bartxt Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Czy zasada która wpajano mi na kursie lata temu. By po plywaniu na słonych wodach tyle samo wyplywać na slodkich celem własciwego płukania silnika, dotyczy również silników stacjonarnych??? :-\ :-\ :-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Sól tak samo szkodzi, a może nawet i bardziej stacjonarnemu...zwłaszcza z mórz południowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Na wodach o dużym zasoleniu najlepiej stosować podwójny układ chłodzenia z wymiennikiem. Jak coś padnie od korozji to wymiennik a nie motor. Nie tylko od wewnątrz należy się płukanie. Dobrze jest przemyć słodką wodą maszynę z zewnątrz. Przed pływaniem w słonych wodach dobrze jest też zabezpieczyć styki elektryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartxt Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Na slonej wodzie byłem przez tyklo 7 dni ??? właciwie to mieszanej bo zatoka i kanaly Wisla. :-\Czyli jutro waż ogrodowy i do roboty Tak??? A w weekend na jezioro ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Bałtyk to nie słona woda, krzywdy nie zrobisz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.