Skocz do zawartości

Brak Biegu Johnson 9.9KM 2005r.


Sobanczi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, niedawno zakupiłem tytułowy silnik i zdążyłem nim wypłynąć dosłownie 3 razy. Ostatnio wracając szarpnęło pontonem i stanął, ale silnik nie zgasł. Okazało się, że praktycznie od razu po wrzuceniu wyskakuje bieg do przodu, w garażu zdjąłem pokrywę i okazuje się, że bieg nie wskakuje do końca i dlatego od razu spada w pozycję neutral. Bieg wsteczny zazębia bardzo dobrze. Może ktoś podpowiedzieć, gdzie jest jakaś regulacja, aby zrobić to samemu? 😁 Pozdrawiam!

Edytowane przez Sobanczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sobanczi zmienił(a) tytuł na Brak Biegu Johnson 9.9KM 2005r.

Na kolumnie ,zaraz nad spodziną masz takie gumowe zaślepki po obu stronach .Jak je zdejmiesz ,to masz dostęp do takiego kutego elementu skręcanego na dwie śrubki i to nim właśnie reguluje się długość popychacza odpowiedzialnego za R-O -P . Musisz zobaczyć ,w którą stronę jest za mały posuw i lekko wydłużyć ,lub skrócić popychacz. powodzenia .

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, powolny napisał:

Na kolumnie ,zaraz nad spodziną masz takie gumowe zaślepki po obu stronach .Jak je zdejmiesz ,to masz dostęp do takiego kutego elementu skręcanego na dwie śrubki i to nim właśnie reguluje się długość popychacza odpowiedzialnego za R-O -P . Musisz zobaczyć ,w którą stronę jest za mały posuw i lekko wydłużyć ,lub skrócić popychacz. powodzenia .

Czy mógłbyś może wskazać na zdjęciach? 

84F91ED3-B8EC-46DD-BEEE-3933FEAE4406.jpeg

853210AD-06F3-4379-80CE-DF269606860A.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety ,w starszych silnikach ,wygląda to bardziej pro . Ta śrubka to rozumiem trzyma osłonę ssania wody chłodzącej ??  Jednak musi gdzieś być połączenie górnej części dźwigni zm. biegów ze spodziną . U mnie to jest ten zakrzywiony pręt spacer.png . Na twoich fotach widać go w tym trzymaczu kolumny . Tak ,że to połączenie może być gdzieś w okolicach osi obrotu podnoszenia silnika ,może pod pokrywą ?? sory ale w takim nie miałem jeszcze okazji kopać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, powolny napisał:

No niestety ,w starszych silnikach ,wygląda to bardziej pro . Ta śrubka to rozumiem trzyma osłonę ssania wody chłodzącej ??  Jednak musi gdzieś być połączenie górnej części dźwigni zm. biegów ze spodziną . U mnie to jest ten zakrzywiony pręt spacer.png . Na twoich fotach widać go w tym trzymaczu kolumny . Tak ,że to połączenie może być gdzieś w okolicach osi obrotu podnoszenia silnika ,może pod pokrywą ?? sory ale w takim nie miałem jeszcze okazji kopać .

Jutro będę po pracy zaglądał i spróbuję rozebrać może gdzieś się do tego dostanę mam nadzieję 😁 Niestety, ale Twoje zdjęcie mi się nie otwiera żeby zobaczyć o czym mówisz 😕

Tutaj są po obydwu stornach na śrubkę przykręcone te czarne elementy, ale tam podczas zakupu był podłączony wąż z wodą, aby sprawdzić silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...