Sobanczi Opublikowano 1 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2023 (edytowane) Cześć, niedawno zakupiłem tytułowy silnik i zdążyłem nim wypłynąć dosłownie 3 razy. Ostatnio wracając szarpnęło pontonem i stanął, ale silnik nie zgasł. Okazało się, że praktycznie od razu po wrzuceniu wyskakuje bieg do przodu, w garażu zdjąłem pokrywę i okazuje się, że bieg nie wskakuje do końca i dlatego od razu spada w pozycję neutral. Bieg wsteczny zazębia bardzo dobrze. Może ktoś podpowiedzieć, gdzie jest jakaś regulacja, aby zrobić to samemu? 😁 Pozdrawiam! Edytowane 1 Października 2023 przez Sobanczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powolny Opublikowano 1 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2023 Na kolumnie ,zaraz nad spodziną masz takie gumowe zaślepki po obu stronach .Jak je zdejmiesz ,to masz dostęp do takiego kutego elementu skręcanego na dwie śrubki i to nim właśnie reguluje się długość popychacza odpowiedzialnego za R-O -P . Musisz zobaczyć ,w którą stronę jest za mały posuw i lekko wydłużyć ,lub skrócić popychacz. powodzenia . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobanczi Opublikowano 1 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2023 9 godzin temu, powolny napisał: Na kolumnie ,zaraz nad spodziną masz takie gumowe zaślepki po obu stronach .Jak je zdejmiesz ,to masz dostęp do takiego kutego elementu skręcanego na dwie śrubki i to nim właśnie reguluje się długość popychacza odpowiedzialnego za R-O -P . Musisz zobaczyć ,w którą stronę jest za mały posuw i lekko wydłużyć ,lub skrócić popychacz. powodzenia . Czy mógłbyś może wskazać na zdjęciach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powolny Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 No niestety ,w starszych silnikach ,wygląda to bardziej pro . Ta śrubka to rozumiem trzyma osłonę ssania wody chłodzącej ?? Jednak musi gdzieś być połączenie górnej części dźwigni zm. biegów ze spodziną . U mnie to jest ten zakrzywiony pręt . Na twoich fotach widać go w tym trzymaczu kolumny . Tak ,że to połączenie może być gdzieś w okolicach osi obrotu podnoszenia silnika ,może pod pokrywą ?? sory ale w takim nie miałem jeszcze okazji kopać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobanczi Opublikowano 2 Października 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 12 godzin temu, powolny napisał: No niestety ,w starszych silnikach ,wygląda to bardziej pro . Ta śrubka to rozumiem trzyma osłonę ssania wody chłodzącej ?? Jednak musi gdzieś być połączenie górnej części dźwigni zm. biegów ze spodziną . U mnie to jest ten zakrzywiony pręt . Na twoich fotach widać go w tym trzymaczu kolumny . Tak ,że to połączenie może być gdzieś w okolicach osi obrotu podnoszenia silnika ,może pod pokrywą ?? sory ale w takim nie miałem jeszcze okazji kopać . Jutro będę po pracy zaglądał i spróbuję rozebrać może gdzieś się do tego dostanę mam nadzieję 😁 Niestety, ale Twoje zdjęcie mi się nie otwiera żeby zobaczyć o czym mówisz 😕 Tutaj są po obydwu stornach na śrubkę przykręcone te czarne elementy, ale tam podczas zakupu był podłączony wąż z wodą, aby sprawdzić silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powolny Opublikowano 5 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2023 https://photos.app.goo.gl/skKNzh4EUNKs1FSQ6 z linku powinno się otworzyć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.