dzwiadek Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Witam Wziąłem od kolegi skuter yamaha VX 1100. Niestety przestała 4 lata i po wymianie świec, oleju, nowego filtra powietrza po podłączeniu pod węża z woda po paru minutach jest pikanie o temperaturze, a później swieci cały czas. Pomoże ktoś od czego mogę zacząć by zdiagnozować problem ? Z góry dziękuje wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 jak cos to zapraszam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Zwal go na wodę i popływaj może masz słabe ciśnienie węża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzwiadek Opublikowano 2 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Czyli może mieć na to wpływ, ze właśnie jest podpięty pod węża, a nie na wodzie? Delikatnie słychać metaliczny dźwięk przy śrubie (jakby się klucze tłukły), ale to chyba w tych yamahach standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 ale to chyba w tych yamahach standard W każdym skuterze tak jest.Z węża musi być naprawdę dobre ciśnienie.I pamiętaj najpierw odpalasz skuter potem odkręcasz wodę jak gasisz to najpierw zakręcasz wodę dopiero gasisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzwiadek Opublikowano 2 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Ta kolejność pamietam :) Raz tylko przy gaszeniu kolega nie odpiął wody- mogło się coś stać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Ta kolejność pamietam :) Raz tylko przy gaszeniu kolega nie odpiął wody- mogło się coś stać ? mogło i nie musiało.. podobna odp. jak opis. pytanie czy odpiął wodę po 5 sek czy 5 minutach...i czy na tej wodzie pracował sekundy czy minuty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzwiadek Opublikowano 2 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Od razu po zgaszeniu odpiął wodę (nie więcej niż 10sekund) później dopiero po godzinie odpalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Czyli może mieć na to wpływ, ze właśnie jest podpięty pod węża, a nie na wodzie? Delikatnie słychać metaliczny dźwięk przy śrubie (jakby się klucze tłukły), ale to chyba w tych yamahach standard W tym modelu zwykłe tak się tłucze gdyż napęd z silnika na śrubę idzie poprzez pdzekladnie i to jej zęby z braku obciążenia tak się tłuką. .. jeżeli ciśnienie wody jest ok i wszystko sprawne nie może się przegrzewac. teraz pytanie czy przegrzewa się wydech czy silnik... zobacz jaki błąd zapisał..pyknij w guzik start aby licznik zaświecil ale go nie odpalaj.. po czym wciśnij j trzymaj min 10sek przycisk obok LCD volt/hour o powinna się pokazać jakas podwojna cyfra oznaczająca błąd. 01= brak błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzwiadek Opublikowano 3 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 01 Teraz chodził z 5min na wolnych obrotach bez gazowania i nie było już kontrolki temp. W najcieplejszym miejscu miał 60stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 wiec może się nie stresuj..czas na wodę zrzucić i wtedy wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 01 Teraz chodził z 5min na wolnych obrotach bez gazowania i nie było już kontrolki temp. W najcieplejszym miejscu miał 60stopni. piszesz że chodzi bez gazowania a wczesniej bylo inaczej? nie pisałeś o tym.. każdy skuter przegrzejesz jak gazujesz..na wężu ma chlodzenie które wystarczy tylko na wolnych obrotach.. kolejna rzecz o której nie wiesz i nie będzie kontrolki błędu..jezeli tak długo pracuje na wężu to albo już upaliles albo można upalic uszczelnienie wału pompy.. tam są simeringi gumowe które normalnie chlodzi i smaruje woda..gdy jest na wężu sucha guma trze o metal (wolne obroty to ok. 2 tys/min)i się niszczy..pozniej woda w lozyskach itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzwiadek Opublikowano 3 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 Dzięki kolega za rzeczowa odpowiedz. Pytanie jak teraz to sprawdzić, czy nie zostało uszkodzone ? Z góry dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 Dzięki kolega za rzeczowa odpowiedz. Pytanie jak teraz to sprawdzić, czy nie zostało uszkodzone ? Z góry dziękuje za pomoc ile skuter ma prawdziwych godzin? jeżeli ponad 100 to sprawdzić teraz..jeżeli niewiele to zrób tak jak ponizej gdyż innej możliwość i nie ma.. przeplywac 2 baki i odkręcić tylny kapturek-stozek i sprawdzić czy, zamiast smaru nie ma kawy z mlekiem czyli wody. dostęp od tyłu 3 śrubki imbus chyba 5mm. zanim rozkręcisz kup oring aby włożyć nowego bo na starym się nie składa. jeżeli smar będzie normalnej barwy to jedyna Twoją inwestycją będzie oring. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzwiadek Opublikowano 3 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 Prawdziwy 360h Czyli lepiej sprawdzić to od razu teraz przed zwodowaniem? Jaki olej uzupełnić w ten kielich ? Wiesz może jaki dokładnie idzie tam oring ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzwiadek Opublikowano 3 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 Prawdziwy 360h Czyli lepiej sprawdzić to od razu przed zwodowaniem ? Jaki olej mam uzupełnić w ten kielich ? Wiesz może jaki dokładnie idzie tam oring ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 nie pamiętam rozmiaru oringa..kup w aso za kilkanaście złotych.. tam nie jest olej lecz smar więc nic Ci się nie wyleje.. jezęli tam jest woda a przy tym przebiegu róznie być może to trzeba kupić kit naprwczy ..łożyska simeringi itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.