Skocz do zawartości

Nowości 2024 w Polsce > Silver Boats


Grupa Marine
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z przyjemnością informujemy iż zostaliśmy dystrybutorem Silver Boats w Polsce. 

 

olx.thumb.png.149c66affe5fb2843d310b55ce1655e9.png

 

Łodzie Silver są produkowane od początku lat 90-tych. Pięciu założycieli marki Silver, spełniło swoje życiowe marzenie o projektowaniu i  produkowaniu najsolidniejszych łodzi na rynku Europejskim. Ich głównym założeniem było aby łodzie Silver były solidnie wykonane, były bezpieczne oraz prezentowały nowoczesny i stylowy design! Od początku gama modeli rosła i rozwijała się w szybkim tempie, a dziś obejmuje 3 różne serii modeli łodzi Silver. Co ważne łodzie Silver do dnia dzisiejszego są produkowane tylko i wyłącznie w czterech  fabrykach na terenie Finlandii, a produkcja sięga 7 000 łodzi rocznie. Lokalna produkcja gwarantuje utrzymanie jakości łodzi na najwyższym poziomie. 

 

Seria X obejmuje łodzie z ręcznie spawanego pełnego aluminium. Do produkcji tych łodzi jest wykorzystywane najwyżej jakości morskie aluminium, które daje użytkownikowi gwarancję bezpiecznego pływania nawet w najgorszych warunkach. Seria X jest bardzo często wybierana przez wędkarzy, oraz osoby które cenią sobie łatwość utrzymania łodzi. 

 

silverX.jpg.b38f623bad51d6e1c50a2ca83d3d4657.jpg

 

silver-seahawk_logo.jpg.4bbe3f3cf5436fcef9282f4684ec5a17.jpg

 

silver-eagle_logo.jpg.70b494e001256ef64433a4912b184c16.jpg

 

silver-sharkCC-logo.jpg.cb554baa6f7f2073b339037ca59d7d01.jpg

 

Seria Y to hybrydy, połączenie dolnej części łodzi z aluminium i górnego pokładu z włókna szklanego opatentowane znakiem towarowym "AluFibre TM" . Połączenie aluminium oraz włókna szklanego powoduje utrzymanie trwałości kadłuba i możliwość użytkowania na płytszych wodach, wraz z utrzymaniem komfortu na łodzi, tak aby spędzanie czasu na pokładzie było łatwe i przyjemne.  

 

silverY.jpg.afcf8a7b53d8fbadf4a0a3f4845d9027.jpg

 

silver-hawk_logo.jpg.d70c063cad5d1988f1b6065c2ec33978.jpg

 

silver-fox_logo.jpg.2a9178de77734b5aae4895ccda96f85a.jpg

 

silver-beaver_logo.jpg.3a0120e83b9157a95dba5027bc3b5141.jpg

 

silver-foxa_logo.jpg.fc9c37a3639b13c28907a0b6e681dcee.jpg

 

Seria Z to łodzie wykonane w całości z włókna szklanego, 5 modeli w tym, trzy Day Cruisery oraz dwa Bowrider'y. Seria Z wyróżnia się wyjątkowym designem oraz funkcjonalnością, a wszystko dopełnia technologia Petestep®, która zapewnia doskonałe walory nautyczne i osiągi które przewyższają konkurencję. Petestep® to unikalna Szwedzka technologia która układa redany w kształcie "Jodły". Dzięki tej technologii, woda którą rozcina kadłub jest kierowana pod łódź a nie na boki, tworzy ona swego rodzaju poduszkę na której ślizga się łódź. Pozwala to zmniejszyć spalanie silnika nawet o 30 %, bardzo poprawia komfort płynięcia, w łodzi jest ciszej i bardziej miękko wybiera fale i nierówności na wodzie, poprawia prędkość maksymalną oraz kadłub sprawia wrażenie przyklejonego do lustra wody przez co odczuwamy że łódź jest stabilna i łatwa w prowadzeniu.  

 

silverZ.jpg.782a66d8c74281451387addd04cf5a64.jpg

 

silver-raptor-logo.jpg.2e7757aa9a9e77ba8dee1a64777f85fd.jpg

 

silver-tiger-logo.jpg.57f137eb327f98e9acec1a43198e76d5.jpg

 

silver-tigerbr-logo.jpg.fd318a8550c4a07d4b1ba253781b05ed.jpg

 

silver-puma-logo.jpg.00078f860f80e53a3ca59056c1b7ea93.jpg

 

Więcej szczegółów na naszej stronie: https://www.grupamarine.pl/silver-boats

 

GRUPA MARINE Sp. z o.o.

