Skocz do zawartości

płukanie silnika


bartxt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na wodach o dużym zasoleniu najlepiej stosować podwójny układ chłodzenia z wymiennikiem. Jak coś padnie od korozji to wymiennik a nie motor.

Nie tylko od wewnątrz należy się płukanie. Dobrze jest przemyć słodką wodą maszynę z zewnątrz.

Przed pływaniem w słonych wodach dobrze jest też zabezpieczyć styki elektryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Odgrzewam temat. 

Płukanie silnika po pływaniu w morzu za pomocą słuchawek jest oczywista. Płukanie elementów zewnętrznych również. 

Mam silnik Mercury 20 F20 MH. Jak przepłukać go pod czapą? Tam niestety również dostaje się słona woda. Zdjąć czapę i polewać wszystko np. konewką? Potem odstawić silnik na kilka dni aby sobie wysechł? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...