Piotr-ek Opublikowano 27 Stycznia Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia Witam, poszukuje firmy/osoby ktora sprawdzi, ewentualnie wgra nowe oprogramowanie/software do modulu silnika jak w tytule, mam podejrzenie ze jest niekompletne lub uszkodzone. Nie chodzi mi o tuning. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego A o co chodzi z tym modułem. W tych silnikach jak zmieniasz manetkę to musisz ją zaprogramować bo inaczej kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 6 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego Tu akurat manetka jest mechaniczna. Problem taki, ze nie osiaga wiecej niz 2000rpm, zero bledow, cieply, zimny, na biegu, na luzie itp itd przepatrzone chyba wszystko i sie skłaniam w strone ecu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostlander Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia W dniu 6.02.2024 o 19:33, Piotr-ek napisał: Tu akurat manetka jest mechaniczna. Problem taki, ze nie osiaga wiecej niz 2000rpm, zero bledow, cieply, zimny, na biegu, na luzie itp itd przepatrzone chyba wszystko i sie skłaniam w strone ecu. A ciśnienie oleju sprawdziłeś? Jak jest zbyt niskie to silnik będzie się kręcił tylko do 2000obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Żadnych sygnałów dźwiękowych po włączeniu zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 13 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Żadnych sygnałów po włączeniu zapłonu, normalnie zegary startują. Samego ciśnienia nie mierzyłem ale na komputerze diagnostycznym pokazuje ciśnienie ok, w nim czujnik nie jest on-off tylko z odczytem ciśnienia, jak odpiąłem czujnik to pokazało błąd a obroty nadal max 2000rpm, przy tych obrotach też nie piszczy i nie wyświetla żadnych komunikatów, jak ustawie obroty na 1990 to chodzi równo, trące trochę gaz i zaczyna przerywać, im więcej tym bardziej.... Serwisówka nie ma żadnych informacji o odcięciu zapłonu przy 2000, jest coś o różnych błędach przy 3000, 3500 itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia (edytowane) Po włączeniu zapłonu powinien być jeden sygnał jako sprawdzian czy buzzer działa. Potem podczas pracy silnika jeżeli guardian system jest aktywny to buzzer powinien podawać co jakiś czas pojedynczy sygnał. Edytowane 13 Kwietnia przez mikijet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 13 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Chodzilo mi ze po wlaczeniu zaplonu brak sygnalow ostrzegawczych, ten sprawdzianowy jest. Podczas ograniczania obrotow powyzej 2000 system guardian nie aktywuje sie ale dziala bo jak byl problem z pompa paliwa to bylo 6 piknięć i na wyswietlaczu CHECK ENGINE. Odepne jakis czujnik dla testow to sa sygnaly i info o bledach, poza tym nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Komp albo Smartcraft albo Vesselview i trzeba sczytać parametry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 13 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia Zegar to smartcraft, vesselview jest, nic nie mówi... obdstar nic nie radzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.