JOKEREK Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 WItam wszystkich ! Na początku napisze ze jestem laikiem w dziedzinie napraw etc ,aczkolwiek moge zrobić wiele rzeczy z wasza pomocą i o taka serdecznie prosze! Sezon prawie w pełni ,pogoda piękna,woduje swoją mała skorupkę (silnik serwisowany u dilera w Szwecji na następne 3 lata tuż przed zimowaniem ) kręcę kluczem i wszystko pięknie :) tak jak powinno być ,radość ta trwała na około 2 minuty po czym silnik zgasł ! Chwila przerwy i kolejna próba rownież udana :) na około minutę ,chwila szarpania i znów zgasł . Po kolejnych kilku próbach pływania ,które kończyło sie po kilku kilkunastu sekundach tym samym ,postanawiam przekręcić go na obrotach i wszystko ok przez jakieś 5 minut byłem daleko od brzegu na wodzie:) ,po doplynieciu do pomostu chwile na neutralnym i znów to samo :(. Pomyślałem sobie ze skoro zapłaciłem za serwis i wszystko powinno być ok zabiorę lodz do serwisu i niech to sprawdza ,otrzymałem po 2 tygodniach telefon na który długo czekałem ,powiedzieli wsztko ok ,sprawdzali na komputerze i nic nie znaleźli . Obawiając sie trochę lecz z pełna nadzieja odbieram lodz dziś po południu woduje i ZNOWU TO SAMO ! Zauważyłem ze gaśnie na wolnych obrotach jakby sie dławil ,jakby nie dochodziło paliwo? ,cos przerywalo,zatrzęsie i końiec gaśnie . Byłem tak zdeterminowany zeby skorzystać choć trochę z pogody ze postanowiłem jeśli juz odpale wkręcać go na obroty i tym sposobem jeśli juz sie wkręci to płynę ,płynę na 5600 obr i płynę bez stopu i jest ok (nawet 20 min) ,jeśli sie zatrzymam , WRZUCAM neutralny chwile pochodzi czasem 10 s ,czasem 2 minuty ,chwilami dłużej i zaczyna to samo ,szarpnie raz drugi trzeci i sie zadlawi i końiec ,musze odpalić ponownie . Dzwoniłem do tych serwisu nawet nie odpowiadają na tel( przed serwisem było ok przepływane około 100 h żadnego problemu nigdy ) ,jeśli jest na obrotach płynie a na neutralnym gaśnie po chwili! Czasem nawet nie odpali ale po chwili da radę i znowu to samo Szanowni koledzy czy ktos wie gdzie moze tkwić problem ? Czego to objawy ?gdzie szukać problemu ? Prosze bardzo o wszelkie rady i za wszystkie z góry dziękuje . Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Świeży motor to i ma gwarancję - męcz serwis niech szukają przyczyny... C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOKEREK Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Witam ponownie :) znaleźli przyczynę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 No to moze napisz jaka była przyczyna tej usterki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Paliwo w zbiorniku po 3 latach się skończyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Filtr Paliwa. Odpowietrzenie linii wtryskowej. Jakaś usterka w zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia. Woda w paliwie. Brak konserwacji przed dłuższym postojem. Można jeszcze troche pozgadywać. W E-Tec'u, na ,,kompie" są diody kontrolne, które po włączeniu zapłonu przeprowadzają test elektroniki. Sprawdź z manualem czy świecą ,,normalnie" Na ,,budziku" też trochę można poczytać o błędach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 mikijet jednym zdaniem,im nowszy model tym większe gooooooooono. Diody,sensory,czujniki,procesory praktycznie wszędzie,ale żeby szło to wszystko w parze ze użyciem paliwa,bezawaryjnością,trwałością to bym nie powiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOKEREK Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Peknieta obudowq tlumnika,rozszczelnienie,,spaliny szly w gore i zostawaly zasysane zamiast czystego powietrza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.