Ul. Przestrzenna 4 

70-800 Szczecin 

e-mail: sprzedaz@grupamarine.pl

tel: 531 619 166

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
💥HOT NEWS z Silver Boats 💥 🇫🇮🛥🚤🇫🇮
Na lutowych targach 🇫🇮 Helsinki Vene24Båt Silver Boats zaprezentuje nową rodzinę aluminiowych 7-metrowych łodzi Seahawk. Oprócz znanej od niedawna wersji CCX z centralną konsolą pojawią się bowrider BRX i wersja kabinowa CABIN. Więcej informacji już wkrótce 😀
 
Seahawk_new.jpg.0984299f0e6c3010c1edacaaf803f353.jpg

 

Więcej szczegółów na naszej stronie: https://www.grupamarine.pl/silver-boats

 

GRUPA MARINE Sp. z o.o.

Ul. Przestrzenna 4 

70-800 Szczecin 

e-mail: sprzedaz@grupamarine.pl

tel: 531 619 166

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Silver Raptor DC - 8m, dwie kabiny, oddzielna kabina wc, sugerowany silnik Suzuki DF350. Cena 429.000,- brutto

 

239394472_Silver_Raptor_Collage.thumb.png.a8e0d9bc8532bdf27d2f0a4d6009a28e.png

 

Flagowy model z bogatym wyposażeniem
Mając nieco ponad 8 metrów długości, Silver Raptor jest nie tylko największym z serii Silver z włókna szklanego, ale także największym jak dotąd modelem Silver . Łódź została zaprojektowana przez norweską agencję projektową Eker Design AS i opiera się na technologii Petestep®. Odważny i kształtny kadłub wymagał czystego, a jednocześnie nowoczesnego wnętrza. Zdecydowaliśmy się na spokojne, harmonijne odcienie szarości, detale w kolorze czarnym i kompozytowy pokład z drewna tekowego w kolorze chłodnego brązu, co jest opcją przyjazną dla środowiska i przyjemną w dotyku. Efektem końcowym jest nowoczesny, ale ponadczasowy Day Cruiser ze skandynawskim akcentem, który pasuje szerokiej gamie żeglarzy.

Jazda Silver Raptorem to wygodne, a jednocześnie uderzające przeżycie. Dzięki kadłubowi Petestep® wnętrze pozostaje bardzo suche od bryzgów morskich, a jednocześnie sprawia, że łódź jest stabilna  w prowadzeniu. Elegancka szyba przednia, która rozciąga się daleko wzdłuż burt rufy, zapewnia znaczną osłonę całego kokpitu przed przepływem powietrza, a kierowca ma dobrą widoczność w każdych warunkach. Przednia szyba kierowcy została wyposażona w zintegrowaną funkcję odmgławiania. Konsola kierownicza została zaprojektowana nie tylko ze stylem, ale przede wszystkim z myślą o ergonomii. Na desce rozdzielczej znajduje się wyświetlacz/ploter map Raymarine Axiom oraz miejsce na oddzielny tablet.

Silver Raptor to daycruiser stworzony do spotkań towarzyskich, szczególnie dzięki przestronnemu kokpitowi na rufie z dużą sofą w kształcie litery U. Na pokładzie rufowym można zamontować dwuczęściowy stół, wokół którego wygodnie zmieści się aż osiem dorosłych osób. Obniżając stół i dodając poduszki, na rufie powstaje duży pokład słoneczny.
Komfort podróży podnosi zlokalizowany na lewej burcie aneks z kuchenką gazową, umywalką i miejscem na blat, a także zamykana morska toaleta  w kabinie. Zasilanie zapewnia system podwójnych akumulatorów.
Szeroki, odchylany do tyłu fotel kierowcy jest przestronny i wygodny, a jego przednia część jest składana, co ułatwia przyjęcie pozycji kierownicy na stojąco.

