marcinlesiu Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Witam serdecznie. Proszę o pomoc bo już skończyły mi się pomysły. Jestem posiadaczem silnika 40 hp z 1996 roku 2 suw. Problem dotyczy pracy silnika, podczas w chodzenia w ślizg zaczyna przerywać i szarpać silnikiem jak wkręca się na maksymalne obroty, wcześniej nie ma żadnych oznak przerywania, a jak przerywa to wystarczy że odejmę delikatnie gazu to przerywanie ustaje, niestety nie mogę wyprowadzić łódki w ślizg. Odpala bez problemu, silnik pracuje równomiernie. Dla dociekliwych co już wyeliminowałem ewentualnie wymieniłem: gaźniki przeczyszczone, świece dedykowane kupione nowe, wymienione paliwo, wymiana śruby. Z góry dziękuje za wszelką pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2023 Przewody zapłonowe , fajki i cewki do sprawdzenia w pierwszej kolejności . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlesiu Opublikowano 6 Września 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Witam. Przewody I cewka ok. Po podmianie ten sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 6 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2023 Jest jeszcze pompa paliwa . I zawory w dolocie . One musza być szczelne po zamknięciu być może któryś pękł . Pompę paliwa wyeliminujesz jak zacznie szarpać pompuj mu gruszka paliwo w tym momencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.