skuter Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Witam, jak w temacie... potrzebuje zlokalizować na terenie Warszawy (najpepiej Wawra) serwis(?) przyczep lub inny zakład specjalizujący się w regeneracjach przeżartych rdzą >:D elementów przyczep (pod-łodziowych / towarowych). Z góry dziękuję. PS. Mogą być też kontakty z Mazowieckiego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Przeżartych rdzą powiadasz? I pewnie ma być jak nowa? ??? To nie wiem ;) Ale zapytaj Cymermana. Jednak w sprawie cudów to zachęcam do kontaktu z jakąś parafią :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxlux Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 jak hamerykanska to kupic wszytko nowe - "aktutator" ~150$ komplet szczek z cala tarcza kotwiaca ok 70$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Ja co prawda rekonstruowałem rame terenówki i robię to co ok.pół roku, więc przyczepkę też połatam tigiem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 ,,rekonstruowałem rame terenówki i robię to co ok.pół roku" - u nas sezon krótki więc pół roku wystarczy ;) Pogadaj z chłopakami z marwoja jak się robi laminat gazetowo-farbiany. Rufa okrętu wygląda po takim zabiegu jak nówka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Gazet unikam. Blacha stalowa 1,5-2 mm i tig. Po oszlofowaniu i malowaniu śladu po naprawie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Nie chcę zakładać nowego tematu :) W lato jak zrzucę łódź to chciałbym odnowić moją podłodziówkę. Jest w ocynku ale jet on już prawie czarny, więc chciałbym go podczyścić i pomalować. Prawdopodobnie użyję kompresora bo mam ale muszę kupić jakiś (jaki?) pistolet. Zastanawiam się też jakiej użyć farby? Czy polecacie coś sprawdzonego i odpowiednio rzadkiego do pistoletu? Druga sprawa to ośka - wydaję mi się że resorowanie padło, nie jestem specem od łódek ale coś mi świta że jak podnosiłem przyczepę na podnośniku to koło od razu się podniosło. W dodatku na pewno chcę wymienić łożyska i hamulce.... Może warto kupić nową całą oś? Przyczepę mam Hallmark RollerCoaster, chyba małopopularna, więc nie wiem czy coś do niej dokupię? http://www.indespension.co.uk/roller-trailers/74-roller-coaster-7.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Nie chcę zakładać nowego tematu :) W lato jak zrzucę łódź to chciałbym odnowić moją podłodziówkę. Jest w ocynku ale jet on już prawie czarny, więc chciałbym go podczyścić i pomalować. Prawdopodobnie użyję kompresora bo mam ale muszę kupić jakiś (jaki?) pistolet. Zastanawiam się też jakiej użyć farby? Czy polecacie coś sprawdzonego i odpowiednio rzadkiego do pistoletu? Druga sprawa to ośka - wydaję mi się że resorowanie padło, nie jestem specem od łódek ale coś mi świta że jak podnosiłem przyczepę na podnośniku to koło od razu się podniosło. W dodatku na pewno chcę wymienić łożyska i hamulce.... Może warto kupić nową całą oś? Przyczepę mam Hallmark RollerCoaster, chyba małopopularna, więc nie wiem czy coś do niej dokupię? http://www.indespension.co.uk/roller-trailers/74-roller-coaster-7.html I jeszcze po tej naprawie sam sobie badanie techniczne w dowodzie podbij. Bo jak sam twierdzisz nie jesteś fachowcem ale sam to zrobisz. Przecież my Polacy wszystko sami potrafimy zrobić. Nie ważne jak byle tanio............... ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Widzę że kolega wstał dzisiaj lewą nogą. Przeczytaj ponownie ze zrozumiem co napisałem zamiast leczyć kompleksy w internecie. Najlepiej nie wiedzieć nic, oddać do mechanika, który nie dość że spartoli, naciągnie po swojemu, oszuka ze kupił części, będzie się upierał że lepiej wyremontować starą belkę (i zarobić na robocie) niż kupić nową, przykręcić ją na 4 śruby i podpiąć hamulec. Żyjemy w kraju, w którym musisz wiedzieć o 50% więcej niż fachowiec z którego usług korzystasz a w końcu i tak po kilku wizytach jak masz wiedzę dochodzisz do wniosku że lepiej byś zrobił sam i zaoszczędził kilka stówek lub tysięcy zł. I nie ma tu znaczenia czy jest to autoryzowany serwis samochodowy, polecany/sprawdzony mechanik, ba nawet kolega mechanik czy inny fachowiec z branży budowlanej - o tym wie chyba każdy kto budował/remontował dom... