Skocz do zawartości

Podłączenie voltomierza Mercury


mil81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam następujący problem. Chce podłączyć woltomierz, właściwie to już z nim działałem. Niby nic trudnego + do +, - do - ale jeszcze jest podświetlenie, które chce podłączyć pod ACC+ pod stacyjkę. Podłączam pod czerwony przewód ze stacyjki i gra muzyka zapala się kiedy przekręci rozrusznik ale jak zgasimy silnik to nie gaśnie podświetlenie tylko nadal świeci. Może powinienem podłączyć pod ten fioletowy ze stacyjki? Co wy na to? Stacyjka nowa, co prawda made in china ale chyba wykluczam błąd produkcyjny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam następujący problem. Chce podłączyć woltomierz, właściwie to już z nim działałem. Niby nic trudnego + do +, - do - ale jeszcze jest podświetlenie, które chce podłączyć pod ACC+ pod stacyjkę. Podłączam pod czerwony przewód ze stacyjki i gra muzyka zapala się kiedy przekręci rozrusznik ale jak zgasimy silnik to nie gaśnie podświetlenie tylko nadal świeci. Może powinienem podłączyć pod ten fioletowy ze stacyjki? Co wy na to? Stacyjka nowa, co prawda made in china ale chyba wykluczam błąd produkcyjny.

 

 

nie wiem jak u Chinoli z kolorami  :)  ale obstawiam że to + z manetki, miernik w rękę i zaraz będziesz wiedział :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez noc stwierdziłem, że popełniłem błąd. Pod przewód czerwony podłączone też jest zasilanie trymu i działa zawsze wiec w czerwonym kablu prąd jest cały czas (tak jakby to on doprowadzał prąd do stacyjki). Pozostaje tylko pytanie czy owy fioletowy to ten, w którym pokazuje się prąd po przekręceniu stacyjki. Wiem, że to można sprawdzić i sprawdzę ale chce sobie oszczędzić niszczenia wczorajszej pracy, bo może to bez celowe, a możę te dywagacje komuś pomogą :).

Kolory te same tym bardziej, że i wczoraj odchudzałem kable w manetce. Stacyjkę mam wyprowadzona na zewnątrz. Tak jak mówiłem wcześniej pozostają podejrzane tylko dwa kable czerwony, który już sam odrzuciłem i fioletowy. Własnie do czego ten fiolet. Ze schematów wynika ze idzie z głównej lini do stacyjki, a także na tą mniejsza linię na zegary...po co on jest (może faktycznie daje napięcie na zegary dopiero po przekręceniu kluczyka) logiczne to nawet by się wydawało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...