Konrad K_2 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 skąd ukraść sygnał na obrotomierz w 3 cylindrowym 55 konnym merkurym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Oryginalnie do obrotomierza prowadzi szary kabel. Aler tach też musi być przystosowane do takiego sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad K_2 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 a gdyby chcieć zrobić to od nowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygasztyft Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 cy obrotomierz podlaczony? chcialbym taki podlaczyc w 90 konnym merkurym plus temeperature silnika.... da sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Obrotomierz bez problemu, sygnał masz pewnie wyprowadzony, musisz sprawdzić wiązkę. Normalnie jest dodatkowa wiązka wychodząc z manetki, ale nie wiem jak u ciebie, to dosyc rzadki model... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygasztyft Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Mercury marine 3 cylindry 2 suw 90 koni czujnik od temperatury jest lecz w cdi musze znaleźć wyjście na obrotomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Podałem Ci na tacy schemat : http://forum-motorowodne.pl/mercury-mariner-force/sport-jet-by-mercury-marine-90/msg55497/#msg55497 Napisałem, że szary to wyjście na obrotomierz. Mercury ma specyficzny sygnał na obrotomierz i nie zawsze uniwersalny będzie działał. Czujnik temperatury musisz założyć ekstra. To co jest na silniku to tylko zabezpieczenie przed przegrzaniem. Sygnał 0-1 Zwiera zapłon do masy i podaje ją na brzęczyk. Co najwyżej możesz do niego podłączyć równolegle jakąś lamkę kontrolną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.