patrykmax Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Witam Ostatnio byłem na rybach i płynąłem na wolnych obrotach gdy poczułem zapach palonego plastiku. Zgasiłem silnik odwracam się za siebie a tam duża czarna chmura wydostająca się przez otwory wentylacyjne pokrywy. Zdjęłam pokrywę a tam się naprawdę jara, z panikowałem i silnik wiadrem wody( co może skutkować teraźniejszym problemom) potem odłączyłem klemę plusowa od aku. Zadzwoniłem po asistans byłem dość daleko od portu. W trakcie oczekiwanie doszedłem ze to regulator napięcia się spalił i przy okazji spaliło trochę wiązki. Po dłuższych oględzinach to tylko 2 przewody minusowe które nie są w wiązce regulatora a te od regulatora kompletnie spalone wraz z wtyczkami. Zamówiłem nowe wtyczki quicksilver i regulator. Po wymianie spalonych wtyczkę i regulatora ładownie wróciło do normy 13.8 na jałowych i 14.5 poza jałowymi. Stojan mierzony między zielono -białym a biało-zielony 660ohm miedzy żółtymi jest około 0.2ohm napiece ac 18-50 V. Wyglada ze działa jak należy. Niestety silnik nie działa jak należy po odpaleniu gaśnie dość szybko i kuleje Na 90 procent nie chodzi na 2 cylindrach wyglada na to ze chodzi tylko na 3 cylindrze 😕 mierzyłem oporność cewek wszystkie maja taka samą z fajki do pierwszego przewodu 1.6 ohm z fajki do 3 przewody 25,26 Posiada może ktoś specyfikacje do cewek i tigera do takiego silnika ? za przyczynę usterki nadal podejrzewam wilgotność po gaszeniu pożaru ale mogło coś jeszcze się spalić przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.