shark Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam. Spalil sie regulator napiecia :-\ kto mi pomoze z tym ?? Tzn gdzie znajde taki regulator?? I co jeszcze moglo sie spalic przez to ?? Help:-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Dodam ze moj silnik posiada 2 takie regulatory :-\ te same nry seryjne Szukalem na forum/necie jakiego kolwiek info na tem temat i bardzo skromne opisy tylko:-\ Jakie jeszcze konsekwencje moga byc z tego jeszcze.( co jeszcze moglo sie spalic) dadam ze od momentu spalenia i odlaczenia tego doplywalem do keji ok 10 min:-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 http://www.speedmaxsc.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 firma elserwis Ostróda \wysylacz i czekasz az przysla ..... naprawiony okolo 100zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Tylko ze srodek tego jest spalony doszczetnie:-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 wysyłaj do nich .... maja takich na pęczki to będą wiedzieć co z tym zrobić.... albo pofatyguj się i zadzwoń do nich.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 I narodzil sie kolejny problem :-\ sprawdzilem cisnienie na cylindrach i wychodzi po 5,5 bar czyli zmiana pierscieni i szlif glowicy :-\ To juz wogole jakas masakra z tym silnikiem Gdzie dostane takowe pierscienie jak by co mozecie polecic jakis sklep ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Oryginały tylko w USA! ub Parker Poland. Pewnie nie jesteś zadowolony :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Zibi ten silnik to jakis koszmar :'( ub Parker poland tzn ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 W quadzie mam wieksze cisnienie niz w 200hp silniku tzn 200to chyba tylko sam napis zostal bo 190 hp juz chyba dawno padlo:'( jakies rady co dalej zrobic ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Miało być lub Parker Poland www.parker.com.pl/ Ale masz rację, masakra! Remontowaliśmy Mercury XR, też 200KM Części z USA kosztowały ponad 9k złotówek. Może lepiej kupić inną używkę dobrze sprawdzając? ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Moze mi ktos napisac jak by takie pierscienie sprowadzic :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Najpierw zrób ,,próbę olejową" przy pomiarze ciśnienia. Jeżeli ciśnienie podniesie się znacznie to dopiero możesz myśleć o pierścieniach. Nie zapomnij o max otwarciu przepustnicy i zdjęciu zrywki. Jeżeli na wszystkich jest takie samo ciśnienie (5,5 bar) i nie zmieni się przy ,,próbie olejowej"to sprawdziłbym najpierw manometr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Yyyyy dzis kupilem manometr do pomiaru cisnienia w cylindrach.wywalilem swiece i wkrecilem manometr do kazdego otworu i zakrecilem rozrusznikiem i wyszlo 5,5 opisz mi bardziej ta probe olejowa?:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Max otwarcie przepustnicy tego nie robilem krecilem tylko rozrusznikiem kilka razy na kazdej swiecy:-\ opisz mi probe olejowa to zaraz pobiegne to zrobic bo temat wymiany pierscieni mnie juz smuci bo szukalem pierscieni uszczelki pod glowice i echoooo :-\ totalna zalamka nawet gdyby zdjac glowice i juz jakims cudem udalo by mi sie dostac czesci to z jakim momentem dokrecic glowice :-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 A wiec sprawa jest taka max otwarta przepustnica i badanie wynioslo 6bar na kazdy cylinder.proba olejowa czyli 4 ml oleju na cylinder i wynik 6,5 bar kto mi napisze co dalej robic ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Pierścionki to chyba nie są :( W połączeniu ze spalonymi regulatorami napięcia .... Trzeba zajrzeć do cylindrów. Panewki i łożyska na sworzniach też pewnie dostały od temp. Ale to już gdybanie. Najpierw sprawdź szczelność cylindrów a potem głowice do góry. Sprawdzanie szczelności to nie to samo co kompresji C:-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 A wiesz z jakimi momentami dokrecic potem glowice ?? Srub jest 12 na glowice kazda opisana ( wybity nr) tylko jak nastawic klucz :-\ hmmm opis badania szczelnosci cylindrow tez by sie przydal :-). A tak poza tym to regolatory od temp by sie spalily chyba nie :-\ zwlaszcza ze chlodzenie silnika jest ok:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Szukam na necie to sprawdzanie szczelnosci i nic :-\ opiszcie mi to troche :-) co to ma za zadanie co jest odpowiedzialne itd :-) te 6 bar spowodowane jest ta nieszczelnoscia ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Jeśli jesteś pewny ze olej dobrze się rozprowadzić i kompresja skoczyła tylko pół bara to nieszczelności szukać tylko w głowicy lub uszkodzonej uszczelce jak by podskoczy la kompresja do 9 to na 100% pierścienie a tak masz nadal zagadkę musisz zajrzęc na gładź cylindra czy jakis pekniety pierscien nie wyryl rowka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Uszkodzony pierscien wyryl by rowek tylko w 1 cylindrze i moglo by byc niskie cisnienie to ok ale wszystkie 6 ??? Uszczelka glowicy ok wtedy mozna by bylo to podejrzewac tylko ze znowu temat przeciez sa 2 glowice :-) ulkad v6 :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Uszkodzony piersciekiedyśby rowek tylko w 1 cylindrzewróżenie zey byc niskie cisnienie to ok ale wszystkie 6 ??? Uszczelka glowicy ok wtedy mozna by bylo to podejrzewac tylko ze znowu temat przeciez sa 2 glowice :-) ulkad v6 :-) Dobrze rozumiesz moze piaseczku dostal rowno na 6 cylindrow albo wszystko sie przegrzalo kiedyś i poerscienie popekaly jak miki pisze rozbieraj choć jedna glowice i juz coś będziesz widział może tłoki się ponadpalaly wróżenie z fusów jak narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Jaki powinien byc prawidlowy pomiar sprezania w tym silniku ?? Dodam ze to jest 2t Gdyby 1 max 3 cylindry mialy niskie cisnienie to ok ale wszystkie 6 identycznie po 6 bar to cos tu nie hallo :-\ Dodam tylko ze caly sezon silnik wchodzil na obroty bajka wszystko bylo by ok gdyby nie fakt iz zakupilem manometr i narodzil sie wielki problem heee Jedynie co to odpalanie zimnego silnika bylo ciezkiejak dlugo stal np 2 tyg ale przyczyna byla linia paliwowa :-\ Jeszcze chodzi mi po glowie ustawianie gaznikow ale to juz bedzie nowy temat gdy zakupie manometry vacuum :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Wiesz 7mka juz dawno chcialem zlukac co jest pod glowica tylko boje sie co tam znajde heee a rozebranie glowicy i demontaz cylindrow i kontrola tlokow to juz wieksza sprawa :-) dodam ze daej szukam info na temat dokrecania srub z jakimi silami :-) gdy uda mi sie dostac uszczelki pod glowice to zaraz zabieram sie za demontaz glowic i reszty :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Znowu temat piasku na 6 cylindrow hmmm mam w sumie 3 filtry paliwowe stacjonarny przy baku przed gruszka i za pompka paliwa tak wiec na 99% to nie piasek:-) przegrzanie juz bym szybciej obstawil :-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.