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Myślenie dokladnie takie, które krytykuję. Czy masz hamownię? Czy masz urządzenie do kontroli nacisku na urządzenie najazdowe? Czy masz ścieżkę diagnostyczną do kontroli osiowości Twojej przyczepy. Czy posiadasz klucz dynamometryczny? ...zadawać jeszcze pytania? Myślę, że Twoje myślenie potwierdza to co napisałem w poprzednim poście. Wiesz dlaczego u naszych zachodnich sąsiadów jest tak mało śmiertelnych wypadków? Właśnie min. dlatego, że żaden Niemiec nie pomyślałby nawet, żeby w swoim garażyku robić takie naprawy. Nikt by nie autoryzował takiej naprawy( mam na myśli stację kontroli pojazdów). P.s Jescze sam sobie zęby plombuj, bo przecież wszystko lepiej potrafisz zrobić od fachowców..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Naćpałeś się czegoś czy tylko leczysz frustracje? Czytaj ze zrozumieniem i sobie nie dopowiadaj. Większość rzeczy potrafię zrobić sam i mam bardzo duże zaplecze narzędziowe. Co nie oznacza ze po wymianie wahaczy czy drazkow nie jade zrobic geometrii. Widać że nie jestes zbyt bystry że na to nie wpadles. A co fachowcow to ja dziękuję - korzystam jak muszę - w ostatecznosci. Kiedy za wyregulowanie drazkow skretnych w terenowce zaspiewali mi 500zl. Pierwszy raz mialem stycznosc. Okazalo sie ze potrzeba lewarka i plasjiego klucza - 15min roboty. Innym razem wymienialem maglownice w fordzie i fachowiec mi nie dokrecil silnika. Za kolejnym razem aso napisalo ze wyminielo swiece a tak nie bylo... swieca sie urwala i silnik do remontu. Takze fachowcow polecam unikac. Szczegolnie jak widzą ze sie gucio znasz a po twojej postawie widac E do wymiany gniqzdka wzywasz elektryka... i myslisz ze on to zrobi solidnie... Poczytaj nawet to forum i zobacz ike jest wątkow o cudownych fachowcach i tu często zw ciężkie pieniądze... jak ci nalo wlacz tvn turbo i poogladaj jak dealerzy aut dzialaja. Jak nadal bedziesz mial watpliwosc i poogladaj program usterka a potem aie zastanow czy wolisz zaufac obcym ludziom czy sobie bo chodzi o zycie Twoje i Twojej rodziny i szkoda zeby przez partacza się skończylo bo partac mial zly dzien albo sie spieszyl albo szef go wkurzyl. Nikt tak solidnie nie zrobi jak Ty sam majac wiedze i nie majac dwoch lewych rąk. Ponawiam pytania z pierwszego mojego postu. Czy z waszego doświadczenia lepiej remontowac oś czy kupic nową? .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Musisz zerknąć jak hamulce wyglądają taka os z będzie na pewno kosztowała ponad tysiąc zł. Jeżeli da się tę przyczepę porozkręcać to zastanów się nad oddaniem całości do ocynku wychodzi to coś ok 2 zł za kg. Jeszcze ważna rzecz jeśli przyczepa była ocynkowana to cięzko jest pomalowac taką powierzchnie musi być farba na ocynk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Musisz zerknąć jak hamulce wyglądają taka os z będzie na pewno kosztowała ponad tysiąc zł. Jeżeli da się tę przyczepę porozkręcać to zastanów się nad oddaniem całości do ocynku wychodzi to coś ok 2 zł za kg. Nie żartuj kolega sobie sam pryśnie, ma sprzęt( tylko musi pistolet dokupić) i wiedzę(jak ktoś z forum mu doradzi jakiej farby użyć), a za tysiąc pln to całą przyczepę kupi.( może nawet dwie) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Jeśli Christian, ma ochotę na remont przyczepy i chce to zrobić własnoręcznie, to chyba nic nam do tego, ja życzę powodzenia w pracy i szybkiego finału.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Mariusz nie powinieneś się dziwić ja jak pływam po Arktyce to tam też są inne sposoby wypowiadania się i kultura osobista to nie jest zależne od człowieka jak donoszą ostatnie badania przeprowadzone przez aborygenów lecz od akwenu po którym się " pływa " i rodzaju łodzi ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 A więc stanęło u mnie na tym że u fachowca daję do naprawy oś (amortyzacja, łożyska, hamulec) i regulację zaczepu (hamulec). Wcześnie ją polakieruję (jak się uda). Zastanawiam się czy jest gdzieś na forum opisane jak regulować przyczepę do łodzi? Mam na myśli ustawienie rolek, osi, itp. Moja łódź ewidentnie jest za bardzo z tyłu. Chcę przesunąć wszystko do przodu o jakieś 30-40cm - łącznie z osią chyba. Jak się domyślam każdą nową przyczepę się w pełni reguluje pod konkretną łódź? jedna ma przecież lekki silnik, inna ciężki, jedna zaburtowy, inna stacjonarny, jedna ciężki przód i inna lżejszy... Czy oś też się przestawia przó tył, czy tylko całą "górę" przyczepy? U m nie oś montowana jest na obejmy więc można ją dowolnie przesuwać. Domyślam się że najważniejszy jest nacisk na