malywelder Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Potrzebuję porady silnik pali dobrze trzyma obroty lecz chodzi nie równo na wolnych obrotach. Przy odkręceniu manetki na max dławi potem idzie jak burza świece jak w instrukcji,po wykręceniu czarne suche okopcone spalanie jakby większe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 wizdac ze leje bezyną. pływak moze nie domykac, pompka paliwa dziurawą mebrane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Podejrzewam zaworek iglicowy pytanie czy każdy ma zakończenie gumowe ten jest łysy stalowy może guma sparciała odpadła czy takie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Nie rozumiem która pompka może mieć dziurawą membranę ta co podaje paliwo do gaźnika?bo w gaźniku nie ma żadnej membramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Jeśli masz pompkę paliwową mechaniczną to tam powinna być gumowa membrana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Te plamy to na pewno benzyna? Jeżeli podejrzewasz za wysoką dawkę paliwa ( automat,,ssania" też może mieć w tym swój udział) to zdejmij złączkę paliwową z silnika i niech popracuje na wolnych obrotach. Jeżeli pod koniec pracy wolne obroty się uspokoją i wyrównają to przyczyny trzeba szukać w układzie paliwowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Taka pompka jest na silniku przed gaźnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Ssanie jest ręczne w tym modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Wydaje mi się że paliwo przed czyszczeniem gaźnika plam nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 ,,...przed czyszczeniem gaźnika..."- no i mamy przyczynę ;) Automatyczne czy ręczne procedura diagnozowania ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 To jak go wyregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Problem rozwiązany gaźnik ustawiony wstępnie śruba składu mieszanki musi być wykręcona tylko o pół obrotu dalej zaczyna go przelewać na wolnych obrotach teraz świece są ciemno brązowe nie czarne no i paliwo na wodzie znikło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Serwis mówi co innego C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Pół obrotu to nawet piła spalinowa nie pociągnie , na ogół 1 ,1/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Może problem leży w poziomie paliwa/pływaka. Za duży poziom to śrubę regulacyjną trzeba więcej wkręcić. Skutkiem mogą być za niskie max obroty, brak mocy. Ale to wyjdzie przy pływaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Panowie jak wyżej napisałem gaźnik wstępnie wyregulowany (wstępnie) pływak ustawiłem tak jak mówi serwis do tego motoru 13.5 mam +-2 w instrukcji nie ma podanej ilości obrotów śruby składu mieszanki więc metodą prób i błędów narazie pływałem krótko na mocy i prędkości nie stracił na GPS zawsze płynoł 40 i teraz też tak jest będę obserwował zachowanie i kolor świec po długim płynięciu być może będzie mieszanka zbyt uboga i będę musiał odkręcić jeszcze trochę może uda mi się wstawić niedługo film z pracy silnika i płynięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Sorki pomyliłem z df4 już poprawione. Nastawa składu mieszanki air/fuel niewiele się różnią ale nie jest to tylko pół obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 W twoim df4 wykręcając śrubę składu mieszanki zwiekszasz dawkę paliwa czy powietrza w tym gaźniku wykręcając wzbogacasz mieszankę w paliwo nie w powietrze dlatego gdy wykręcam ja o dwa dwa i pół obrotu np zaczyna go przelewać niedługo wstawię film dziś pływałem i ustawiłem o nie cały jeden obrót Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 film po regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Świeca po godzinnym pływaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Kolor prawie właściwy. Trochę za bogato z paliwem . Może pływaczek nie tak (za wysoko) lub termostat nie trzyma zalecanej temperatury. Polecane przez kolegów instrukcje regulacji dotyczą pracy silnika na wolnych obrotach. Ta regulacja nie ma już wpływu przy minimalnie odkręconej przepustnicy na skład mieszanki . Najlepszego w Nowym Roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Tak tylko co do plywaczka. Za nisko-poziom paliwa za wysoki. Za wysoko-poziom paliwa za niski. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Już narazie nie ruszam nic silnik idzie ok trzyma obroty nie gaśnie odrazu schodzi z obrotów zostawiam tak jak jest dzięki za podpowiedzi pozdro for all C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Tak tylko co do plywaczka. Za nisko-poziom paliwa za wysoki. Za wysoko-poziom paliwa za niski. ;) Za nisko w normalnej pozycji pracy dla mnie oznacza niższy poziom paliwa. Wysoko wyższy poziom paliwa w gaźniku. Do miłego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malywelder Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Kolor prawie właściwy. Trochę za bogato z paliwem . Może pływaczek nie tak (za wysoko) lub termostat nie trzyma zalecanej temperatury. Polecane przez kolegów instrukcje regulacji dotyczą pracy silnika na wolnych obrotach. Ta regulacja nie ma już wpływu przy minimalnie odkręconej przepustnicy na skład mieszanki . Najlepszego w Nowym Roku. . Wie pan co zerknołem z ciekawości do gniazda gdzie powinien znajdować się termostat i tu zaskoczenie nie ma go wcale poprzedni właściciel widocznie usunoł nie wiem dla czego teraz pytanie jaki wpływ ma brak termostatu na silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.