arro Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 witam wszystkich mam evinrude 3 km z 93 roku mam problem zapala ładnie zaczynam płynąć jest ok ale jak dam mu gazu na maksa po paru chwilach gaśnie ale po chwili dwa razy szarpnę sznurkiem i chodzi i tak cały czas ale za to jak płynę tak na 1/4 gazu jest ok może ktoś mi pomoże :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Zbyt mało paliwa w komorze pływakowej.Przyczyn może być wiele,zapchany filtr(o ile jest w instalacji) zapchany/uszkodzony zawór iglicowy itp.Linia paliwowa z gaźnikiem włącznie do rewizji/czyszczenia/regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arro Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 wielkie dzięki kolego za podpowiedz filtr mam nowy tak wiec to odpada to co proponujesz następnego sprawdzić skąd mam wiedzieć ze jest za mało paliwa w komorze pływakowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arro Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 jeszcze jedno gdzie mogę znaleźć jakiś schemat budowy takiego gaźnika bo zupełnie jestem zielony :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arro Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 dzięki koledzy za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arro Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 gaznik wyczyszczony i dalej ten sam objaw odpala płynę jakąś minutę na pełnym gazie i gaśnie pomocy :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 a paliwo dochodzi? odpowietrznik odkrecony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arro Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 odpalałem nawet na całkiem odkręconym korku tak wiec powinno być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Witam przy gaźnikach za sztucerem na wąż paliwowy jest mały filterek , w niektórych jako wkład do kanału paliwa , w niektórych na śrubkę pod obudową sztucera , przy rozbieraniu gaźnika czasami tego nikt nie rusza , a tam potrafi zatkać . Druga sprawa to zawieszony zaworek na pompie paliwowej , tak wo gule tą pompkę trzeba rozebrać i zobaczyć w jakim stanie membrana i sprzężna pod nią . Też sprawdź popychacz tej pompki ( wygięty , wyrobiony ) i czy przy naciskaniu pompuje paliwo . Cudów nie ma to jest zbyt proste żeby było nie do zrobienia . Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 w/w wypowiedz swiadczy ze mało silników widziałes z rodziny OMC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 gaznik wyczyszczony i dalej ten sam objaw odpala płynę jakąś minutę na pełnym gazie i gaśnie pomocy :( W trakcie pracy , spróbuj pompować gruszką. Będziesz miał wtedy jasniej co do lokalizacji miejsca defektu. Jak gaśnie dalej to gaźnik albo elektryka. A czasem nie masz za długo włącznego ssania ? Jak zgaśnie to sprawdź stan świec. Mokre czy suche. Jak mokre to od czego? Paliwo albo woda. Zalewa świece albo brak iskry itd., itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 w/w wypowiedz swiadczy ze mało silników widziałes z rodziny OMC Nigdzie kolego nie twierdziłem że tych starych kosiarek do trawy przerobiłem za dużo . A to co napisałem , to jak by tak wnikliwiej przeczytałeś , to byś zrozumiał że dotyczy ogólnych zasad a nie konkretnego silnika . Skoro chłopak męczy się i dalej nie zrobił to pewnie twoje doświadczenie po kilkunastu tys. silników OMC nie pomogło . Tak dla usprawiedliwienia , miałem podobne " jajca tylko z boku " na yamasze 2,3hp 2008r i na mercurym 15hp 2005 i nie oglądając powalającej ilości hamerykańskich cudów techniki dałem rady na obydwu naprawić takie same objawy na wodzie . No ale skoro jest ktoś kto sporo tych silników naoglądał się to cóż wyłączam się i życzę powodzenia ;) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 która yamaha ma 2.3 km? a moze honda? bo to by sie zgadzało mysle ze piszesz bez zastanowienia, tak jak o tych ogólnych radach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 może i 2hp a nawet na pewno ,bo to miałem parę latek temu i krótko ( zresztą nic nie warty ) i nie zamierzam trzymać to w pamięci , ale twoja rada o odpowietrzaniu zbiornika ( choć i słuszna , każdy z nas choć raz zaliczył taką wpadkę ) jak domniemam też dotyczyła konkretnego silnika ;D A co do zastanawiania , algorytm wyszukiwania podstawowych usterek ( nie dochodzi paliwo ) u większości silników podobny i jeżeli są jakieś rozbieżności w konkretnych modelach i nie wiesz jak z tym poradzić to dajesz do mechanika , lub potrafisz zrozumieć co jest inaczej i naprawić . Argumenty typu " a Ty pomyliłeś moc małej yamahy o 0,3hp " lub "za mało widziałeś OMC " słuszne , ale z przedszkola i w dodatku jak że wiele wnoszą do tematu . Ale za to jak mocno Ciebie kolego dowartościowali , no no ;) , jesteś lepszy nie zaprzeczam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 nie chodzi o wartosciowanie, poprostu w gaznikach OMC nie wystepuje pompka pływakowa, pompka paliwa jest ale w opcji bez zbiornika nasobnego, i ne jest ona czeciaa gaznika, a działanie pompki sprawdza sie poprzez odpiecie wypływu pompki i obserwacje czy z pompki pulsuje wypływające paliwo. z lewej strony patrząc od strony swiec jest taki dekielek na 8 drubek z łbami 8 mm..przekrywa on wydech i jest płaszczem wodnym.pod nim jest uszczelka która lubi sie przypalac.jesli tak jest to woda z płaszcza wodnego jest podsysana przez cylindry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arro Opublikowano 8 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 dziękuje koledzy za rady oddałem go w końcu do mechanika to już 3 z kolei mam nadzieje że będzie się znał na tym trochę lepiej niż poprzednicy ostatni serwis a raczej pseudo serwis to porażka powiedziałem gościowi co jest z tym silnikiem następnego dnia dzwoni i twierdzi że naprawił jadę odbieram gościa niema ale jest bosman oddał mi silnik zainkasował 50 zł wracam do domu sprawdzam jest to samo dzwonie do typa mówię jak sprawa wygląda mowi żeby go przywieść dłubią coś i znowu się nie udało odsyłają mnie do jakiegoś innego gościa z wawy ale kasy nie oddali porażka wystrzegajcie się serwisu który znajduje się w porcie paradise bo to kuznia nie serwis :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.