ognisty Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 witam jestem tutaj nowy i odrazu mam 2 problemy z silnikiem honda bf 40 z rou 2008 , pierwsza sprawa to chce go wzmocnic i z 40 km chce uzyskac 50 km a druga sprawa ze od tamtego sezonu mam jakis problem , silnik od czasu do czasu ,,pipczy,, z manetki . nie ma zanczenia czy jest cieply czy zimny po prostu od czasu do czasu zaczyna ,,pipczec,, i nie przetanie dopoki go nie wyl i wl . juz robilem jakies resetowania , nie pomaga jakies przekrecenia kluczykiem cos tam sie naciskalo , nie pomaga , przy silniku jakis mostek z drucika w jednej wtyczcie tez , te resety sie niby robily , ale nie pomoglo . jesli ktos moze pomoc bede wdzieczny :))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 ... i od razu mam 2 problemy ... - witaj. Bez tych problemów pewnie byś tutaj nie zaglądał;) Pipczy , jakiś drucik resety. Ogarnij to trochę i przedstaw konkrety. Z fusów nie wróżymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ognisty Opublikowano 3 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2023 hello , ciezko doprecyzowac , po prostu z manetki od czasu do czasu pipczy , w roznych odstepach czasu , przy roznych obrotach silnika , to raczej nie temperatura bo przelew z pompy ladnie mocno wyrzuca wode caly czas tak samo , do spodziny zagladalem , gumka pompy jak nowa . stan oleju w silniku prawie max , zadna kontrolka na manetce sie tez nie pali , ktos mi podpowiedzial ze woda w paliwie , ale od zbiornika do listwy wtryskowoej zadnych czujnikow , silnik rowno i ladnie pracuje wiec to raczej nie to . no i chce przeprogramowac sterownik silnika na 50 km bo ponoc sie to tak robi.....( pipczenie po wyl i wl silnika na jakis czas cichnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2023 Może to jest po prostu przypominajka wymiany oleju ( co 100H albo co 6m-cy )? Wystarczy zresetować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 4 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2023 To jest silnik na wtrysku ??? Czy aby nje gaznikach sztuk 4?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ognisty Opublikowano 5 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2023 jakis czas temu ktos telefonicznie poinstruowal mnie jak niejakby zrobic reset pamieci , to bylo w jakies kolejnosci przekrecenie kluczyka i przesuniecie manetka na maxa do przodu czy tylu , to sie zrobilo byl jakis sygnal , nie pomoglo . potem we wtyczce serwisowej mostkowalo sie jakims drucikiem 2 piny , tez manetka sie odezwala ze cos sie dzieje . tez nie pomoglo to mialo zastapic niby podlaczenie do komp . to jest juz silnik na pelnym wtrysku . jesli wiecie jak zresetowac wym oleju prosze o instrukcje zrobie to . ale czy to pomoglo czy nie dowiem sie dopiero przy 1 plywaniu w nowym roku bo lodeczka juz na przyczepie w garazu :))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2023 (edytowane) After periodic maintenance is performed, follow these steps to reset the hour counter. 1. Be sure to turn OFF the engine before beginning the reset procedure. Pull the emergency stop switch clip out of the emergency stop switch by pulling the emergency stop switch lanyard. 2. Put the shift lever in “F” (Forward) or “R” (Reverse). 3. Turn the ignition switch ON. Do not start the engine. The buzzer will sound once. 4. Press the emergency stop switch 5 times within 20 seconds. The buzzer will sound once indicating the hour counter is reset. ,, ...od czasu do czasu zaczyna ,,pipczec,, i nie przetanie dopoki go nie wyl i wl . juz robilem jakies resetowania.... " - ile tych brzęczków i w jakich interwałach? Edytowane 5 Października 2023 przez mikijet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ognisty Opublikowano 6 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2023 ok thx .. i try make this :))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ognisty Opublikowano 7 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 no i nie dziala 😞 wg instrukcji bez zrywki przelaczam kluczyk na zaplon i pika 2 x a n ie raz , po drugie nie da sie wcisnac u mnie zrywki tylko wyciagnac . 