janegab Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Użytkuję swoją yamaszkę 100 km kilka lat mam zestaw elektr. wskazników ale poziom paliwa skazuje mi zegar nie od kompletu. Czy ma ktoś z Kolegów do odsprzedania lub udzieli mi info . na temat jak wyżej . Sprawa dotyczy reszt to co montuje się w zbiorniku paliwa. przypuszczam ,że czujnik pływakowy itp. Pozdrawiam Janek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcink Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Tez ostatnio próbowałem podłączyć czujnik paliwa do zegarów yamahy. Ze schematu wyczytałem, że sygnał z czujnika podłącza się do kabli W i B wychodzących z zegaru. Domyślam się, że White-biały i Biały :) Co więcej pewnie W to sygnał, a B to masa. Problem w tym, że z zegara wychodzą 2 czarne kable i trzeba poeksperymentować, która masa jest właściwa. Dodatkowo trzeba ustawić w zegarze oporność jaką ma czujnik. Nie wiem tylko czy w ustawieniach zegara czy z tyłu ustawiając jakieś zworki. Mi na razie się nie udało się wszystkiego spiąć ale być może mam zepsuty czujnik pływakowy. Niedługo dalszy ciąg prób ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Dzięki kolego ! Dzisiaj śmigaliśmy na nartach i mimo,że wymieniłem wężyki zasilania paliwa - filterek paliwa -był b. brudny-sprawdziłem gruszkę zaworki działaja a silnik na maxa i pod narciarzem dusi sie-grucha miekka jak sie ją popompuje motor chwyta obroty... brakuje mu paliwa-jutro zabieram sie do pompek paliwowych i sprawdzę smok co pociaga wachę ze zbiornika...Jak coś w tym temacie grzebałeś - doradż . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajson Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Dodatkowo trzeba ustawić w zegarze oporność jaką ma czujnik. Nie wiem tylko czy w ustawieniach zegara czy z tyłu ustawiając jakieś zworki. schemat zworek: http://imageshack.us/f/63/instrukcjayam001.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Wielkie dzieki Kolego ! Schemat i instrukcja -rewelka. Z tego co kapnąłem muszę znać oporność czujnika pływakowego. Ja mam łódż ze zbiornikiem stacjonarnym kupioną po kimś i ten czujnik to samochodowy jakiś na pewno fiatowski...dobrze się składa bo mam za malo paliwa jak płynę na maxa ...posprawdzałem weżyki.filterek.gruszkę...potrzac na ten czujnik zerknę czy smok zasysający /siteczko/ jest czyste. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Dorzucam ogólny schemacik. Z czujnikami poziomu paliwa jest problem w którą stronę działa. Często jest tak, że oryginalny budzik pokazuje odwrotnie niż być powinno. W jednych czujnikach opór rośnie ze wzrostem poziomu paliwa a w innych opór rośnie w miarę zmniejszania poziomu paliwa. Poza tym montaż zależy od rodzaju zegara: multi czy single oraz analog czy digital. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 POZOSTAJE NIC INNEGO-jak najpierw dokopać sie do zbiornika -już wywalilem wczoraj tapicerkę ... i grzebać -próbować. Te symbole literowe na kabelkach to chyba kolory... dzięki , deszcz pada bedzie fajne zajęcie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 kody kolorów w Yamie schematy i zworki w starszych zegarach analogowych Yama http://www.4shared.com/document/_fEoPmX-/starsze_zegary_analogowe_i_cyf.html zegary commandlink http://www.4shared.com/document/gSs7LD8n/zegary_commandlinkpdf.htmlkody_kolorow.pdf.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Dzięki Kolego za kod kolorów=cały czas uwazałem symbol "B" jak blue-niebieski / L/ a to BLECK=czarny. Już wczoraj wczołgałem się / jaka fajna gimnastyka na starość/ i zrobiłem penetracje podłczenia / na leżąco na plecach/ Jest wszystko O.K. już przestawiłem zworki w/g zaleceń kolegi z forum-teraz przygotowuję prowizoryczne kabelki-i grzebanie...pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 1 zdjęcie - demontaż budzika 2 - przestrojenie na oporność EU 3 - prowizoryczne podłączenie 4 - wlanie paliwa - wskaźnik działa . Dziękuję kolegom z forum z wystawienie obszernego materiału j.w . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 na zdrowie :D :D :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban233 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 witam czy orientuje się ktoś jakie oporności czujnik paliwa pod multizegay yamahy dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.