mil81 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Witam. Mam następujący problem. Chce podłączyć woltomierz, właściwie to już z nim działałem. Niby nic trudnego + do +, - do - ale jeszcze jest podświetlenie, które chce podłączyć pod ACC+ pod stacyjkę. Podłączam pod czerwony przewód ze stacyjki i gra muzyka zapala się kiedy przekręci rozrusznik ale jak zgasimy silnik to nie gaśnie podświetlenie tylko nadal świeci. Może powinienem podłączyć pod ten fioletowy ze stacyjki? Co wy na to? Stacyjka nowa, co prawda made in china ale chyba wykluczam błąd produkcyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybiłowek Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Witam. Mam następujący problem. Chce podłączyć woltomierz, właściwie to już z nim działałem. Niby nic trudnego + do +, - do - ale jeszcze jest podświetlenie, które chce podłączyć pod ACC+ pod stacyjkę. Podłączam pod czerwony przewód ze stacyjki i gra muzyka zapala się kiedy przekręci rozrusznik ale jak zgasimy silnik to nie gaśnie podświetlenie tylko nadal świeci. Może powinienem podłączyć pod ten fioletowy ze stacyjki? Co wy na to? Stacyjka nowa, co prawda made in china ale chyba wykluczam błąd produkcyjny. nie wiem jak u Chinoli z kolorami :) ale obstawiam że to + z manetki, miernik w rękę i zaraz będziesz wiedział :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mil81 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Przez noc stwierdziłem, że popełniłem błąd. Pod przewód czerwony podłączone też jest zasilanie trymu i działa zawsze wiec w czerwonym kablu prąd jest cały czas (tak jakby to on doprowadzał prąd do stacyjki). Pozostaje tylko pytanie czy owy fioletowy to ten, w którym pokazuje się prąd po przekręceniu stacyjki. Wiem, że to można sprawdzić i sprawdzę ale chce sobie oszczędzić niszczenia wczorajszej pracy, bo może to bez celowe, a możę te dywagacje komuś pomogą :). Kolory te same tym bardziej, że i wczoraj odchudzałem kable w manetce. Stacyjkę mam wyprowadzona na zewnątrz. Tak jak mówiłem wcześniej pozostają podejrzane tylko dwa kable czerwony, który już sam odrzuciłem i fioletowy. Własnie do czego ten fiolet. Ze schematów wynika ze idzie z głównej lini do stacyjki, a także na tą mniejsza linię na zegary...po co on jest (może faktycznie daje napięcie na zegary dopiero po przekręceniu kluczyka) logiczne to nawet by się wydawało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 W sumie to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jak nie masz miernika to podłącz żarówkę i zobaczysz gdzie jest prąd po włączeniu stacyjki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mil81 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Tak też trzeba będzie zrobić...tylko chciałem się upewnić przed ponownym rozcinaniem izolacji i łataniem wszystkiego na nowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mil81 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Panowie temat zamykam. Wedle moich przypuszczeń fioletowy to ten w którym pojawia się prąd po przekręceniu stacyjki (+). Czerwony doprowadza prąd do stacyjki. Czarny masa. Zółto- czarny ssanie, czarno-żółty gaszenie, żółto czerwony to rozruch. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.