klosek23 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Witam, kupiłem moją pierwszą w życiu łódkę razem z silnikiem mariner 25 dwusów, palony jest on z kluczyka, ale na kablach niewykazuje ładowania, czy jest możliwe, ze jest tylko palony z kluczyka i tyle? Jak można sprawdzić czy jest zaopatrzony w osprzęt ładowania bez zdejmowania kola zamachowego?, i takie jeszcze szybkie dodatkowe pytanie, co jest pod pokrywą z napisem OK ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Sprawdź czy masz nr 24 Rectifier/Prostownik i nr 31 WIRE ASSEMBLY, Fuse/ Kabel z bezpiecznikiem na rys: http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mercury/25%20%282%20CYL.%29%20%28International%29/0N018456%20THRU%200N055504/Electric%20Starter%20Components/parts.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 mam kolejne pytanie, w tym silniku śruba przykręcona jest plastikową nakrętką, ona naprawdę utrzyma śrubę? czy w jej miejsce można założyć metalową nakrętkę samokontrującą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Mam Marinera 20KM i też mam plastikową nakrętkę. Właśnie przeglądałem rozpiskę części i oczywiście jest tam nakrętka samokontrująca jako zamiennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 składałem, ostatnio pompe wody i teraz przeglądam różne zdjęcia i albo zapomniałem założyć albo niebyło, ( mimo wszystko musze dołożyc- zaznaczone na czerwono) uszczelkę jakby oring na wałku pionowym od zewnątrz, a czy ktoś z kolegów podpowie mi jedną rzecz, jak rozbierałem pompę to od dołu i od góry wirnika był papierowy oring i takteż założyłem, ale czy tak trzeba jeszcze jakieś oringi dokladać, czy wypustki na wirniku uszczelniają wystarczająco?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi.72 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2015 mikijet podesłał Tobie link z rozpiską części, zajrzyj tam. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Panowie sprawa jest, czy przewody zapłonowe i fajki są niewymienne w moim silniku?? chciałem wymienić a to dziadostwo siedzi i niechce puścić, niewidzi mi się wymieniać komplet z cewką, podpowiedzcie coś, zdjecie poglądowe, kable poowijane izolacją bo bije prundem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edwin711 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Witam przewody są wyciagane z cewek wymien kable z fajkami i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Czasem mają sazpilkę z gwintem więc lepiej ,,wykręcać" niż wyciągać. P.S. Mogą buć wklejone elastycznym szczeliwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Ale na pewno są wymienne. Ok bo chciałem wykręcić ale tez sie nie dały. Spróbuje użyć większej siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Siła do cienkich drucików to nie najlepszy pomysł. Lepiej obciąć i wydłubać izolację. Na rysunku cewka jest w komplecie z przewodami!!! Ewentualnie jakąś cewkę od innego motorka , niekoniecznie od zaburtowca. Byleby oporności się zgadzały ( przekładnia trafo) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Panowie pilna sprawa, to jest mój gaźnik http://www.boats.net/parts/search/Merc2/Mercury/25%20%282%20CYL.%29/0P325500%20%26%20Up/Carburetor%2820-25-Jet%2020%29/parts.html dysza główna paliwowa nr.7 to 040 ??? zobaczcie na zdjeciu nr 1 jak jakis debil uprawiał druciarstwo. Chyba że sie myle, wypowiedzcie się odnoście prawidłowego rozmiaru dyszy., dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.