Skocz do zawartości

Mercury 40hp 2cyl problem z zapłonem


P3dri
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z silnikiem mercury z 2001 roku o numerze seryjnym OP169296 w silniku zapłon występuje raz na pełen obrót wału, gdzie powinien występować dwa razy co 180 stopni przez co pierwszy cylinder praktycznie nie pracuje ponieważ zapłon występuje w odpowiednim momencie tylko dla drugiego cylindra. Moduł i cewka zapłonowa są napewno nie z tego silnika. Iskra występuje na raz na dwóch świecach i tak jak wspomniałem raz na obrót. Moje pytanie to czy na oryginalnym zapłonie w tym silniki iskry występują jednocześnie i po prostu co 180 stopni obrotu wału, czy może jednak pojedynczo dla każdego cylindra? Czy taki stan rzeczy to wypadkowa wszystkich zmian czy może jest możliwość, że sam impulsator, moduł lub POJEDYNCZA cewka(oryginalnie dwie) może być winna. Wiem, że diagnoza przez internet jest mało prawdopodobna ale każda sugestia może być pomocna. Na dole wstawiam zdjęcia instalacji 

IMG_4248.thumb.jpeg.fc905f04afc8b416f15f5b95d969eb7f.jpegIMG_4247.thumb.jpeg.40ae12abd24bfac218bd1b06791c0007.jpegIMG_4216.thumb.jpeg.0ebb1500cc69122e39a8e7b495b5b919.jpeg

Edytowane przez P3dri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • P3dri zmienił(a) tytuł na Mercury 40hp 2cyl problem z zapłonem

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...