guti66 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Witam. Brnąc dalej w zwiekszenie mocy mojego 20 konnego Johnsona zakupilem gaźnik od johnsona 60km VRO. Wszystko Pasuje. Jedyne czym sie rózni od oryginalnego gaźnika to tym ze zamiast pokretła od jałowych obrotów jest dysza. No i tym ze średnica otworu gaźnika jest wieksza sporo (brak zwęrzki/dławika) I teraz Koledzy zorietowani w temacie podpowiedzcie mi czemu na tym gaźniku silnik nie chce chodzi? Jak na filmie widzicie chodzi niestabilnie i na obroty sie nie wkręca. Gaźnik czysty, swiece nowe. Aha dolot tez jest rozwiercony z 19mm (seryjny zdławiony) na 37mm. tak jak w 35konnych wersjach. Na starym - seryjnym gazniku wszystko fruwa tak jak nalezy, nawet z rozwierconym dolotem na 37mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Jak wlejesz w cylinder większą dawkę paliwa to trzeba też dać więcej powietrza i przyspieszyć zapłon , żeby mieszanka miała czas się spalić zanim opuści cylinder. Sprawdź świece czy nie są zalane. Przyspiesz zapłon ( synchronizacja z przepustnicą! ) Dalej to już ustawianie dawki paliwa/mieszanki wolnych obrotów i obrotów max. pod obciążeniem. Dane regulacyjne powinieneś brać z silnika 30/35HP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guti66 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 . Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.