sol321 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Cześć Kupiłem nowy silnik Mercury 10 Viking XS i mam wrażenie że coś z nim jest nie tak, odrazy mówię, że nie mam praktycznie żadnego doświadczenia z silnikami spalinowyi, zaledwie kilka razy w tamtym roku pływałem na tohatsu 10, ale wydaje mi się że tam nie było jak przy tym mercury. A teraz do rzeczy. Woda chłodząca silnik leci nie tylko z otwory w czapie silnika ale też wylatuje z boku z kolumny: Dodatkowo z otworu gdzie mają lecieć spaliny troszke cieknie woda i kopci. Dodam że silnik w trakcie docierania, przepływane ze 2 godziny. Czeka mnie wizyta w serwisie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Wszystko jest ok, tak ma byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sol321 Opublikowano 3 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 jeszcze jeden filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msdsw Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 otwor w czapie to jet tylko kontrolny...(poczytaj instrukcje) troszke kopcic ma prawo dociera sie:) z kolumny tez ma leciec glownie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sol321 Opublikowano 4 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Dziękuję, pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.