cezi66 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Mam problem z podłączeniem biegów w starym Johnsonie 60KM z lat 80-90, jest tam pozioma podłużna kostka z 10 cioma gniazdami śrubowymi (na fotce czarna podłużna zatyczka 2 i 3 (od lewej) gniazdo jest ponoć odpowiedzialne za biegi. Silnik jest w pozycji przód, aby zmienić na luz, bądź wsteczny, muszę podłączyć wyprowadzone kable do plusa. Czy ktoś wie, czy mam właściwe informacje, jak dokładnie wygląda podłączenie tych kabli, może ma schemat rozprowadzenia pozostałych przewodów z tej kostki. Widziałem na YuTubie podobne silniki, ale one mają opisana kostkę w pionie. " Na chłopski" rozum, skoro są dwa wyjścia w kostce to muszą być odpowiedzialne, jeden za luz, drugi za wsteczny, ale boję się, aby nie rozwalić silnika. Może podpowiecie też, jaki zastosować przełącznik do takich biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Czy to taki motor? Rocznik 70 http://cdn.boats.net/diagram/brp/IMAGES/384402/06.png http://cdn.boats.net/diagram/brp/IMAGES/384402/18.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezi66 Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Wygląda na taki sam. Mój kupiłem odnowiony jak na fotce, nie ma tabliczki, więc nie jestem w stanie określić rocznika, ale nie myślałem, że może być poniżej lat 80 tych. Sprzedający odpalił mi go, chodził ładnie. Biegi wrzucaliśmy łącząc kable, ale warunki były kiepskie i to co sobie zanotowałem dzisiaj mi nie pasuje. Dlatego potrzebowałem schemat. Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikron Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Czesc Cezi - czy jestes zainteresowany odsprzedaza tego silnika? Jesli tak to na jakis warunkach. Moge Ci w zamian zaoferowac Evinrude 60 2 cylindrowca z 1985 - E60ELCOD. Remontowalem go dla siebie i wymienilem wszystkie uszczelki, uszczelniacze, łożyska na nowe - nawet farba i czapka jest w oryginalnym kolorze jak wyszedl z fabryki - podsumowujac potrzebuje silnik z kolumna "S" - krotka. Pozdrawiam Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.