Skocz do zawartości

evinrude 50 hp 1975 problem,spodzina. 50573b


gos1978
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów

Panowie posiadam  silnik zaburtowy evinrude 50hp z1975 50573B

Silnik nie pracował 3 lata,

ale odpalił i chodzi.

Chcę wymienić olej i chyba Impeller zobaczymy w jakim jest stanie,

Mój problem polega na tym  ze po odkręceniu 4 śrub+ 2 od spalin,

spod-zinie  nie chce zejść  ruszyła tylko na kilka mm i stoi.

Rozłączyłem dźwignie zmiany kierunku przy silniku.

Doradzicie coś nowicjuszowi ?Dlaczego nie chce dalej zejść?

I jeszcze pytanie ukręciła się śruba przy spod-zinie czy wystarcza tylko 3?

Z góry dziękuje za każda pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jeśli odkręciłeś śruby oraz cięgno zmiany biegów idące do słodziny.... powinno być rozłączane gdzieś przy siodle silnika...  lub niżej ... i schodzi na 1,5cm to mam dla ciebie złą informacje najprawdopodobniej na wale idącym ze słodziny wchodzącym do walu korbowego sie zapiekło .....:(

 

miałem taki silnik kiedyś i niestety nie udało mi sie tego rozdzielić

 

 

schemat:

http://www.ishopmarine.com/ishop/jsp/AsplIsmCcatViewBase.jsp?&lvlCode=5&pCode=C0227809&path=BRP~A0000023~M0013530~M0013547~M0013551~C0227809&isFromCMS=false&hideAdd2CartButton=&isStandAlone=&is4CmsShop=&reqln=Unknown&reqem=Unknown&reqph=Unknown&reqFor=29&req4Browse=1&docId=&docName=&isForSupStore=true&cCatFilter=BRP&eCatSupFldr=supplier-100-005-EJ

 

 

http://www.marineengine.com/boat-forum/showthread.php?83268-1975-50-HP-EVINRUDE-WATER-PUMP-CHANGE-OUT

 

 

http://www.marineengine.com/boat-forum/showthread.php?284717-74-evinrude-50hp-lower-unit-removal

 

 

oby bylo pomocne

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiesiłem silnik za spodzine czapka do dołu wlałem 3 litry ropy..... nie pomogło.... wbijałem kliny dębowe miedzy spodzine a korpus .... nie pomogło.... 3 opakowania 500ml wd40.... nie pomogło.....

 

 

silnik sprzedałem , nowy nabywca wycinał okno....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już było. W kolumnie na wysokości łączenia wału korbowego z wałkiem pionowym trzeba wyciąć okienko rewizyjne i palnik w ruch. Inaczej zniszczysz silnik. Takie ,,trwałe" połączenie z rdzy powstaje w przypadku zastosowania smaru wodoodpornego ale kwaśnego. Woda go nie wypłucze ale wytworzy kwas i pasztecik gotowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...