Skocz do zawartości

Mercury 200hp 2t


shark
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dodam ze moj silnik posiada 2 takie regulatory :-\  te same nry seryjne

Szukalem na forum/necie jakiego kolwiek info na tem temat i bardzo skromne opisy tylko:-\

Jakie jeszcze konsekwencje moga byc z tego jeszcze.( co jeszcze moglo sie spalic) dadam ze od momentu spalenia i odlaczenia tego doplywalem do keji ok 10 min:-\

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrób ,,próbę olejową" przy pomiarze ciśnienia. Jeżeli ciśnienie podniesie się znacznie to dopiero możesz myśleć o pierścieniach. Nie zapomnij o max otwarciu przepustnicy i zdjęciu zrywki.

Jeżeli na wszystkich jest takie samo ciśnienie (5,5 bar) i nie zmieni się przy ,,próbie olejowej"to sprawdziłbym najpierw manometr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max otwarcie przepustnicy tego nie robilem krecilem tylko rozrusznikiem kilka razy na kazdej swiecy:-\  opisz mi probe olejowa to zaraz pobiegne to zrobic bo temat wymiany pierscieni mnie juz smuci bo szukalem pierscieni uszczelki pod glowice i echoooo :-\  totalna zalamka nawet gdyby zdjac glowice i juz jakims cudem udalo by mi sie dostac czesci to z jakim momentem dokrecic glowice :-\
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścionki to chyba nie są  :(  W połączeniu ze spalonymi regulatorami napięcia ....

Trzeba zajrzeć do cylindrów. Panewki i łożyska na sworzniach też pewnie dostały od temp.

Ale to już gdybanie. Najpierw sprawdź szczelność cylindrów a potem głowice do góry.

Sprawdzanie szczelności to nie to samo co kompresji  C:-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz z jakimi momentami dokrecic potem glowice ?? Srub jest 12 na glowice kazda opisana ( wybity nr) tylko jak nastawic klucz :-\  hmmm opis badania szczelnosci cylindrow tez by sie przydal :-). A tak poza tym to regolatory od temp by sie spalily chyba nie :-\  zwlaszcza ze chlodzenie silnika jest ok:-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś pewny ze olej dobrze się rozprowadzić i kompresja skoczyła tylko pół bara to nieszczelności szukać tylko w głowicy lub uszkodzonej uszczelce  jak by podskoczy la kompresja do 9 to na 100% pierścienie a tak masz nadal zagadkę musisz zajrzęc na gładź cylindra czy jakis pekniety pierscien nie wyryl rowka :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzony piersciekiedyśby rowek tylko w 1 cylindrzewróżenie zey byc niskie cisnienie to ok ale wszystkie 6 ??? Uszczelka glowicy ok wtedy mozna by bylo to podejrzewac tylko ze znowu temat przeciez

sa 2 glowice :-) ulkad v6 :-)

 

Dobrze rozumiesz moze piaseczku dostal rowno na 6 cylindrow  albo wszystko sie przegrzalo  kiedyś  i poerscienie popekaly jak miki pisze rozbieraj  choć jedna glowice i juz coś  będziesz widział  może tłoki się ponadpalaly wróżenie z fusów jak narazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki powinien byc prawidlowy pomiar sprezania w tym silniku ?? Dodam ze to jest 2t

Gdyby 1 max 3 cylindry mialy niskie cisnienie to ok ale wszystkie 6 identycznie po 6 bar to cos tu nie hallo :-\

Dodam tylko ze caly sezon silnik wchodzil na obroty bajka wszystko bylo by ok gdyby nie fakt iz zakupilem manometr i narodzil sie wielki problem heee

Jedynie co to odpalanie zimnego silnika bylo ciezkiejak dlugo stal np 2 tyg ale przyczyna byla linia paliwowa :-\ 

Jeszcze chodzi mi po glowie ustawianie gaznikow ale to juz bedzie nowy temat gdy zakupie manometry vacuum :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz 7mka juz dawno chcialem zlukac co jest pod glowica tylko boje sie co tam znajde heee a rozebranie glowicy i demontaz cylindrow i kontrola tlokow to juz wieksza sprawa :-)  dodam ze daej szukam info na temat dokrecania srub z jakimi silami :-)  gdy uda mi sie dostac uszczelki pod glowice to zaraz zabieram sie za demontaz glowic i reszty :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...