Zibi Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Tak to się powinno robić 8) http://www.boatmad.com/forum/showthread.php?t=10046 Jeśli nie znasz angielskiego, to jest takie coś jak translate.google.com Poczytajcie i życzę powodzenia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 CIEKAWE JAK TO SIĘ MA do domowych sposobów zrób tanio i dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sys Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 marcin.j ;) przecież wyraźnie jest na końcu napisane - zapewne z przekąsem - "życzę powodzenia" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Zapewne zauważyliście Panowie, że @peter robi to sam! A jak to się ma do domowych sposobów "zrób tanio i dobrze" ??? Nijak!!! Żeby zrobić dobrze potrzebna jest wiedza i to spora (jak to widać u @petera i nie tylko) Żeby zrobić tanio, trzeba używać właściwych materiałów, nawet tych o wyższej cenie. Wszelkiego rodzaju "doświadczenia" i wyważanie otwartych drzwi z reguły skazane jest na bylejakość :( I w dalszym ciągu życzę powodzenia :) Bez podtekstów ;) A nie możecie dać wiary ??? To z naszego podwórka popatrzcie co zrobił @Johnny_bravo750 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Jest czego się uczyć oglądać i podziwiać, ale najpierw zostać trzeba szejkiem myślę że tylko nieliczni mają zapas kasiuty a jeszcze mniejsza liczba zapału i chęci :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tu nie chodzi o kase ale o zapał i wiedze a jak nie masz wiedzy to chęć żeby znaleźć rozwiązania Jasne, że carbony koztują, dwa 12 calowe garminy kosztują itd. Ale zerknijcie na jakość i dbałość o szczegóły. O to jak wszystko jest dopieszczone. Tu jest "pies pogrzebany" A gość robi to sam, własnymi rękami. Jak zerkniecie na daty to też zobaczycie, że trwa to ponad 2 lata. Więc nie ma nieograniczonej kasy i nie robi wszystkiego na raz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawajczyk1 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 tak wiem niektórzy zaraz zkrytykują że z turbiną ale i tak w tym projekcie też się narobili ;) http://www.hilmersson-racing.com/category/jetboatbuild/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ale grzeją się rury na ostatnich filmikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 A zauważyliście Panowie jak został dopieszczony kadłub leciwej już łódeczki ??? Polecam przestudiowanie tematu przez remontujących swoje łódki :) ;) Takich przykładów jest więcej ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 tak wiem niektórzy zaraz zkrytykują że z turbiną ale i tak w tym projekcie też się narobili ;) http://www.hilmersson-racing.com/category/jetboatbuild/ I właśnie o to chodzi.... Jak z niczego zrobić coś pięknego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 ale ten silnik.... czyste PORNO !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMistkowski Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 tak wiem niektórzy zaraz zkrytykują że z turbiną ale i tak w tym projekcie też się narobili ;) http://www.hilmersson-racing.com/category/jetboatbuild/ Masakra ! Bałbym się tym pływać. Fajnie pokazane krok po kroku,dzięki za linki twój i Zibiego. Jak macie tego więcej to myślę dawajcie w temat :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Blok silnika to volvo 2,5 -20V jak widzimy 5 cylindrowy ,fabrycznie 177 koni,lub 2,3 benzyna z turbiną to juz podchodził fabrycznie pod 225 koni, tylko nie pamiętam czy ten 2,3 to tez była jednostka 5 cylindrowa.Oba bardzo dobre silniki z duzym zapasem mocy i doskonałe do tuningu.No i chłopak wystrugał z nich to co mozna było ,piekna robota, no ale ma zaplecze to moze sobie "rzeżbić":) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 To prawda.Ten blok ma ogromny zapas mocy i te 340 kucy po dmuchnięciu kompresorem to pikuś.Motory znoszą duuuużo więcej.Dźwięk to absolutne porno :D Cała robota zrobiona tak,że jeszcze zbieram szczęke z podłogi.Ale jedno jest pewne-tanio nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 8)i oto chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny841 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 konkreciarze nie ma co widać potężna wiedza ,$$ tez delikatnie rzuca sie w oczy >:D piękna robota;] jedno co pewne ich budżet jest kilkukrotnie większy niż każdego co robi remont/ restauracje w własnym zakresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Szacunek za profesję, warsztat, zacięcie ... A z drugiej strony co z firmami, które