Ponieważ Silver Raptor to duży Day Cruiser klasy premium, oczekujemy dużo miejsca dla kilku osób. W kabinie mogą spać cztery osoby, a pokład słoneczny na rufie służy również jako łóżko dla dwóch osób dorosłych. Wewnątrz 3-częściowego baldachimu rufowego można zamontować osobne zasłony zaciemniające, dzięki czemu osoby śpiące na rufie będą mogły cieszyć się prywatnością. W zestawie kurtyn znajduje się kurtyna oddzielająca, która ogranicza widoczność z kabiny na rufę i odwrotnie.
Duże schowki znajdują się wewnątrz sofy w kształcie litery U oraz pod podwójnym łóżkiem w kabinie, inne schowki to schowki w konsoli i aneksie kuchennym, schowek pod fotelem kierowcy oraz półki w kabinie. W tylnych narożnikach znajdują się pokładowe schowki na odbijacze oraz bakisty na liny cumownicze i kotwicę. Na dziobie znajduje się także schowek na liny cumownicze, w komplecie ze składaną drabinką do wsiadania.

Silver Raptor posiada rozbudowany poziom wyposażenia standardowego, który obejmuje m.in. 9-calowy wyświetlacz Raymarine Axiom+  z czujnikiem przetwornika CPT-S, zintegrowany zbiornik paliwa o pojemności 260 litrów, dwie wycieraczki przedniej szyby, ster strumieniowy na dziobie, poduszki w kabinie i kokpicie rufowym, wykładzina w kabinie i kompozytowy pokład z drewna tekowego w kokpit, 3-częściowy daszek rufowy, 2-częściowy stół na pokład rufowy, a także system podwójnego akumulatora i system wody ciśnieniowej. Zestaw zasłon, plandeka portowa, wspomaganie układu kierowniczego SeaStar i ogrzewanie to przykłady akcesoriów dodatkowych, które można dokupić za dopłatą. Kolejnym przykładem z listy akcesoriów dodatkowych jest zestaw zintegrowanych paneli słonecznych na pokład dziobowy - za ich pomocą zapewniony jest prąd dla wszystkich urządzeń elektrycznych bez konieczności uruchamiania silnika.

 

 

 

Edytowane przez Grupa Marine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Silver Viper DC - 6,7m, kabina, elektryczne wc, sugerowany silnik Suzuki DF250. Cena 240.000,- brutto.

 

Silver_Viper_Collage.thumb.png.b7d896276bb1a29347864bc66a287be3.png

 

Wysokiej jakości cruiser dzienny
Silver Viper DC to drugi co do wielkości model łodzi  z czystego włókna szklanego i trzeci Silver Day Cruiser, który ujrzał światło dzienne. Pod względem wielkości plasuje się pomiędzy 6-metrowym Tigerem a 8-metrowym Raptorem. Podobnie jak pozostałe modele Silver z włókna szklanego, Silver Viper DC również posiada kompleksowy zestaw standardowego wyposażenia wliczonego w cenę pakietu. Projekt Silver Viper DC jest w stylu skandynawskim, a materiały są przyjazne dla użytkownika i łatwe w utrzymaniu.

Skandynawski design z najwyższej jakości materiałów
Silver Viper DC o długości 6,72 m ma ten sam opatentowany kadłub Petestep®, co modele Tiger i Raptor. Kadłub posiada cztery unikalne deflektory Petestep®, które kierują masę wody bardziej w dół i w stronę rufy, tworząc znaczną siłę nośną łodzi. Opracowana w Szwecji technologia Petestep® zastosowana w kadłubie sprawia, że łódź porusza się wyżej na wodzie niż łodzie z normalnymi kadłubami w kształcie litery V. Ogranicza to przedostawanie się rozprysków wody do łodzi. Łódź płynie miękko i cicho, a właściwości jezdne są znakomite.
Zastosowany na łodzi pokład z kompozytowego drewna tekowego   jest przyjazną dla środowiska alternatywą dla tradycyjnego drewna tekowego. Teak  jest wykonany z drewna tekowego pochodzącego z recyklingu i nie wymaga szlifowania ani szorowania, aby utrzymać go w idealnym stanie, co ułatwia jego konserwację. Aby zachować piękny wygląd kompozytowego drewna tekowego, wystarczy regularne pranie.

Dobrze przemyślane szczegóły
Elegancka szyba przednia rozciągająca się wzdłuż boków zapewnia znaczną osłonę całego kokpitu przed przepływem powietrza. Aby jazda była jeszcze wygodniejsza, łódź posiada w standardzie hydrauliczne sterowanie i 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+. Wszystkie wskaźniki i przełączniki są umieszczone dobrze w polu widzenia kierowcy i można nimi łatwo manewrować. Składana drabinka na dziobie ułatwia kominikację. Na samym dziobie znajduje się także miejsce na dziobowy ster strumieniowy oraz inteligentny reflektor LED, który sprawia, że pływanie łódką w ciemności jest bezpieczniejsze i łatwiejsze.

