Kazik_usa Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 Watercraftjurnal puscil ploteczki, ze beda nowe Kawy juz z hamulcem i wstecznym, nowe Ultry nadal maja miec glebokie V i przeprojektowana gore ....portal zaznacza ze to przypuszczenia/przecieki/plotki, ale rok temu dobrze zaplotkowal ze stojakiem Yamy, RXP SD, wczesniej STX. Kawasaki napewno stanie sie bardziej konkurencyjna, jest duza grupa ludzi co lubi ten kadlub na wzburzone akweny.. https://watercraftjournal.com/vicious-rumors-vile-gossip-images-of-redesigned-2022-kawasaki-ultra-leaked/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 I w końcu może staną w szranki z wielką dwójką ;) Przy hamulcu poszli jedyną możliwą drogą, tj. dwoma trigerami przy prawej manetce. STX wygląda nieźle, jak mu też dadzą hamulec, to może powalczyć w segmencie. Plotki też głoszą, że może pojawić się mniejsza maszyna Entry Level, a Ultra w nowym wydaniu też zapowiada się ciekawie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 No i na szumie się skończyło. https://watercraftjournal.com/gallery-kawasaki-usa-unveils-half-of-2022-jetski-lineup-hints-at-bigger-reveal/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Jeszcze nie, to dopiero połowa gamy. Ta wolnossąca. Na uturbione nowości trzeba poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Tak, tak to dopiero NA, ale nie jest dobre to iz w Ultrach NA nie ma hamulca , wiec mozliwe, ze skonczy sie na niczym, albo wprowadza hamulec w pierwszym roku tylko do 310, jako test, jak w SD system IDF. a za pare dni nowosci Sea Doo na 2022 (11 sierpien) byly przecieki na twiterze ale usuneli juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 5 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 No i Kawasaki pokazal nowosci , fani powinni byc zadowoleni po tylu latach oczwkiwania z nowego kawayamadoo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Lato w Australii w pełni a skuterów niema.Czy oprócz renderów to ta Kawa istnieje w wersji produkcyjnej.Na stronie niema nawet cen tylko preorder za 500 dolków.To takie troche yeti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Gdzieś pisali, że fizycznie będą dostępne dopiero na wiosnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 15 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 Podejdzmy do tego inaczej jaka jest calkowia sprzedaz skuterow na swiecie , szacuje, ze miedzy 120- 150tys sztuk ? . Jaki ma udzial kawasaki w rynku 5% , troche wiecej ? Wiec mowimy moze o 7tys sztuk. Jaka czesc z tego jest wyposazona w oczekiwany inteligetny hamulec , wsteczny , tylko najwyzsze modele , a to zaweza produkcje do nieduzej ilosci 2000szt ? , bo swiatelka z frontu, czy kamera to moze mily dodatek , ale nikt nie kupi skutera tylko z tego powodu...Pierwsze Kawasaki 2022 pojawia sie moze w lutym i to stawiam ze bedzie to Australia i inne kraje , gdzie akurat trwa sezon , a w zasadzie juz w polowie sezonu ... a Polska to raczzej ostatnia linia sprzedazy... Do tego Kawasaki wprowadzilo na raz duzo zmian i nowosci , a wiec choroby wieku dzieciecego sa nieuniknione, wiec modele z pierwszego roku , calkowicie bym sobie odpuscil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Coś pokazali ale chyba to fotki jakiegoś prototypu. https://www.youtube.com/watch?v=6mcRc-E8Hog Wsteczny https://www.youtube.com/watch?v=Q7y74JZdAOk display https://www.youtube.com/watch?v=GRjTg2jGDLk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 To nie prototyp tylko seryjna Ultra. Ciekawe jest to sterowanie rewersem, choć wygląda na to, że nie da się dodawać gazu na wsteczu. No chyba że dolna manetka wychyla się mocniej... Skuter niezmiennie robi na mnie dobre wrażenie - jak będzie w przyszłości wersja NA, to zacznę zbierać kasę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingu Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Po co komu dodawanie gazu na wstecznym!? Fajnie to zrobili, wygodnie. Światła to powinien być standard w skuterach, przynajmniej byłyby dobrze widoczne na wodzie. Fajny pomysł z kamerą do tyłu - podczas holowania byłoby bardzo pomocne. Wreszcie konkurencja godna króla skuterów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 21 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Na filmiku widac zeby odpalic kamere trzeba pogrzebac w menu , myslalem ze to dziala juz na wstecznym. Kawasaki zrobil kawal dobrej roboty. Zgadzam sie swiatla pozycyjne powinny byc standardem , moze dzieki temu zmienia sie przepisy i bedzie mozna w nocy plywac Nowe skutery maja coraz lepsze wyswietlacze , jeszcze troche i bedzie mozna ogladac filmiki na skuterze. Spodziewam