nurexx Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Witam, Planuję zakup Kawasaki 750ss, 1994r. Będę wdzięczny za informacje o tym skuterze, obsłudze, awaryjności, dostępności części itp, gdyż w necie bardzo mało jest o nim informacji. Ściągnąłem już sobie manual, więc podstawową wiedzę o tym modelu mam. Mam listę rzeczy, które sprawdzić podczas oględzin: dokumenty skorupę działanie wszystkich przycisków, zrywki itp odpalanie na zimnym silniku odpalanie na ciepłym silniku czy równo pracuje na wolnych czy płynnie wkręca się na obroty czy silnik nie dławi się, czy równo pracuje Prędkości max ani max obrotów nie sprawdzę, gdyż model ten wychodził bez zegarów. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? p.s Obiecuję, że jak stanę się już jego posiadaczem (lub innego egzemplarza), będę aktywnym użytkownikiem forum :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Warto zrobić pomiar sprężania zimnego silnika i skonfrontować z manualem dla tego modleu.Osłuchaj też,czy nie tłuką się korby.Często ekonomiczny remont takiego dwusuwa nie przewiduje ich wymiany,mimo,że jest taka konieczność.Taniej jest zmienić same tłoki-spręzanie będzie git,ale wymęczone już korby tego przywróconego sprężania już długo nie zniosą.Obejrzyj piec,czy widać przy nim ślady kowali,świeże uszczelki tudzież sylikon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Dzięki za sugestie. Mógłbyś coś więcej napisać na temat: Obejrzyj piec,czy widać przy nim ślady kowali zupełnie nie wiem o czym piszesz... :-[ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seteman Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 o tym czy "nasi juz tu byli" kowal => Janusz mechanik :) jak zerkniesz na silnik to będziesz widział wyedukowanie techniczne mechanika który go dotykał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 ;D Jakie dokumenty powinienem dostać przy kupnie skutera z przyczepką ? Do przyczepki ubezpieczenie i dowód rejestracyjny, a do skutera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paw-bud Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Też dowód rejerstracyjny. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 19 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Dosiedziałem się, że skuter ponoć przeszedł remont w zeszłym roku w serwisie Kawasaki, w Toruniu, ale sprzedający zasiał gdzieś fv i nie pamięta co dokładnie było robione. Pamięta jedynie, że zapłacił 2000zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 To znaczy mycie i woskowanie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 hmm, czyli zakładać, że po zakupie może mnie czekać właściwy remont silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 zakładając poprawną eksploatację, jaka jest szacunkowa żywotność silnika po pełnym remoncie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nikt nigdy nie miał do czynienia z remontem 2T w skuterze wodnym...? :-X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRI Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Nie ma remontów w skuterze za 2 tysiące, za tą kwotę to conajwyżej naprawa czegoś , ale nie remont ;D tak czy siak remont uczciwy silnika przekroczy wartość tego skutera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 ok, ale to, że w tym przypadku nie był to kompleksowy remont, to już ustaliliśmy wcześniej ;D Zakładając, że zostałyby zrobione tłoki, cylindry, korby, wał - jaka byłaby orientacyjna żywotność do następnego remontu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 ok, ale to, że w tym przypadku nie był to kompleksowy remont, to już ustaliliśmy wcześniej ;D Zakładając, że zostałyby zrobione tłoki, cylindry, korby, wał - jaka byłaby orientacyjna żywotność do następnego remontu? Tłoki, cylindry, korby, wał za 2kPln ? Tylko części 2 13024-3706 RING-SET-PISTON LL,O/ 55.82 111.64 2 13027-3711 PISTON-ENGINE LL 104.76 209.52 1 13031-3730 CRANKSHAFT-COMP 981.62 981.62 SubTotal 1,302.78 $ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Koledzy, zapomnijcie o tych 2k, o tym ogłoszeniu. Remont niby był, ale dokumentacja zaginęła. Znalazłem drugiego ss'a... https://www.olx.pl/oferta/skuter-kawasaki-ss-750-90-km-sprzedaz-lub-zamiana-CID767-IDicNk7.html#26e86ca009 ten ponoć zapłacił za remont 4k, i było zrobione "wszystko", ale również kwitów brak. Do tego przez sezon lub dwa przepływane ponoć 50rbh. Skuter ciągał narty, koło i inne duperele. Zważywszy na fakt, iż w okolicy jest tylko jeden mały zalew (1,5km długości) , nikt raczej nie pływał od brzegu do brzegu 50h... Siedzisko zmienione, obstawiam, że pływał zarobkowo na tym zalewie... skłaniam sie ku temu, by kupić coś do remontu i samemu wyremontować, dlatego pytam o żywotność silnika po remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiwi999 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 skłaniam sie ku temu, by kupić coś do remontu i samemu wyremontować, dlatego pytam o żywotność silnika po remoncie. Hej, ja po remącie Yamahy 2t nabiłem 200mth , jak podarowałem ją bratu maiała po 10,5 at. na każdym cyl. i dalej pływa bez awaryjnie teraz jest ok 240 mth. Tu wszystko zależy jak dobrze jest zrobiony remąt ,szlif cylindrów ja zaznaczyłem szlifierzowi ze ma być naprawdę ciasno spasowany, do tego zlikwidowany wtrysk oleju, i najważniejsze dobry olej do paliwa to podstawa (full synthetic) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurexx Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Dzięki kiwi999, konkretna odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.