Silver Viper DC jest przeznaczony dla rodzin i przyjaciół, którzy lubią spędzać czas razem i towarzysko. Przestronna sofa w kształcie litery U na rufie pomieści wygodnie nawet sześć osób. Zamontowanie stołu rufowego i dodanie materaca do opalania przekształca ławkę rufową w duży pokład słoneczny, który może również służyć jako zapasowa koja do spania dla dwóch osób dorosłych.

Przestronna kabina dziobowa wyposażona jest w elektryczną morską toaletę. W kokpicie na lewej burcie znajduje się miejsce na lodówkę, kuchenkę gazową i umywalkę (dodatkowe wyposażenie). Duże schowki pod kanapą typu U na rufie zamykane są na solidne zamki Abloy, dzięki czemu możesz bezpiecznie zostawić swoje rzeczy na łodzi nawet na dłuższy czas.

Edytowane przez Grupa Marine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Silver Tiger DC - 6m, kabina, sugerowany silnik Suzuki DF150. Cena 189.000,- brutto.

 

Silver_Tiger_Collage.thumb.png.87858321e8f098fdc2f6d0db71aa52ae.png

 

Zwycięski cenowo Day Cruiser
Silver Tiger DC to  najmniejsza łódź kabinowa   serii z czystego włókna szklanego. Kadłub, znany z większych modeli z tej serii został zaprojektowany z wykorzystaniem unikalnej szwedzkiej technologii Petestep®. Projekt wykonała norweska agencja projektowa Eker Design AS.

Podobnie jak jego starszy brat Raptor, również Tiger DC posiada przednią kabinę, która zachęca do spędzania letnich nocy na pokładzie łodzi. W kabinie znajdują się miejsca do spania dla dwóch osób dorosłych oraz miejsce na toaletę chemiczną, która sprzedawana jest osobno. Materace i wykładzina w kabinie są oczywiście wliczone w standardową cenę łodzi.

Przestrzeń kierowcy została dobrze zaprojektowana tak, aby była funkcjonalna i wygodna. Wszystkimi elementami sterującymi, a także ploterem nawigacyjnym można łatwo zarządzać z pozycji kierowcy, znajdują się one w polu widzenia, ale nie zasłaniają widoczności. Dzięki wygodnemu morskiemu fotelowi kierowcy możesz cieszyć się dużym komfortem jazdy zarówno na stojąco, jak i na siedząco.

Konsola drugiego pilota może być wyposażona w schowek, wyposażony w przenośną kuchenkę gazową, zlew i kran wraz z instalacją wodną (akcesoria dodatkowe). Standardowo masz przestronny schowek w konsoli drugiego pilota, a także fizyczny zlew, jednak instalacja wodna do/z kranu nie jest montowana w standardzie. Pod fotelem drugiego pilota istnieje możliwość dodania lodówki szufladowej, którą znajdziesz na liście akcesoriów dodatkowych. Kokpit wraz z wygodną sofą w kształcie litery U i dużym jednoczęściowym stołem czynią ten model idealnym towarzyszem dla tych, którzy lubią zabawę i spędzanie czasu z przyjaciółmi i rodziną nad wodą.

Przednia szyba zapewnia dużo schronienia ze względu na swój kształt, a boczne okna rozciągają się daleko wzdłuż boków łodzi. Ramy przedniej szyby na łodziach produkcyjnych są czarne, co nadaje Tigerowi DC nieco ostrzejszy wygląd, a jednocześnie czarne ramy okienne doskonale łączą się z innymi czarnymi detalami łodzi.

Edytowane przez Grupa Marine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Silver Tiger BR - 6m, bowrider, sugerowany silnik Suzuki DF150. Cena 180.000,- brutto.

 

Silver_TigerBR_Collage.thumb.png.49044600c4143659a721bbeb9cfc00a7.png

 

