Piotr2020 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Witam wszystkich i proszę o poradę. Mam problem z rozruchem mojego w/w silnika. Gdy jest rozgrzany ciężko odpala, dopiero po zaciągnięciu ssania przy manetce zagaduje. Co ciekawe nie zawsze występuje ten problem. Sprawdziłem ciśnienie paliwa na listwie i jest ok, świece są nowe. Proszę o jakieś wskazówki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Coś tu nie tak silnik na wtrysku i ręczne ssanie. Zrób zdjęcie ze ściągniętą czapą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Źle się wyraziłem, chodzi o dźwignię gazu na manetce którą można zaciągnąć na biegu jałowym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prometeusz16 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 A sprawdź z ciekawości gruszkę paliwa czy zawór zwrotny nie przepuszcza. Na zimnym zawsze odpala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Ja bym zaczął od sprawdzenia linii paliwowej z filtrami paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Jeżeli nie pokazuje błędów. To ciśnienia paliwa, iskra ( i wszystko z nią związane) do pomiaru. Pompa wysokiego może siadać. Wtryskiwacze też mogą mieć w tym swój udział. Jaki kolor mają bebechy świec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Na zimnym odpala dobrze Świece wymienione kolor prawidłowy, ciśnienie paliwa zmierzyłem i jest stałe niezależnie od obrotów. Filtr paliwa jest ok. Problem występuje najczęściej jak płynę tak z dziesięć minut lub więcej na prawie pełnym gazie i potem po zgaszeniu odpalam ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prometeusz16 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 No to zostaje sprawdzić wtryskiwacz, lub szczelność w układzie paliwowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Na zimnym odpala dobrze Świece wymienione kolor prawidłowy, ciśnienie paliwa zmierzyłem i jest stałe niezależnie od obrotów. Filtr paliwa jest ok. Problem występuje najczęściej jak płynę tak z dziesięć minut lub więcej na prawie pełnym gazie i potem po zgaszeniu odpalam ponownie. Te dobre ciśnienie na listwie to jakie. Co z filtrami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Ciśnienie 2,8 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 W jaki sposób bez komputera mogę sprawdzić wtryskiwacze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Jak jest na pełnym wtrysku to trochę za mało systemy wtrysku w silnikach są takie same w działaniu i budowie jak w innych pojazdach użytkowych. W autach ciśnienie wychodzące z pompy 3,5 to standard a 3 to już może być problem. Posprawdzaj filtry jak będą zawilgocone nie muszą być brudne to też może powodować problemy. Jeżeli są ok sprawdź linię paliwową lub ją zamień. Potem to zostaje pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr2020 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Ok, posprawdzam wszystko za tydzień bo dopiero wtedy będę miał dostęp do łódki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Ciśnienie paliwa masz aż za dobre . Regulator ciśnienia pracuje 2,4- 2,7 bar . 2,8 kwalifikuje regulator do wymiany ale z poprawką na błąd pomiaru jest o.k. Czy on ma chłodzone paliwo na listwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Naprawiajcie zobaczę jakie efekty. Nieraz bywa tak ,,pierdol byka a byk bryka '' Wiem jaki finał będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Ciśnienie paliwa masz aż za dobre . Regulator ciśnienia pracuje 2,4- 2,7 bar . 2,8 kwalifikuje regulator do wymiany ale z poprawką na błąd pomiaru jest o.k. Czy on ma chłodzone paliwo na listwie? Nie, nie ma chłodzenia na listwie6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Ciśnienie paliwa masz aż za dobre . Regulator ciśnienia pracuje 2,4- 2,7 bar . 2,8 kwalifikuje regulator do wymiany ale z poprawką na błąd pomiaru jest o.k. Czy on ma chłodzone paliwo na listwie? Nie, nie ma chłodzenia na listwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Nie, nie ma chłodzonego paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Naprawiajcie zobaczę jakie efekty. Nieraz bywa tak ,,pierdol byka a byk bryka '' Wiem jaki finał będzie. Jasnowidz z Ciebie. Evin/Johnson 4T to suzuki. I takiej serwisówki musisz sobie poszukać. Ciśnienie jakie podałem właśnie z takowej pochodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr2020 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Zlokalizowałem powód problemów z rozruchem. Po włączeniu zaplonu pompa wysokiego ciśnienia powinna tylko na kilka sekund się włączyć i po wytworzeniu ciśnienie na listwie powinna się odłączyć do momentu rozruchu silnika. U mnie pompa nie odłącza się w ogóle, powodem może być jeden przekaźnik. Tymczasowo wpiołem zwykły prztyczek elektryczek na kawałku kabla ( przekaźnika nie było od ręki) i w momencie rozruchu odcinam na chwilę sygnał z pompy. Dziś odpalał za każdym razem, mam nadzieję że to jedyny powód :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.