Kopczykw Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Odpalam silnik uzywajac sluchawek do chlodzenia silnika zaburtowego. Niestety nie sika woda z otworu wylotowego. Boje sie ze zagrzeje silnik. Czy ktos mi podpowie co powinienem sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorek Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Poszukaj na YT jak wymienić wirnik ALE Mój Evin 115 HO - przekręcam stacyjkę - zegary idą do końca - pisk - opadają pisk - wtedy przekręcam i odpalam silnik (woda na razie nie sika) - zegary znowu robią skok i jest jescze jeden sygnał - po nim woda sika Więc może chwilkę musisz poczekać ? Ale wcześniej Włóż wąż w otwór z którego powinno sikać i zobacz czy ze spodziny będzie się lac woda (czy drożny układ chłodzenia) Sprawdź czy kratki nie pozatykane i czy słuchawki są dokładnie w osi kratek i powinno być dobre ciśnienie wody. Jak w lato było słąbe wieczorem (wszyscy podlewali) to tez nie leciała woda >>>>>>>>>>>>>>>>>> W Giżycku jest dobry mechani do Evina. Polecam też (zwłaszcza jak po morzu pływasz) użyc preparatu typu SaltAway Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Hejka też mam e-teca tylko że 40hp ta sama konstrukcja co u ciebie mam rocznik 2007r. masz dwa otwory z tyłu jeden z "dzyndzelkiem" na który możesz założyć wąż ogrodowy zaciśnij to cybantem i odpal wodę i zobacz skąd ucieka ci woda i czy ucieka:) powinna stopą ona uciekać:) tylko poczekaj chwilę bo zanim silnik napełni swój układ woda też chwilę potrwa:) Będziesz miał sprawdzony wtedy układ pod względem zatorów ba może nawet coś się odblokuje. Jeśli chodzi o słuchawki to tu nie jestem ich zwolennikiem wolę jednak użyć beczki bo e-tec dużo leje wody z otworu kontrolnego a jeszcze wylot wody masz w spodzinie więc wąż z słuchawkami może mieć za małą wydajność co do zegarów w mojej wersji wskazówka nie drga nawet tylko po przekręceniu stacyjki na zapłon kontrolki się wszystkie 4 zapalają a potem stopniowo gasną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Sprawdź czy przez komin leci. Kontrolka to tylko bypass. Może się przytkać z byle powodu ale silnik będzie miał prawidłowe chłodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 U nas kontrolka pokazuje tylko czy silnik się przegrzał no chyba że kolega ma inne zegary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Miałem na myśli ,,sikawkę". To ona właśnie jest kontrolką czy pompa podaje wodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.