bartxt Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Hej Od piatku walcze z podłeączeniem uniwersalnego obrotka do mojego Evin-a 50 2-suw :D Najwieksza zmora jest podłaczenie kabla zbierającego impulsy zaplonowe (krotko mowiac nie wiem gdzie go wpiąc) :( Dzis 1,5 godz stalem przyczepa w wodzie by silnik mial chłodzenie i probowalem to ogarnac I padlem :P Wczesniej bylem u auto elektryka ktory niby sugerowal kable w ktore mam sie wpiac I dupa!!! żadne odczyty nie wskazuja na wlasciwe. zadal mi klina :( bo powiedzial ze impulsy moga byc plusowe lub minusowe.) :( Gdzie do cholery go podłaczyc !!! Przerabial to ktoś na tym motorze??? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Jest plus, minus i kabel impulsowy, a na obrotomierzu przełącznik, który się wybiera w zależności od ilości cylindrów... Może obrotomierz masz dziwny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Hej Od piatku walcze z podłeączeniem uniwersalnego obrotka do mojego Evin-a 50 2-suw :D Najwieksza zmora jest podłaczenie kabla zbierającego impulsy zaplonowe (krotko mowiac nie wiem gdzie go wpiąc) :( .... :( bo powiedzial ze impulsy moga byc plusowe lub minusowe.) :( Przerabial to ktoś na tym motorze??? Licznik impulsów/czas ma liczyć częstotliwość i jest mu ,,wsio rawno" jaki mają znak. Prąd przemienny ma to do siebie, że na fazie raz jest plus a raz minus. A gdzie takie sygnały znaleźć? Na prostowniku/regulatorze . Szary kabel to właśnie sygnał tacho. Powiniern być przy manetce jako osobna złączka. Chyba , że masz tacho cyfrowe więc wtedy sygnał będzie z ECM albo musisz zastosować przetwornik sygnału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 mozesz miec uwalony regulator napiecia wtedy obrotek nie dziala mailem tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Tak jak mówiłem przez słuchawę-impuls z cewki zasili go idealnie-wystarczy takowy wyprowadzić z jednej z cewek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Tak jak mówiłem przez słuchawę-impuls z cewki zasili go idealnie-wystarczy takowy wyprowadzić z jednej z cewek. Tak zrobilem i wielkie G!!!!!! obrotrek wtedy calkiem ciemnial i nic nie wskazywal , tak jak bym odjal zasilanie Masakra >:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 A może byś uchylił rąbka ... Co to za sztuka? Jakaś f-ma , typ. Ale coś czuję, ze cyfrowy i bez przetwornika ani rusz. Chyba, że E-tec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Eee tam...Nic szczególnego. regulowany Auto-gauge ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 jak masz krype w poznaniu to mam obrotek do za burtowców na miejscu swój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.