się chwalą latami doświadczeń, symulacji w CAD-zie róznych kadłubów w róznych warunkach, itp, itd. Doświadczeniami z poprzednich modeli ... Czapki z głów przed Peterem ale czy to o czym pisałem nic nie znaczy i każdy samodzielnie wykona łódź lepszą niż to co można gotowego kupić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 @beny841, w ich przypadku duża ilość $$ jest potrzebna. Ale proszę pamiętajcie, że remont czy odrestaurowanie dużej łódki to duża ilość $$ :o Natomiast w przypadku małych łódek to mała ilość $$ lub PLN :) Zawsze to jednak spora ilość monety ;D ;D Wiem, bo sam to robiłem dla siebie ;) Fotki w trakcie i po remoncie za PLN ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 .......czy to o czym pisałem nic nie znaczy i każdy samodzielnie wykona łódź lepszą niż to co można gotowego kupić ?? A o czym pisałeś ??? Co masz na myśli pisząc "i każdy samodzielnie wykona łódź lepszą niż to co można gotowego kupić ??" Odpowiem: - nie każdy! - a w zasadzie nikt kto nie ma formy! - można jedynie w doskonały sposób wyposażyć gotowy kadłub w to co się chce! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 @beny841, w ich przypadku duża ilość $$ jest potrzebna. Ale proszę pamiętajcie, że remont czy odrestaurowanie dużej łódki to duża ilość $$ :o Natomiast w przypadku małych łódek to mała ilość $$ lub PLN :) Zawsze to jednak spora ilość monety ;D ;D Wiem, bo sam to robiłem dla siebie ;) Fotki w trakcie i po remoncie za PLN ;) Ależ było roboty przy tym Ringu.... Ale pierwsze szlify na sportowej łodzi były, piersze mistrzostwo Polski, pierwszy wyścig na morzu... Czasem żałuje, że ją sprzedaliśmy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 A o czym pisałeś ??? Co masz na myśli pisząc "i każdy samodzielnie wykona łódź lepszą niż to co można gotowego kupić ??" Kiedyś miałem trochę czasu i czytałem starsze wątki na tym forum. I były tam opisy jak ktoś sam sobie robi formę. I albo Ty albo @MIKE pytał się o parametry tej formy. Stąd wydawało mi się, że tak się robi łódki DIY. Ale teraz widzę, że to głównie odrestaurowywanie starych kadłubów - zgadza sie ?? Lub ich modernizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Formę robiliśmy inaczej: http://blog.madnessmarine.pl/?m=200808 http://blog.madnessmarine.pl/?m=200811 http://blog.madnessmarine.pl/?m=200812 Możesz popatrzeć jak robiliśmy formę i jak robimy łódki :) Może to nie jest bardzo profesjonalnie, ale na pewno dobrze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A o czym pisałeś ??? Co masz na myśli pisząc "i każdy samodzielnie wykona łódź lepszą niż to co można gotowego kupić ??" Kiedyś miałem trochę czasu i czytałem starsze wątki na tym forum. I były tam opisy jak ktoś sam sobie robi formę. I albo Ty albo @MIKE pytał się o parametry tej formy. Stąd wydawało mi się, że tak się robi łódki DIY. Ale teraz widzę, że to głównie odrestaurowywanie starych kadłubów - zgadza sie ?? Lub ich modernizacja. Odrestaurowanie starego kadłuba tylko 2 razy. Pierwszy i ostatni w życiu. Drugi raz w to nie ide. Szybciej i taniej wybudujesz nowy kadłub niż zrobisz remont starego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Formę robiliśmy inaczej: http://blog.madnessmarine.pl/?m=200808 http://blog.madnessmarine.pl/?m=200811 http://blog.madnessmarine.pl/?m=200812 Możesz popatrzeć jak robiliśmy formę i jak robimy łódki :) Może to nie jest bardzo profesjonalnie, ale na pewno dobrze ;) Czapki z głów. Poczytałem na szybko. To, że wygrywacie to zasługa pewnie sterników bo zdaje się, że wygraliście z jakimś 2 silnikowym potworem (Baja bodajże). Nie dziwie się, że robicie sami formy po doświadczeniach ze zleceniem (X-22 bodajże). Gratuluję pasji. Niestety nie mój target. Ja usiłuję znaleźć najlepszy ... "ponton" na świecie ;) Takie pytanie "laika". Wersja ultralite kołysała się przy dużej prędkości. Czy doarabia się jakieś stateczniki lub specjalne trymklapy aby tego nie było ? Bo fajnie to wygląda jak łodka leci cała nad wodą ale chyba takie kołysanie jest deczko niebezpieczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Im mniejsza powierzchnia zamoczona, tym mniejsze opory i większa szybkość. Niestety przy dużej szybkości (różnej dla różnych łódek) efekt jest taki sam. Trzeba kontrować kierownicą i to musi być nawyk. Dlatego stosuje się wyłączniki trymu pod kierownicą, dlatego jest pedał gazu, żeby nie odrywać rąk od kierownicy :) Powodzenia w zakupie pontona! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.