Skocz do zawartości

Evinrude E-TEC 30 2011 Problem


JOKEREK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItam wszystkich !

Na początku napisze ze jestem laikiem w dziedzinie napraw etc ,aczkolwiek moge zrobić wiele rzeczy z wasza pomocą i o taka serdecznie prosze!

 

Sezon prawie w pełni ,pogoda piękna,woduje swoją mała skorupkę (silnik serwisowany u dilera w Szwecji na następne 3 lata tuż przed zimowaniem ) kręcę kluczem i wszystko pięknie :) tak jak powinno być ,radość ta trwała na około 2 minuty po czym silnik zgasł ! Chwila przerwy i kolejna próba rownież udana :) na około minutę ,chwila szarpania i znów zgasł .

Po kolejnych kilku próbach pływania ,które kończyło sie po kilku kilkunastu sekundach tym samym ,postanawiam przekręcić go na obrotach i wszystko ok przez jakieś 5 minut byłem daleko od brzegu na wodzie:) ,po doplynieciu do pomostu chwile na neutralnym i znów to samo :(.

 

Pomyślałem sobie ze skoro zapłaciłem za serwis i wszystko powinno być ok zabiorę lodz do serwisu i niech to sprawdza ,otrzymałem po 2 tygodniach telefon na który długo czekałem ,powiedzieli wsztko ok ,sprawdzali na komputerze i nic nie znaleźli .

Obawiając sie trochę lecz z pełna nadzieja odbieram lodz dziś po południu woduje i ZNOWU TO SAMO !

 

Zauważyłem ze gaśnie na wolnych obrotach jakby sie dławil ,jakby nie dochodziło paliwo? ,cos przerywalo,zatrzęsie i końiec gaśnie .

Byłem tak zdeterminowany zeby skorzystać choć trochę z pogody ze postanowiłem jeśli juz odpale wkręcać go na obroty i tym sposobem jeśli juz sie wkręci to płynę ,płynę na 5600 obr i płynę bez stopu i jest ok (nawet 20 min) ,jeśli sie zatrzymam , WRZUCAM neutralny chwile pochodzi czasem 10 s ,czasem 2 minuty ,chwilami dłużej i zaczyna to samo ,szarpnie raz drugi trzeci i sie zadlawi i końiec ,musze odpalić ponownie .

 

Dzwoniłem do tych  serwisu nawet nie odpowiadają na tel( przed serwisem było ok przepływane około 100 h żadnego problemu nigdy ) ,jeśli jest na obrotach płynie a na neutralnym gaśnie po chwili! Czasem nawet nie odpali ale po chwili da radę i znowu to samo

 

 

Szanowni koledzy czy ktos wie gdzie moze tkwić problem ? Czego to objawy ?gdzie szukać problemu ?

Prosze bardzo o wszelkie rady i za wszystkie z góry dziękuje .

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Filtr Paliwa. Odpowietrzenie linii wtryskowej. Jakaś usterka w zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia. Woda w paliwie. Brak konserwacji przed dłuższym postojem. Można jeszcze troche pozgadywać. W E-Tec'u, na ,,kompie" są diody kontrolne, które po włączeniu zapłonu przeprowadzają test elektroniki. Sprawdź z manualem czy świecą ,,normalnie" Na ,,budziku" też trochę można poczytać o błędach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...