hak, musi być żeby przyczepa jechała stabilnie. Auta na lawety dwuosiowe zawsze ładuje się silnikiem do przodu i dojeżdża oporowa do przodu przyczepy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popiolek4 Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 W tamtym roku odnowiłem łódkę a w tym postanowiłem odświeżyć przyczepę. Elementy metalowe zostały zmatowane i pomalowane specjalną farbą do ocynku a na końcu lakierem, błotniki też odświeżyłem i prysnąłem. Inne mocowania i wyciągarka były rozebrane w drobny mak też pomalowane i nasmarowane. Ponadto kupiłem nowe rzeczy takie jak: alumy z dystansami, opony, pasy, łańcuchy, oświetlenie, naklejki, itp. Muszę tylko dokupić nowy zaczep i będzie git... http://upload.secondsun.pl/img/1431872089dsc_0787.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872092dsc_0819.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872095dsc_0820.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872098dsc_0821.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872102dsc_0830.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872105dsc_0831.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872108dsc_0838.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872111dsc_0840.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872114dsc_0842.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872118dsc_0855.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872121dsc_0862.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872124dsc_0863.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872127dsc_0866.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872130dsc_0870.jpg http://upload.secondsun.pl/img/1431872133dsc_0871.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Piękna robota! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Faktycznie wygląda lepiej niż fabrycznie nowa. Konstrukcja b. prosta, lekka i mocna. Zastanawia mnie tylko dlaczego tablica rejestracyjna i lampy nie są na demontowalnej belce. Wjeżdżanie do wody dość skutecznie niszczy styki lampek. Teraz to już po waflach ale na przyszłość warto o tym pomyśleć. Na pierwszy ogień zdemontowałbym uchwyt pod tablicę. Przy wypiętej przyczepie i chwili nieuwagi ulegnie zniszczeniu/ pogięciu w kontakcie z podłożem. Mi to zawsze mocno przeszkadza. Przerabiam na lekką beleczkę z kablem prowadzonym górą( przez łódź ) i zawieszaną na pawęży łodzi. Można kupić gotowce. Coś takiego tylko rozsuwana 1-2m : http://allegro.pl/tablica-belka-oswietleniowa-swiatla-przyczepa-i5356945329.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popiolek4 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Jest spoko, belka nie potrzebna. Lampy w błotnikach i tył zewnętrzne Led hermetyczne, a styki w oświetleniu tablicy posmarowane smarem ceramicznym. Mniej problemu przy wodowaniu, tylko pasy i do wody he he. A co do mocowania tablicy to nawet jakby przypadkiem przewazylo przyczepę to oprze się na tylnej belce. Wygiecie belki jest niżej niż mocowanie tablicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj70 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 A więc stanęło u mnie na tym że u fachowca daję do naprawy oś (amortyzacja, łożyska, hamulec) i regulację zaczepu (hamulec). Wcześnie ją polakieruję (jak się uda). Zastanawiam się czy jest gdzieś na forum opisane jak regulować przyczepę do łodzi? Mam na myśli ustawienie rolek, osi, itp. Moja łódź ewidentnie jest za bardzo z tyłu. Chcę przesunąć wszystko do przodu o jakieś 30-40cm - łącznie z osią chyba. Jak się domyślam każdą nową przyczepę się w pełni reguluje pod konkretną łódź? jedna ma przecież lekki silnik, inna ciężki, jedna zaburtowy, inna stacjonarny, jedna ciężki przód i inna lżejszy... Czy oś też się przestawia przó tył, czy tylko całą "górę" przyczepy? U m nie oś montowana jest na obejmy więc można ją dowolnie przesuwać. Domyślam się że najważniejszy jest nacisk na hak, musi być żeby przyczepa jechała stabilnie. Auta na lawety dwuosiowe zawsze ładuje się silnikiem do przodu i dojeżdża oporowa do przodu przyczepy. O,oooo widzę,że moje marudzenie nie "poszło w las". Co do regulacji nacisku. Ustaw tak cały zestaw, żeby był jak najkrótszy. Co to oznacza? Łódż powinna być ustawiona max. blisko do przodu.Dziobnica jest regulowana, oś też. Nacisk na hak powinien oscylować w okolicach 50 kg, przy ciężkich łodziach. Jeżeli łódż