sie ze w modelach 2023 Sea Doo Yama odpowiedza na Kawasaki i bedzie sporo bajerow.. szczegolnie SD ktore slynie z innowacyjnosci. Spodziewam sie ze w skuterach zawita podgrzewane siedzenia, moze redany regulowane elektrycznie i pare innych moto gadzetow. Regulowane redany + trym to by robilo robote. Szkoda ze umarlo zawieszenie pneumatyczne, ale nowe kadluby lepiej radza sobie z falami . Spodziewam sie wtrysku bezposredniego do istniejacych silnikow , doda to pare koni i pewnie obnizy spalanie. Obawiam sie ze moze to byc ostatnia ewolucja spalinowek. Nowy skuter elektryk ma juz baterie 100ke a to odpowiednik 350KM, choc cena jego to kosmos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 21 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2022 Po co komu dodawanie gazu na wstecznym!? Żeby się szybciej zatrzymać, albo czasem uciec przed zagrożeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 24 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 A mozna tak robic , jak wcisne hamulec i dam gaz to ten caly ibr sie nie rozleci ? . Bo wtedy olbrzymia sila dziala na tą plstikową klapę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 W instrukcjach stoi, że tylko awaryjnie. Ale są tacy, co dla zabawy, podtapiają pasażera w ten sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Klapa jest metalowa, przynajmniej w SD. Poza tym zarówno w SD jak i w Yamie bez problemu można operować gazem na wsteczu. Przecież samo przejście z F do N lub R zawsze jest realizowane automatycznie z zamkniętą przepustnicą więc jest bezpieczne dla opadającej klapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 każda Yama 1.8 (1.1 NIE) ma ogranicznik obrotów na wstecznym nawet ta z ręczną wajhą reversu - ok 2.5k obrotów limit a z elektronicznym reversem chyba 3.5-4 k obr pozwala się wkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dccap Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Siła tam jest mega wielka, w zeszłym roku byłym zmuszony trzymać się stopnia z tyłu i na biegu jałowym bez gazu strumień miał taką siłę, że ledwie mogłem się utrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 24 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Same wcisniecie hamulca przy max speed to juz przeciazenia sa mega, posilkowanie sie gazem to juz jakies tony sily na klapie. Potem czytasz ze tujelki wywalone w hamulcu, czy silnik iBRa spalil sie. To w sumie maly silniczek , na forum GH doszli ze prawie identyczny silniczek mozna kupic od jakiego wentylatora , czy czegos podbnego , ktos z tym konbinowal , nie pamietam czy to dobrze dzialalo, ale silnik byl identyczny , z tym ze cena to z 1/5 nowego OEM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 To był chyba silniczek od wkrętarki Dewalt... A inną sprawą że takie awarie to błąd projektantów a nie użytkowników. Wszystko powinno być odpowiednio obliczone i dobrane..lub obcięte programowo do tego co włożono..ale jak to w życiu użytkownicy pokażą co nie wytrzyma i ci pierwsi zapłacą za innowacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drift_king Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 To jest obliczone i przystosowane do walenia w IBR z max predkosci.Fakt,ze jesli bedzie sie z tego czesto korzystać to teflonowe bushingi szybko sie zużyją.Ale są tanie i łatwo się je wymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_usa Opublikowano 28 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 No coz .... co jak to kiedys kolega lesny wladek napisal ze kawasaki w 2022 pozamiatalo... i mial racje tylko pozamiatalo po sobie ... Chetni na kawasaki musza poczekac chyba do 2023 Kawasaki oglosilo redukcje produkcji, wczesniejsze rozpoczecie produkcji modeli 2023 . Powod znany , a czesci bardziej im sa potrzebne do ATV niz JETSKI Jak sie najbardziej popularny stx160 redukuje o 90% to w zasadzie, produkcji nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 No ale nowe Ultry, choć okrojone, powinny pojawić się na rynku. Przynajmniej amerykańskim. Do tego modele 2023 mogą się pojawić jeszcze w tym sezonie, więc nieco szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 Chciałoby się powiedzieć "a nie mówiłem" A na poważnie to wypuszczanie całkowicie nowych modeli w czasie materiałowego i chipowego kryzysu to po prostu zabrakło komuś w kraju kwitnącej wiśni wyobraźni.Trzeba będzie teraz zjeść tę żabę a miało być tak pięknie. Te wczesniejsze filmiki z YT pokazują prototyp manetka i klapa wstecznego przypomina dziwnie tę z Yamahy. Kłopoty z podzespołami ma tez SD,ale mimo wszystko dostarcza je do dealerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.