rasowyemil Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam O0 Od razu chciałbym powiedzieć, że zależy mi bardzo na czasie i mam problem z moim silnikiem, otóż rozłożyłem spodzine i znów złożyłem wszystko jak należy (ten drut wepchnąłem do środka, manetkę ustawiłem na wsteczny i skręciłem do kupy). Zadowolony z roboty włączyłem luz i się rozczarowałem, gdyż śruba jest zablokowana i problem właśnie lezy tu. Na wstecznym śruba jest lużna a na luzie i na biegu do przodu jest zablokowana. Co zrobić prosze o szybką pomoc :-[ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Rozbierz i poskładaj ponownie ale już na spokojnie z rysunkiem w ręku. Rysunek znajdziesz tutaj: http://www.boats.net/parts/search/parts.html Wszystko jest proste ale... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybiłowek Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 na spokojnie regulujesz!!!! instrukcja jedno a doświadczenie drugie!!!! ja po wymianie wirnika miałem problem r-n-f, pracował do przodu, tyłu, bez luzu, z luzem bez przodu lub tyłu..uff wystarczyło u mnie złapać tą dłuższą nakrętką cięgno( NIE dużo), troszkę podregulować i skontrować Honda BF 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Jaki masz motorek? Bo od tego trzeba chyba zacząć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.