jest lekka nacisk może być mniejszy, ale musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Fachowiec ma prasę do osi amortyzowanych. Nowa os do moje przyczepy dmc1600 to ok.2800zl. Na pewno inne kola... wiec musze ja regenerowac. Nie sadze jednak aby taki czy inny serwis mial technologie kosmiczną na stanie. W dziale nasze lodzie wrzucilem fotkę mojego zestawu (Dzisiaj) Poprzedni właściciel nie przyłożył sie do ustawienia łodzi na przyczepie. Zaczep unosi się ciężko ale mogę go podniesc sam z uzyciem dwoch rąk. Natomiast producent mojej przyczepy chwali sie ze jest ona w pelni regulowalna wiec calosc musze przesunac do przodu. Trochę skrócę zestaw a tylne zawieszenie w aucie mam samopoziomujące wiec tez luzik ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edisoniras Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 [bpopiole4][/b] jeszuszmaria jak bym chciał mieć taki porządek w garażu :( , u mnie jak jest posprzątane to wpada jakaś myśl i już jest spawanie cięcie gięcie malowanie cudowanie i ZNOWU NIE MOŻNA PRZEJŚĆ , ah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 I posadzka epoksydowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christian Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Pozazdrościłem koledze ładnej czarnej przyczepy ;) Na początku podziękowania dla Adama "Panpikuś" za wykonanie paru drobnych poprawek w mojej łodzi. Profesjonalna robota, kontakt bez zastrzeżeń, miło, konkretnie i bez niespodzianek. Przy okazji Adam posiada windę do łodzi i zabrałem przyczepę do domu na szybki remoncik :) Zanim pojechałem zostawić łódź - wyremontowałem urządzenie najazdowe. Nowy zaczep ALKO AKS 1600kg, sprężyna gazowa, sprężyna od "ręcznego", kalamitki, nowekółko miałem już od zeszłego sezonu, Nowe łożysko od korby, tłoczysko - wypolerowane na lustro - jest chromowane. Nowa linka Cała reszta w ocynk... Po tym jak przyjechałem przyczepą do domu, zacząłem rozbierać i wszystkie elementy zawiozłem do lakierni proszkowej (FalMal w Otwocku). W tzw. między czasie kompletowałem części i regenerowałem co trzeba a właściwie nie tyle co trzeba co wszystko :) Stwierdziłem - ma być ładnie. Część szekli U kupiłem nowych , kilka zostało wyprodukowanych pod wymiar. Trochę zakupów udało mi się zrobić w PL w firmie Rampa (mam blisko) ale trochę drobiazgów musiałem importować z UK od producenta - Indespension. Przyczepa jest z 98r. a praktycznie bez zmian produkowana do dzisiaj. Ogólnie rzecz biorąc, jak coś trzeba było kupić nowe, kupowałem nowe, jak wymagało rewitalizacji, to była rewitalizacja. Chyba tylko z oponami nic nie robiłem 8) Wyciągarka: Rozebrana, wyczyszczona, ocynkowana, złożona. Hamulce: Rozebrane, dokupione nowe regulaory, sprężynki, okładziny cierne, nowe łożyska, nowe uszczlniacze, nowe bearing savers, nowy smar, przepolerowane bieżnie a wcześniej belka wypiaskowana. Gumy w belce okazały się w pełni sprawne, za to ciśnienie w kołach było zdecydowanie za duże :) Bębny, bez progów, jak nowe - pomalowane proszkowo tak jak i felgi. W hamulcach zrobiłem system płukania po kąpieli w wodzie morskiej lub słodkiej ale jak wiemy piach się unosi i wchodzi do środka. Całość z nowymi linkami, nowym cięgnem. Regulacja hamulców jest banalna. Tak jak w samochodzie. Rozpieramy aż koło stanie, popuszczamy aż się kręci i tyle. Innej regulacji brak. Przyczepa hamuje genialnie. Oświetlenie: Nowe lampy ledowe z wstecznym, hermetyczne do kąpania w wodzie. Lampy zamontowałem na rurach - oryginalne ramki przerobiłe. Trochę zabawy diaksem i migomatem - potem ocynk. Są obracane i chowane do wodowania itp. Nowa instalacja elektryczna, przewody w peszlach żeby się łatwo nie przecierały. Kabel z powłoką wykoaną ciśnieniowo. Po odbraniu z lakierni, całość na nowych śrubach została poskręcana. Dużo elementów ocynkowanych. Osie rolek oczyszczone, przepolerowane, nowe zawleczki (stare wyjmowałem 3 godziny!). Zamontowałem nową dziobnicę - starą odciąłem diaksem po łuku, powiercone, dokupione, skręcone. Patent z oponą, wcześniejszego właściciela mi nie odpowiadał :) Naklejki nowe z plotera (na foto jescze nie ma), odblaski założone w ilości odpowiedniej, żby było widać w nocy że jadę z przyczepą! Wszystkie pasy nowe kompletne. I tyle, zeszło się 3 tygodnie - dzięki Adam za cierpliwość z odbiorem łodzi. :) Co do kosztów... wyszło niecałą połowę najtańszej używanej przyczepy podłodziowej z allegro, która by udźwignęła 1200kg :) Natomiast, koszty jak zwykle były większe od planowanych :) Miłego oglądania, zdjęcia można powiększyć :) Kilka fotek: http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/1.