RobertIE Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Witam Kupilem pare dni temu ten silnik Honda BF8D 2010 chodzil jak zegarek palil z pierwszego nie ma problemu z moca. Dodam ze to jest moj pierwszy silnik do lodzi. Wczoraj gdy bylismy na wodzie cos sie z nim stalo. Dzialal normalnie az tu nagle wylaczyl sie. Przy tym jak ciagnelismy za szarpak to nie zapalala sie ta zielona dioda. Nie chcial zaskoczyc ale wymienilismy ten plastikowy kluczyk na tym wylaczniku bezpieczenstwa. Potym zaskoczyl dzialal normalnie i pracowal normalnie przez pare minut. Nagle znow przestal dzialac i tu juz nic nie pomoglo. Przy ciagnieciu za szarpak nie zapala sie zielona diode. Czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc? Dziekuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 W momencie jak zgaśnie sprawdź czy jest iskra. Jeżeli jej nie ma to znaczy, że zapłon został odcięty. 1. Termik- chłodzenie szwankuje 2. Olej i ciśnienie za niskie 3. Zrywka fiksuje 4. Brak prądu 5. Impulsator nie wyzwala prądu z modułu 6 Moduł W takiej kolejności ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 W momencie jak zgaśnie sprawdź czy jest iskra. Jeżeli jej nie ma to znaczy, że zapłon został odcięty. 1. Termik- chłodzenie szwankuje 2. Olej i ciśnienie za niskie 3. Zrywka fiksuje 4. Brak prądu 5. Impulsator nie wyzwala prądu z modułu 6 Moduł W takiej kolejności ! Dziekuje za odpowiedz Wtym momecie nie idzie go nawet odpalic. Tak jak by prad byl odciety na amen mysle ze to ma jakis zwiazek z tym wylacznikiem bezpiecznstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 W momencie jak zgaśnie sprawdź czy jest iskra. Jeżeli jej nie ma to znaczy, że zapłon został odcięty. 1. Termik- chłodzenie szwankuje 2. Olej i ciśnienie za niskie 3. Zrywka fiksuje 4. Brak prądu 5. Impulsator nie wyzwala prądu z modułu 6 Moduł W takiej kolejności ! Otoz tak sprawdzilsmy Termik dobry Cisnienie jest Zrywka jest ok Prad podaje... kolega twiedzie ze iskra jest za slaba Takze na co dalej bys stawial? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Chyba cos z podawaniem paliwa bo jak wstrzyknelismy paliwo do cylindra to odpalil i za chwile zgasl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Właśnie chciałem zapytać jak wygląda świeca. Sucha czy mokra.? Silnik to nie tylko elektryka. Powyższe wskazówki dotyczyły sytuacji gdy nie ma iskry. Teraz paliwo i kompresja do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Kompresja jest Paliwo nie do konca.. tak jak by plywak w gazniku byl przywieszony. Rozebralismy go i wyczyscilismy.. troche bylo syfu . Po tym zabiegu odpalal ale gasl na niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Widać nie dokładnie wyczyszcony. Oprócz dysz są jeszcze kanaliki w gardzieli za przepustnicą. One muszą być drożne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Tez mi sie tak wydaje ze trzeba do tego podejsc na spokojnie. Jutro sie zabierzemy sie za to od nowa. Dzieki za pomoc. Dzam znac co i jak. [edit musti - nie cytujemy poprzedzających postów] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Mam takie pytanie? Jak usunelismy obudowe wlotu powietrza to byla pusta. Tak sie zastanawiam czy tam powinien byc jakis wklad filtrujacy? bo tylko taka metalowa kratka jest od strony gaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Nie ma filtra, bo na wodzie nie ma kurzu. 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Nie ma filtra, bo na wodzie nie ma kurzu. 8) Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Czy ktos moglby po numerze na silniku dojsc jaki to jest dokladnie model bo brakuje mu tej tabliczki znamionowej Na silniku jest numer BEAAJ 1003140 Wielkie dzieki z gory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 http://www.partskatalog.ru/partsbase/base-outboard-honda.php?rg=2&power_motor=103 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Dzieki za to Ale wszedzie gdzie juz sprawdzalem.. Nie moge dojsc jaki to model bo ten numer BEAAJ oni uzywali w wiekszosci modeli.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 D2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Dzieki Ja znalezlem cos takiego http://peparts.honda.com/marine#/browse/oe/bfp/bfp8 I wszystkie numery BAAJ 1000001-1099999 sa podporzadkowne do D1. Patrzac na te schematy nie ma roznicy miedzy nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Napisałeś, że rocznik 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Tak twierdzil sprzedawca ale nie mam tego jak sprawdzic bez tej tabliczki przy rumplu. Napewno jest to po 2006 bo ma ta norme spalania na obudowie. Koles sie zarzekal ze kupil go w 2010. Wyglada na zadbany.. Wszystkie serwisy widac byly wykonane fachowo edit musti - poniżej masz guzik "odpowiedz" ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Sprawdź odpowietrzenie zbiornika czy nie jest zakręcone zatkane itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertIE Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Gaznik i kanaly przdmuchane i wymyte. Silnik zlozony do kupy. Pali z pierwszego zimny czy cieply. Chodzi jak zloto. No to nad wode. Dziekuje wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Norma spalania EPA Standart 2006 jest umieszczana na pokrywach silbikow od conajmniej 1999r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.