Marsik Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Czy ktoś ma doświadczenie w użytkowaniu systemu Active Trim Mercurego i podzieli się nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 To jest nowy system, a na forum jest większość miłośników Yamahy... Nie sądzę abyś znalazł użytkownika, choć może ktoś miał z tym do czynienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andretoja Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Witam w zasadzie jest to system zintegrenowany z GPS ktory kieruje automatycznie trimem silnika czyli kiedy przyspieszamy silnik jest trymowany do gory a kiedy zwalniamy silnik jest opuszczany. Reczny przyciskanie trimem na manetce odlacza dzialanie active trim Jedni mowia ze to system dla leniwych / wygodnych motorowodniakach chcialem zalaczyc plik informacyjny w pdf ale okazuje sie ze jest za duzy. Jutro dam na dropbox i podam linke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andretoja Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Link do Dropbox. Tu mozna sciagnac plik o Active Trim https://www.dropbox.com/s/dnrb480xmtqxfn8/Active%20Trim.pdf?dl=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKE_G Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Bardzo fajny system Miałem go zamontowanego na Spectre 32R Do wyścigów się nie nadaje ale zamontowaliśmy go dla próby rekordu opłynięcia UK Z jednej strony dla leniwych ale z drugiej strony On ciągle się ustawia w dół i w góre Fajnie bo nie musisz o tym myśleć, łajba się sama ustawia na fali minimalizując opór i dostosowywując trim do warunków Płynąłem Nim tylko na testach ( jakieś 2 godziny ) ale było fajnie Na wyścig odłączyliśmy ten temat haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marsik Opublikowano 26 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Niemiecki diler zapytany o doposażenie w ActiveTrim, stwierdził że nie ma sensu w łodzi 8m. (?!), że sprawdza się dobrze w mniejszych... Zaskakujące???? Albo z jakiś powodów nie chce sprzedać, bo mu się już nie chce montować do gotowej łodzi (?) , albo ma rację, albo wydaje mu się, że ma rację, a faktycznie się nie zna ????. Z filmów demo wydaje się super. W skrętach nie trzeba myśleć o regulacji trymu, tak samo przy zmianach prędkości. W efekcie ma dawać też oszczędności na paliwie, a koszt akceptowalny. Zastanawiam się jak działa przy trymklapach bez podobnego systemu (bo też może być)? Przy obu pełny automat, ale jak automat jest tylko dla silnika? Swoją drogą, czy trymklapami trzeba pracować podobnie jak trymem silnika? Równocześnie? Czy znacznie mniej? Niech ktoś to uprzejmie naświetli nowicjuszowi ☺️ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny Władek Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Odświeżam temat o ciekawy. Ktoś odpowie na pytanie Marsika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Nie wiem jaki jest czas reakcji systemu ale ciągłe przestawianie trymu przez automat tylko męczy siłownik, skraca jego żywotność i oczywiście idealne ustawienie silnika będzie zawsze za późno.. Na wysokiej fali słabo widzę ten system. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.