kredek87 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Witam, kupilem ostatnio Mercurego z 2000r czterosow 75koni. Silnik podobno stał przez ostatnie 3 lata. Objawy są takie że strzela w gazniku. Kilka sekund pracy i "kichniecie" i tak ciągle. Praca na wolnych obrotach nie jest rowna. Swieca na dolnym cylindrze jest mokra a pozostałe 3 suche. Po wykreceniu tej świecy też strzela. Co może być przyczyną? Zle ustawienie rozrzadu, zbyt duże przerwy na świecy czy elektryka. Jak szukać przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Strzały w gaźnik mogą być z dwóch powodów: 1.Za wczesny zapłon 2.Zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna A może zamieniłeś fajki albo któraś cewka/świeca nie daje iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Wróżymy dalej zapchane gaźniki uszkodzone wtryski jak je posiada przebicie wysokiego napięcia .Mikijet już chyba wszystko napisał tylko każdy inaczej może to zrozumieć ;) Dodam coś od siebie może zawory za ciasne jak się je wo gule reguluje sprawdź kompresję Zapewne tak kicha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek87 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Fajki zgodnie ze schematem na silniku. Wtrysków nie posiada, tylko zwykle gazniki. Zrobilem filmik tylko mam chyba cos z mikrofonem w telefonie bo bardzo cicho nagrywa. Kichanie jednak slychac oraz stuki w spodzinie. Co do ustawienia rozrzadu to dwa kola na walkach strzalkami do siebie. Na kole magnesowym jest skala 30''''''20''''''10''''''TDC''''''-10 i mam ustawione na TDC. Ktos zaznaczyl czarnym markerem przedzial miedzy 20 a -4 Swiece po byly wymieniane przed sprzedaza bo sa jak nowe. Mam zamiar sprawdzic jeszcze cewki miernikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredek87 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 W tej chwili podejrzeniem są zawory. Dałem silnik do mechanika. Napisze jak wróci po regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Zawory można zdiagnozować po pomiarze kompresji oraz probie olejowej ,ale jak dałeś do fachowca to dobrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.