kapturskip Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Witam kolegów chcialbym prosic o porade. Wrzucilem filmik z plywania na youtube Motorowka ma maksymalnie dodany gaz ale mimowszystko nie chce sie wkrecic silnik do konca. Brakuje jej aby weszla w slizg , czy to wina zlej regulacji gaznika a moze zlego ustawienia w stosunku do paweży. Prosze o porade. Silnik to johnson 33 HP. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 No masz ładny akwen do pływania, pogoda tez jak widze dopisała, i to w zasadzie wszystko co mozna powiedzieć , a jeśli chodzi o ślizg, lub jego brak, no to niestety z tego filmu nic nie wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapturskip Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 A co bym musiał nakrecic albo czemu zrobic zdjecia zeby bylo bardziej pomocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 wyraźnie słychać, że silnik nie wkręca się rozumiem, że wcześniej wchodziła w ślizg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapturskip Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Własnie nie wiem , kupilem ja niedawno. Poprzedni wlasciciel plywal nia przez 5 lat potem stała z rok. Dorzucil mi pontony i narty wodne mówiac ze dawala sobie rade. Wiec musiala chodzic w ślizgu. Ja wziolem poczyscilem gaznik , przesmarowalem wszystko i wrzucilem na wode. Jezeli nie zalacze biegu to silnik na luzie wkreca sie na o wiele wyzsze obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzalewski Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 wychodzi na to, że to zła regulacja gaźnika a jak świece ?, dawno zmieniane, jaki kolor ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapturskip Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Przesylam zdjecia świec ta z wyższego cylindra jest ladna biała a ta z nizszego widac ze zalana. http://vlep.pl/opyc1v.jpg http://vlep.pl/xt0d5b.jpg http://vlep.pl/1c0hsu.jpg Czy moze miec to znaczenie a jezeli tak to co jest winne sama w sobie swieca czy przewody wysokiego napiecia tez. Dziekuje za zainteresowanie. A jaka mieszanke powinno sie lac 1:50 czy 1:30. Ja leje te drugą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasola Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 mieszanka standartowa to 1:50.Silnik pracuje na 1 cylindrze co wyraźnie słychać :) Świeca z niepracującego cylindra jest mokra wiec problem z gaźnikiem raczej odpada.Sprawdz czy obie świece maja iskre.To na początek jest najważniejsze.Jesli Jest iskra trzeba sprawdzic czy dochodzi mieszanka na komory spalania ( wkręcamy świece kręcimy chwile rozrusznikiem i odkręcamy swiece.Jesli jest mokra to mieszanka dochodz) Jak będą dalsze problemy pisz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Skoro świeca jest zalana to jak może nie dochodzić ??? :) Kolego na 99% masz do wymiany uszczelniacz skrzyni korbowej dolny lub górny-w zaleznosci od tego który cylinder nie robi.Rzecz jasna najlepiej od razu wymienić oba.Przerabiałem to w swoim wichrzyku pół roku temu-tez nie chciał wchodzic w ślizg i 2 cyl chodzily tylko bez obciążenia.Po wymianie simmeringów problem zniknął,ale fakt, przy okazji zrobiłem mały remoncik i tjunink (pierścienie,plan czapki). [edit - nie cytujemy poprzedzającego postu] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszyszek Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Czy to Flaming 410? Ta łódź z fotelami (ok 110kg) powinna wejść w ślizg przy około 20 km/h. Z filmu wygląda że po prostu nie masz tej prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ta biała świeca to może też być woda w cylindrze. Generalnie nie pracuje na wszystkie cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 sprawdzić kompresje...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyswe1 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ze sie wtrace Jak bedzie woda, to swieca biala byc nie bedzie ( przerabialem to) Wytaci sie..... latwo to poznac, brunatna maziaja i bedziesz zostawial na wodzie slad benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztoff Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Odswieze wątek... posiadam lodke Mayland 550 z silnikiem Honda BF 50 że sruba 10-3/8"x14, przy zalodze 4 osobowej silnik rozkręca się max do 4500 obrotow... o slizgu nie ma mowy... zastanawiam się, czy sruba jest dobrze dobrana do masy łodzi, czy może problem leży gdzie indziej... Proszę o Kolegów opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Obroty max masz zdecydowanie za małe, ale i tak przy takich obrotach powinieneś wejść w ślizg... A jak się zachowuje przy 1 osobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Obroty max masz zdecydowanie za małe, ale i tak przy takich obrotach powinieneś wejść w ślizg... A jak się zachowuje przy 1 osobie? @Musti - http://www.yachtsport.at/Mayland/ trzeba kliknąć na łodkę o nazwie Maestro Motorisierbarkeit Maestro 5,50 m 2,09 m 520 kg 2/4 5 45 kW (61 PS) Nie wiem czy ten parametr to zalecana moc czy minimalna ale jest napisane 61KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Fakt - kadłub raczej nie ślizgowy...moc podają zazwyczaj maksymalna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztoff Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Głupia sprawa, łódź mam dopiero kilka tygodni i... nie było jeszcze sytuacji, żebym płyną sam... zawsze obciążenie zbliżone do maksymalnego. Jeżeli pogoda pozwoli dokonam próby z jedną osobą, zastanawiam się czy odpalenie silnika "na sucho" ze zdemontowaną śrubą (przy zapewnieniu chłodzenia) ma sens. Pozdrawiam i dziękuję Kolegom za podjęcie tematu. Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 zastanawiam się czy odpalenie silnika "na sucho" ze zdemontowaną śrubą (przy zapewnieniu chłodzenia) ma sens. A w jakim celu? Najsampierw przepłyń się sam i sprawdź obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztoff Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Rozumiem, zastosuję się do rady jak tylko pogoda pozwoli i zamelduję co nastąpiło. Pozdrawiam. Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztoff Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Zdjęcie poglądowe mojego kadłuba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 O co ja widzę, znam tę łódź bo była mojego kolegi z którym cumowaliśmy przez lata po sąsiedzku. ::) Parę razy pływaliśmy razem swoimi łódkami i szła ślizgiem bardzo dobrze. Fakt, że kolega pływał max w 2 osoby a czasem jakieś jeszcze dziecko. C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 tak tak jakąś chwile temu czyli miesiąć lub więcej GRZEŚ spotkaliśmy się na wyspie na pogawędkę JUNA płynęła w górę byli we dwoje i dwoje dzieci szła w ślizgu za mną, więc czemu teraz nie chce może ciężar trzeba rozłożyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztoff Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 ;D fajnie, że na forum znaleźli się znajomi łódki... Faktycznie myślę, że muszę zacząć od rozmieszczenia ciężaru i może jego częściowej redukcji, my pływamy pełną załogą a sympatyczny poprzedni właściciel musiał ją jeszcze dociążyć balastem, zacznę od usunięcia balastu i redukcji załogi (oczywiście na próbę) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Ja stawiam na: 1.zbyt mały poziom paliwa w gażniku, jeżeli regulowałes gażnik i masz niewłaściwe ustawienie pływaka to po prostu mieszanka jest zbyt uboga i nie ma mocy.Bez obciążenia (czyli na luzie)oczywiście obroty wkręcą się. 2.Manetka nie otwiera całkowicie przepustnicy, możliwe, że masz luz jałowy na lince gazu. 3.Niewłaściwe wytrymowanie, mniej prawdopodobne. Jak dojdziesz co to pochwal się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.