P3dri Opublikowano 7 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2023 (edytowane) Witam, mam problem z silnikiem mercury z 2001 roku o numerze seryjnym OP169296 w silniku zapłon występuje raz na pełen obrót wału, gdzie powinien występować dwa razy co 180 stopni przez co pierwszy cylinder praktycznie nie pracuje ponieważ zapłon występuje w odpowiednim momencie tylko dla drugiego cylindra. Moduł i cewka zapłonowa są napewno nie z tego silnika. Iskra występuje na raz na dwóch świecach i tak jak wspomniałem raz na obrót. Moje pytanie to czy na oryginalnym zapłonie w tym silniki iskry występują jednocześnie i po prostu co 180 stopni obrotu wału, czy może jednak pojedynczo dla każdego cylindra? Czy taki stan rzeczy to wypadkowa wszystkich zmian czy może jest możliwość, że sam impulsator, moduł lub POJEDYNCZA cewka(oryginalnie dwie) może być winna. Wiem, że diagnoza przez internet jest mało prawdopodobna ale każda sugestia może być pomocna. Na dole wstawiam zdjęcia instalacji Edytowane 11 Listopada 2023 przez P3dri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.