5 x wyciagalem i nie ma po tym zabiegu zadnego sygnal potwierdzajacego reset 😞 jakies inne rady ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 Po przełączeniu kluczyka na zapłon brzęczyk musi zabrzmieć 2x. Oznacza to, że wszystko jest o.k. Buzzer: dźwięk na przemian włącza się i wyłącza, ale nie włącza żadnego wskaźnika ostrzegawczego. (Wskaźnik ciśnienia oleju pozostaje włączony.) Jeśli dźwięk brzęczyka zmienia się na przemian w krótkich odstępach czasu, jest to ostrzeżenie o separatorze wody. Odłącz kabel od separatora wody i sprawdź czy brzęczyk się uspokoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ognisty Opublikowano 14 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2023 hello . u mnie nie zmienia sie rodzaj dzwieku , caly czas pipcy tak samo tym samym sygnalem . seperator wody ??? jest jakis czujnik do tego ?? przepraszam ale musisz tlumaczyc jak chlopu ze wsi , ktos mi pisal ze jest woda w paliwie , ale na calej linni paliwowej nie ma zadnego czujnika , ani kabelka ktory by gdzies tam wchodzil. prosze o dokladna instrukcje, jakies zdjecia ??? dziekuje bardzo :)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2023 ,, pipcy" -? Jakiś kod/sekwencja/powtarzalność w czasie/rytm -? 1. Przekręcasz kluczyk w stacyjce ( nie uruchamiając silnika)- jaki jest sygnał brzęczka? 2. ,,Pipcenie" kiedy się pojawia i co brzęczyk ,,chce powiedzieć" czyli jaki kod wysyła ( jeżeli to jest kod)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ognisty Opublikowano 12 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 hello , kazdy dziek mozna nazwac inaczej , czy brzeczy czy pika czy buczy , czy daje sygnal , to wszystko to samo , po prostu po przekreceniu kluczyka dostaje 2 x sygnal , nie ma roznych to jakis prosty sygnalizator w manetce ktory generuje 1 rodzaj sygnalu . wiec dziwie sie ze piszecie ze po przekreceniu ma byc 1 sygnal , od samego poczatku mam 2 sygnaly . jak juz pisalem potem nie pojawia sie to regularnie , po prostu od czasu do czasu zaczyna wysylac dzwieki jak alarm nonstop pipczy az do momentu zresetowania silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2023 Coś mi się wydaje, że Ty nie chcesz rozwiązać problemu tylko trochę się poprzekomarzać. ,,...wiec dziwie sie ze piszecie ze po przekreceniu ma byc 1 sygnal , od samego poczatku mam 2 sygnaly - ,,Po przełączeniu kluczyka na zapłon brzęczyk musi zabrzmieć 2x. Oznacza to, że wszystko jest o.k...." W żadnej instrukcji nie ma nic o pipczeniu. Są natomiast różne rodzaje dźwięków. Ciągły, przerywany, okresowy itd. Dalej jesteśmy w tym samym miejscu. Na razie pipczenie nie jest zdefiniowane. Są tylko skojarzenia. Moje najbliższe to pieprz.nie. ,,...od czasu do czasu zaczyna wysylac dzwieki jak alarm nonstop pipczy az do momentu zresetowania silnika..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ognisty Opublikowano 1 Lutego 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2024 nie wiem czego tutaj nie da sie zrozumiec . juz nie wiem jak opisac inaczej zwykly ciagly alarm ktory od czasu do szasu systematycznie buczy z brzeczka . bip przerwa bip przewa bip przerwa przerwa jest sekundowa , wiec brzmi to jak alarm powtarzajacy sie nonstop az do zgaszenia silnia i ponownego uruchomienia i jest tak od czasu do czasu systematycznie , czy teraz jest opis w 100 % jasny ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 3 Lutego 2024 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2024 W dniu 1.02.2024 o 11:15, ognisty napisał: zwykly ciagly alarm ktory od czasu do szasu systematycznie buczy z brzeczka . bip przerwa bip przewa bip przerwa przerwa jest sekundowa Kolego, mam wrażenie że ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Przeczytaj raz jeszcze co sam napisałeś. Ciągły nie może być z przerwami 🤬 To dwa różne sygnały. Ciągły informuje o wysokiej temperaturze albo braku oleju, Sekwencyjny (z przerwami) o braku ładowania albo problem ze sterownikiem silnika. Dokładnie pokazuje to kontrolka na manetce albo na zegarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.