ChrisPal Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Witam, Dwa sezony temy kupiłem Sea-Doo Speedster 160 z silnikiem dwusuwowym 2,5L. V6 Mercury 179KW. Niestety silnik padł mi pod koniec ostatniego sezonu. Silnik odpala i chodzi ale łódź nie może wejść w ślizg ponieważ pracują tylko 3 cylindry. Na pierwszy rzut oka wygląda jakiś problem z elektroniką ponieważ silnik pod względem mechanicznym był sprawdzony i wszystko jest ok. Mój mechanik się poddał więc szukam kogoś, kto zna się dobrze na elektronice takich silników. Czy ktoś mógłby polecić mi dobrego fachowca? Ewentualnie czy ktoś z Was wie czy taki silnik można zamienić czymś nowszym już w 4-suwie? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi i komentarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 30 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2023 Ale iskra jest na cylindrach czy nie ? Pewnie padł moduł zapłonowy . Czterosuw będzie cięższy i będzie miał mniejszy moment obrotowy i może jakoś to pływać będzie ale tej dynamiki jaka daje dwusuw to zabraknie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 31 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2023 Dwusuw na wtrysku to skomplikowana maszyna i w przypadku awarii trzeba metodycznie wszystkie parametry posprawdzać. Układ zapłonowy, paliwo po niskim i wysokim ciśnieniu, układ wtryskowy szczelność cartera itd. Tak na szybko to zgadywanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.