Tomasz K Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Potrzebna pomoc - silnik odpala i na zimno i na ciepło od dosłownego dotknięcia. Dosłownie delikatne szarpnięcie budzi go do życia. Na wolnych chodzi sobie równo, ładnie się rozgrzewa, pyrka, pyrka - nie gaśnie. Po zatrzymaniu odpala lekko jak nowy. Ale... Zaczynam dodawać gazu i silnik się dławi. Aż do zatrzymania. Dodając trochę ssania - silnik wchodzi na obroty ale dołożenie gazu manetką go zatrzymuje. Zamocowałem dziś motorek na ramie przyczepy, zalałem wodą zbiornik i start. Oglądam, macam, słucham i odkryłem dziwną rzecz. Zasłonięcie palcem otworu którym gaźnik zasysa powietrze (tak na 50%) pozwala na wkręcenie się silnika bardzo wysoko. Zdjęcia palucha powoduje zatrzymanie silnika. Po tym silnik staruje normalnie. Kombinuję (na razie bez rozbierania) czy może nie dostaje paliwa, czy może jakieś lewe powietrze? Proszę o pomoc w usunięciu awarii - mam zaraz spływać Wisełką i w tym stanie to raczej trudne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Pewnie sprawa regulacji. W gaźnik wchodzi iglica, którą się reguluje skład mieszanki. Powinno być pokrętło z opisami nastaw: Rich i Normal czy jakoś tak Zajrzyj do instrukcji obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz K Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2020 Próbowałem już tym kręcić. Niestety nie mam instrukcji - nie wiem co to za model. Mam foto tabliczki znamionowej ale tam to tylko numer seryjny widzę. Wg mnie to coś przytkane w gaźniku ale dopóki nie zbiorę info - nie chcę tego rozbierać. Na YT znalazłem już jak to porozbierać ale poczekam - może ktoś coś mądrego podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz K Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Rozebrałem gaźnik (w sumie czysty był), wymyłem, wydmuchałem, zmieniłem filtr paliwa na nowy, podstawowa regulacja i hula. Ponton + 3 osoby = 10,5 km/h. Ponton + 2 osoby = 16-17 km/h. Ponton + ja = 30 km/h. Przyznam, że te 30 km/h to już śmierć w oczach - płaskie dno daje się we znaki. Ale nie do tego ten ponton ma służyć więc OK. W sumie fajnie chodzi ten silniczek, odpala pięknie a taki wiekowy. Czas pakować się na Wisłę, start w Toruniu, plan na 3 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosu83 Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 Witam Mam dwa pytania odnośnie silnika Evinrude 6km 2T Jaki olej używacie do mieszanki paliwowej?(mineralny, pół syntetyk, syntetyk) W jakich proporcjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 Olej o specyfikacji TCW3 proporcja 1:50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.