PAWULON Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 hej posiadam silnik HONDA BF30 2009 stopa S - Tilt & Trim 2009 rok i zam zapytanie w jakich okresach czasowych robi się przeglądy i co się podczas nich wymienia? Czy są jakieś duże i małe serwisy, kiedy wymienić pasek rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 A w instrukcji obsługi nie doczytałeś? http://marine.honda.com/owners/manuals/models/BF30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszardk40 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 pawulon a powiedz czy jestes zadowolony z tego silnika?? tzn. zuzycie paliwa awaryjnosc itd??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWULON Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 na razie jeszcze nie pływałem :P kupiłem silnik pod koniec listopada :) i nie było okazji, poprzednio miałem BF15 i bylem bardzo zadowolony zero awarii, regularnie wymieniane: świece, olej, filtry czyli typowa serwisówka - dlatego też wybór padł na BF30 fajnie ze silnik się trafił w stanie idealnym, z oryginalna manetka i T&T i stopa S. Mam nadziej popływać jak tylko lód zejdzie wiec kolo marca myślę zdam relacje. A szukasz takiego silnika ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 To link gdzie dowiesz się więcej na temat silników HONDA: http://www.hondamarine.pl/porady-hondamarine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszardk40 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 dzieki pawulon za odpowiedz ja chce kupic lodz+silnik honda bf50 na zatoke stan uzywany dlatego pytam jak te silniki sie sprawuja po paru latach sprawowania ale to tez zalezy kto jak dba o sprzet i tu sie z toba zgadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwery Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Z doświadczenie wiem, że BF50 (starszy model ten jeszcze bez elektroniki - jeżeli chodzi o ten nowszy to nie wiem) jest praktycznie nie do zdarcia jak się o niego dba i wymienia wszystko na na czas. Pływamy na silniku z 2004 roku (w 2005 kupiony z salonu - nieużywany) prawie w każdy weekend (tylko silny deszcz niweluje nasze plany) od kwietnia do października. I nie, że powolutku spacerowym tempem tylko przez 80% czasu ciąganie narciarza na wysokich obrotach. Do tej pory żadnej awarii (raz tylko bezpiecznik trzeba było wymienić), żadnych problemów, wycieków po prostu odpalamy i pływamy. A trzeba zaznaczyć, że silnik dostał mocno w kość podczas naszego użytkowania. Wiadomo, że kilka koni mogło z motoru uciec przez ten czas ale nic nie można mu zarzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszardk40 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 arturwery ta honda jest z 2003 roku czy o ta wersje silnika takze masz na mysli??? bo z tego co widze jestes bardzo zadowolony i praktycznie silnik nigdy cie nie zawiodl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwery Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Silnik wyprodukowany w 2004 roku i o tą wersję mi chodzi. Z nowszymi nie miałem do czynienia i nie wiem jak się sprawują. A faktycznie jestem bardzo zadowolony ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.