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/2.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/3.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/4.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/5.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/6.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/7.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/8.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/9.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/10.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/11.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/12.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/13.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70542/middle/14.jpg http://www.fotoallegro.pl/views/70542/1.jpg hosting zdjęć na aukcje http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/1.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/2.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/3.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/4.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/5.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/6.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/7.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/8.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/9.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70550/middle/10.jpg http://www.fotoallegro.pl/views/70550/1.jpg zdjęcia na allegro http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70551/middle/1.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70551/middle/2.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70551/middle/3.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70551/middle/4.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70551/middle/5.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70551/middle/6.jpg http://www.fotoallegro.pl/views/70551/1.jpg zdjęcia na aukcje http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70552/middle/1.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70552/middle/2.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70552/middle/3.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70552/middle/4.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70552/middle/5.jpg http://www.fotoallegro.pl/views/70552/1.jpg hosting zdjęć na allegro http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/1.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/2.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/3.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/4.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/5.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/6.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/7.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/8.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/9.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/10.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/11.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/12.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/13.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/14.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/15.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/16.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/17.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/18.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/19.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/20.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/21.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/22.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/23.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/24.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/25.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/26.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/27.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/28.jpg http://www.fotoallegro.pl/zdjecia/z7/70556/middle/29.jpg http://www.fotoallegro.pl/views/70556/1.jpg zdjęcia na allegro PS. Ciekawe jaki będzie hejt :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.