Lukulas Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Witam wszystkich. Po sezonie na dnie Łodzi wyskoczyło mi bąble w których jest woda i pachnie żywicą. Jestem w trakcie szlifowania dna.prosił bym o rady jakie poczynić dalsze kroki i jakich farb użyć. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Uuuu kolego jesteś w d... masa pracy przed Tobą, dlaczego nie zabezpieczyłaś dna przed osmozą? Poczytaj miedzy innymi tutaj o tym co masz na dnie. http://forum-motorowodne.pl/remont-przebudowa-modernizacja-lodzi/osmoza-!!!!!!/msg55392/#msg55392 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Jest to 3 letnia motorówki nie spodziewałem się czegoś takiego.takie zjawisko nie było mi wcześniej znane.dopiero po pojawieniu się tych bąbli doszkoliłem się. Już 2 dni szlifowanie za mną ale jeszcze drugie tyle mnie czeka. Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Ja stawiam że pod spodem jest szpachlówki samochodowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Przy szlifowanie wygląda to na zelkot a pod laminat.ale super znawcą nie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Jak na trzylatkę to trochę za szybko na osmozę. poza tym te bąble są bardzo nieregularne. Coś z technologią laminowania zostało skopane. Żelkot jest b. twardy czy da się byle czym zarysować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Bąble dają sie przebić paznokciem ale w innych miejscach zelkot wydaje sie twardy i bez zadnych większych zarysowań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 A tak wygląda w innych miejscach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 No to szlifierka oscylacyjna i potem malowanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Takie są właśnie plany???? tylko troche szkoda prawie nowej łódki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Witam wszystkich. Po sezonie na dnie Łodzi wyskoczyło mi bąble w których jest woda i pachnie żywicą. Jestem w trakcie szlifowania dna.prosił bym o rady jakie poczynić dalsze kroki i jakich farb użyć. Pozdrawiam. Autor pisze o bąblach , wodzie i o zapachu żywicy, ten zapach to styren, ja uważam,że to osmoza jak nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Jest dokładnie tak jak pisze Mariusz. Pamiętam jak ktoś opisywał naprawę otwierając kazdy bąbel. ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Nie ulega wątpliwości,ze wszystkie te "bąble" należy otworzyć, rozszlifować, umyć ciepła woda z detergentem .Pózniej powinno to dobrze wyschnąć a następne prace to już przy użyciu chemii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Większość została juz rozszlifowana zostało pare głębszych do poprawki zwłaszcza na załamaniach-redanach.Myślicie ze wyszlifowanie tego do końca potem pomalowanie 4-5warstwami bosman epinox 54 i na koniec antyporost załatwi sprawe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 A dlaczego chcesz się wbijać w polskie produkty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Polskie nie dobre? A gdzie patriotyzm? Ja robiłem Sea-line i nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Kiedyś malowałem starą motorówke farbą olivy i spełniła moje oczekiwania a z zadnymi innymi nie miałem doczynienia dlatego pomyśłałem o epinoxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Już kiedyś była łódka prawie nowa z identycznym problemem. Coś mi się kojarzy z ciepłym basenem dolnej odry i łodzią wędkarską bezpokładową. Chyba zieloną. W osmozę jakoś mi się nie chce wierzyć. Zwłaszcza, że ostatnio zim prawie nie ma. Żelkot za szybko wiązał. Trzeba było jeszcze szybciej go wymieszać i nałożyć na formę. Potem za długo zwlekano z nakładaniem maty i jej przesączaniem. Bo żywica też nie chciała się dostosować do wysokiej temperatury. Wiązała i już. Pewnie zamiast octu pod pęcherzami ( typowego dla osmozy) jest powietrze. Co nie zmienia faktu, że trzeba to usunąć/naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Od jak dawna jest ten okręt w Kolegi posiadaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Od 3 lat.kupiłem jako nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 I ten problem występuje tylko pod linią wody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Tak.Nigdzie indziej nie ma śladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panpikuś Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Nisko budżetowe wykonanie. Popularny system w małych otwrtopokladowkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukulas Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Wszystko na to wskazuje.Jest nauczka ze odrazu trzeba zabezpieczac i nie patrzyc czy nowa czy stara.ale wydając 20tyś myślałem ze nie będzie zadnych niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.