Jaremi Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 szanowne forum, mam Yamahę 8CMH6NOL, jak głęboko muszę wybebeszyć śrubę żeby sprawdzić i zrobić sobie zapas kołków zrywowych ( o ile są ??). Zdjąłem srubę z wałka i popatrzyłem "w głąb" :) i.. nic :))) nie widać. Czy w tym silniku śruba jest jakoś zabezpieczona w postaci kołków czy innego patentu?? z góry dziękuję za cierpliwość i odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Kołek jest zaraz pod sruba, wchodzi we wglebienie w spodzie śruby. ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Jak sądze ten silnik ma srube na frezach wiec brak kółków ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaremi Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 tak jak pisze Marcin..jest na frezach...czyli jak wpadnę na coś to skasuję srubę ? jak w takich przypadkach..wożenie zapasowej ma sens ?? czy mi rozwali wałek i zapasowa śruba udławi się ze śmiechu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Przy kolizji z przeszkodą urwie lub wygnie łopate, może też zerwać połączenie gumowe piasty że srubą tak więc zapasowa śruba wskazana ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 I ciesz się jak skasujesz tylko śrubę ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.