Skocz do zawartości

YAMAHA - wskaznik paliwa


janegab
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkuję swoją yamaszkę 100 km kilka lat mam zestaw elektr. wskazników ale poziom paliwa skazuje mi zegar nie od kompletu. Czy ma ktoś z Kolegów do odsprzedania lub udzieli mi info . na temat jak wyżej . Sprawa dotyczy reszt to co montuje się w zbiorniku paliwa. przypuszczam ,że czujnik pływakowy itp. Pozdrawiam Janek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez ostatnio próbowałem podłączyć czujnik paliwa do zegarów yamahy. Ze schematu wyczytałem, że sygnał z czujnika podłącza się do kabli W i B wychodzących z zegaru.

Domyślam się, że White-biały i Biały :) Co więcej pewnie W to sygnał, a B to masa. Problem w tym, że z zegara wychodzą 2 czarne kable i trzeba poeksperymentować, która masa jest właściwa.

Dodatkowo trzeba ustawić w zegarze oporność jaką ma czujnik. Nie wiem tylko czy w ustawieniach zegara czy z tyłu ustawiając jakieś zworki.

 

Mi na razie się nie udało się wszystkiego spiąć ale być może mam zepsuty czujnik pływakowy. Niedługo dalszy ciąg prób ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego ! Dzisiaj śmigaliśmy na nartach i mimo,że wymieniłem wężyki zasilania paliwa -  filterek paliwa -był b. brudny-sprawdziłem gruszkę zaworki działaja a silnik na maxa i pod narciarzem dusi sie-grucha miekka jak sie ją popompuje motor chwyta obroty... brakuje mu paliwa-jutro zabieram sie do pompek paliwowych i sprawdzę smok co pociaga wachę ze zbiornika...Jak coś w tym temacie grzebałeś - doradż . Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki Kolego ! Schemat i instrukcja -rewelka. Z tego co kapnąłem muszę znać oporność czujnika pływakowego. Ja mam łódż ze zbiornikiem stacjonarnym kupioną po kimś i ten czujnik to samochodowy jakiś na pewno fiatowski...dobrze się składa bo mam za malo paliwa jak płynę na maxa ...posprawdzałem weżyki.filterek.gruszkę...potrzac na ten czujnik zerknę czy smok zasysający /siteczko/ jest czyste. pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucam ogólny schemacik.

 

Z czujnikami poziomu paliwa jest problem w którą stronę działa. Często jest tak, że oryginalny budzik pokazuje odwrotnie niż być powinno. W jednych czujnikach opór rośnie ze wzrostem poziomu paliwa a w innych opór rośnie w miarę zmniejszania poziomu paliwa. Poza tym montaż zależy od rodzaju zegara: multi czy single oraz analog czy digital.

Schowek01.jpg.4b1386f8a610918fd0dc7e1c38988985.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kolego za kod kolorów=cały czas uwazałem symbol "B" jak blue-niebieski / L/ a to BLECK=czarny. Już wczoraj wczołgałem się / jaka fajna gimnastyka na starość/ i zrobiłem penetracje podłczenia / na leżąco na plecach/ Jest wszystko O.K. już przestawiłem zworki w/g zaleceń kolegi z forum-teraz przygotowuję prowizoryczne kabelki-i grzebanie...pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...