublikowano 6 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 Bardzo Wam dziękuję za wszystkie opinie. No to jeszcze mam pytanie, jak się ma taki silnik do podobnego w mocy stacjonarnego Mercruisera 3,0 135KM? Jeżeli łodzie są podobnej budowy i ciężkości? Przede wszystkim chodzi mi o potencjalne koszty napraw oraz spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo_lodz Opublikowano 6 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 Nie powiem nic o trwałości i kosztach napraw. Ekonomie możesz sobie sprawdzić tu: https://www.boat-fuel-economy.com/mercury-mercruiser-3.0-181-fuel-consumption-liters Chyba jest lepiej bo max podają 39l/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 6 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 To są trwałe yamahy, warunkiem jest lanie oleju w normie producenta a nie zamiennika od kosiarek ( taki przypadek w Bydgoszczy miałem) . Warunkiem poprawnej pracy dwutakta na gaznikach jest poprawny skład mieszanki a więc gaźniki muszą chodzić jak trzeba. Części do nich są ciągle dostępne , kultura pracy tej V-ki jest naprawdę dobra a moment obrotowy generowany przez takiego dwusuwa dostarczy dużo frajdy na wodzie. Gdzie masz ten silnik upatrzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartes Opublikowano 7 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2020 całą łódkę mam do obejrzenia pod Płockiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.