diverko Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam Mam pytanie odnośnie pompki paliwowej w silniku Mercury Mariner 35, mianowicie w pompce znajdują się cztery otwory pierwszy to pobór paliwa ze zbiornika drugi zasilanie gaźnika z pompki i nie bardzo wiem do czego są te dwa pozostałe? Moze ktoś posiada jakąś dokumentację do tego silnika jeżeli tak bardzo prosiłbym o pomoc http://m7219.republika.pl/mer/pompa.jpg http://m7219.republika.pl/mer/silnik.jpg pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek77 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam,kolego do tych dwoch pozostalych,to powinny do nich być podlaczone węże z ukladu chlodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zdaje się, że masz pompkę paliwową chłodzoną wodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diverko Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Dziękuje z szybką odpowiedź Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego silnika, bo nie za bardzo potrafię sobie poradzić z demontażem spodziny aby dostać się do wirnika pompy chłodzącej silnik. Odkręciłem wszystkie śruby mocujące ale spodzina nie odeszła powstało jedynie około 5-8mm luzu i tutaj moje pytanie czy jest tam jeszcze jakieś zabezpieczenie czy po prostu "coś gdzieś tam" skorodowało i uniemożliwia mi demontaż. Dotyczy oczywiście silnika Mercury 35 (j.w.) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stercik Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Prawdopodobnie zostało ci jeszcze do rozłączenia cięgno od biegów :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diverko Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 nie, to nie cięgno od biegów (jest "luźne") opór pochodzi "jakby od środka"spodziny, próbowałem delikatnie zbijać młotkiem ale ani drgnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Na pewno odkręciłeś wszystkie, tą pod anodą nad śrubą też? Jeżeli tak to trzyma w silniku na wielowypuście wałka pionowego. Nie rwij na siłę bo możesz rozwalić pompkę wodną. Przewróć do góry ,,kołami" i wtryśnij przez szczelinę (po wałku) naftę albo inny WD-40 niech spłynie do wielowypustu. Najlepiej na noc. Zostaw na kilka godzin i próbuj rozpiąć. Jeżeli nie pomoże to zawieś silnik i odpalaj na chwilę ( uwaga na temperaturę i naftę , która może się zapalić ). Może wibrację coś pomogą. Jeżeli zabraknie Ci cierpliwości to zostaje chirurgia. Na wysokości połączenia wielowypustowego wytnij okno , najlepiej prostokąt ( potem go można wspawać), i potraktuj złącze wysoką temperaturą . Krótki strzał elektrodą jest najskuteczniejszy ale musisz odpiąć elektronikę. Pod spodzinę podłóz coś ,,miękkiego" co by się nie uszkodziła przy opadaniu. Czasem lubi zrobić niespodziankę i opaść pod własnym ciężarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 a z ciekawości się zapytam-jaka śrubę kolega ma założoną?i na jakiej łodzi to pływa?zaczynam zabawę z doborem śrubyi potrzebuje jak najwiecej info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.