Skocz do zawartości

Serwis silnika


sed81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno nabyłem swój 1 skuter Kawasaki STX 1100 2T na wtryskach napływane 187 mth. W związku z tym nasuwa mi się pytanie co przy tej ilości motogodzin trzeba coś już zmieniać przy silniku (pierścienie łożyska itp?). Poprzedni wlasciel mówił że tylko uszelnial wal aby nie nabierał wody. Proszę bez hejtu. Chciałbym w porę wymienić podzespoły niż później robić generalny remont. Dziękuję z góry za sugestie i podpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he co do hejtu, to masz jakies zle doswiadczenia z innego forum , generalnie nie hejtujemy tutaj , bo i po co ? 

 

To co piszesz ma jakis sens , bo 2 suw przy 200 godzinach to juz wszystko mozliwe.

Powinienes zaprowadzic do jakiegos doswiadczonego serwisanta, zeby zerknal Ci na niego, kompresja, tloki , linia paliwowa, wtryski , linia olejowa, chlodzenie . 

 

Potem peka tlok, lamie sie korba, gnie wał, koszty duze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...