Nowoczesny i elegancki Bow Rider
Konstrukcja Tigera BRz nawiązuje do już wprowadzonych na rynek modeli Z. Tiger BRz to większy z dwóch modeli Silver serii Z z układem Bow Rider. Kadłub został zaprojektowany z wykorzystaniem unikalnej szwedzkiej technologii Petestep®, która pozwala łodzi poruszać się wyżej w wodzie niż łodzie z normalnymi kadłubami w kształcie litery V. Łódź płynnie i cicho płynie tak wysoko w wodzie, że prawie w całości unosi się na falach. Unikalne deflektory Petestep® na dnie kadłuba kierują masy wody w stronę rufy, podczas gdy normalne kadłuby w kształcie litery V wysyłają wodę bardziej na boki, co powoduje więcej rozprysków na boki. Te deflektory, w połączeniu z kształtem kadłuba, skutecznie zapobiegają przedostawaniu się rozprysków wody do łodzi, jednocześnie zapewniając płynniejszą i cichszą jazdę.
Nowoczesny i zgrabny wygląd zewnętrzny równoważony jest harmonijnym i klasycznym szarym wnętrzem, wykonanym z wysokiej jakości materiałów. Pokład pokryty jest elegancką brązową kompozytową powierzchnią z drewna tekowego, która jest bardziej przyjazna dla środowiska niż klasyczny teak i łatwiejsza w utrzymaniu. Aby zachować piękny wygląd kompozytowego drewna tekowego, wystarczy regularne mycie.

Obszerny, wielofunkcyjny dziób ma dużą przestrzeń do przechowywania i siedzenia. Liny cumownicze mają własny pokładowy schowek na samym dziobie. Relingi dziobowe i solidne stopnie na środku dziobu sprawiają, że wejście na łódź jest bezpieczne i łatwe. Standardowo montowany zderzak dziobowy pomaga utrzymać dziób w nienaruszonym stanie nawet w przypadku szybszego lądowania z powodu np. wzburzonego akwenu. Światła dokowe LED, które można nabyć jako wyposażenie dodatkowe, sprawiają, że poruszanie się w ciemności jest łatwiejsze i bezpieczniejsze.

Konsola kierowcy została zaprojektowana tak, aby była ergonomiczna i funkcjonalna. Wszystkie wskaźniki, przełączniki, a także standardowo montowany 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+ są dobrze umieszczone w polu widzenia kierowcy, nie blokując widoczności. Przednia szyba Tigera BRz zapewnia dużo schronienia zarówno kierowcy, drugiemu pilotowi, jak i pasażerom z tyłu, dzięki linii bocznych okien, które biegną daleko wzdłuż burt łodzi. Dwuczęściowe drzwi pomiędzy konsolami dodatkowo poprawiają osłonę przed wiatrem.

Duża i wygodna sofa w kształcie litery U na rufie zachęca do spędzania na niej słonecznych dni. Wykorzystując stolik na pokładzie rufowym (akcesoria), kanapę można również przekształcić w przestronny leżak. Pod U-sofą znajdują się pojemne schowki wyposażone w solidne zamki Abloy. Schowek wraz ze zlewem, kranem i przenośną kuchenką gazową zapewnia wygodę i komfort podczas dłuższych podróży.  Pokładowe schowki na odbijacze, które znajdują się w tylnych narożnikach, są cechą znaną z innych modeli Z.

Oferta wyposażenia standardowego modelu Tiger BRz jest obszerna. W standardzie znajdują się m.in. 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+  i echo/przetwornik CHIRP CPT-100DVS, 2-częściowa plandeka rufowa, hydrauliczne sterowanie, poduszki rufowe i odbijacz dziobowy. Z szerokiej gamy dodatkowych akcesoriów możesz dodać także lodówkę szufladowąa, ogrzewanie Webasto, system ciśnienia wody, system podwójnego akumulatora czy oświetlenie dokowe LED Zaurac, żeby wymienić tylko kilka przykładów. Zobacz więcej akcesoriów, na liście poniżej.

Silver Tiger BRz to nowoczesny reprezentant segmentu Bow Rider z włókna szklanego. Łódź jest wyjątkowa w swojej klasie nie tylko ze względu na opatentowany kadłub Petestep®, ale także ze względu na swój wygląd zewnętrzny i stylowe, ponadczasowe wnętrze.

Edytowane przez Grupa Marine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Silver Puma BR - 5,8m, bowrider, sugerowany silnik Suzuki DF115. Cena 130.000,- brutto.

 

Silver_Puma_Collage.thumb.png.f28a20838729c1d6d0ff5202a886b45f.png 

 

Jako najmniejszy model z serii Silver Z z włókna szklanego, Puma BRz ma wiele do zaoferowania i na pewno Cię nie zawiedzie. Ten potężny, a jednocześnie kompaktowy zestaw jest idealnym towarzyszem zarówno dla rodzin, jak i grup przyjaciół, gdy spotkania towarzyskie i cieszenie się ciepłymi, letnimi wieczorami to jedne z Twoich najważniejszych priorytetów. Nie można zapomnieć o sportach wodnych i krótkich wypadach. Pomimo dość kompaktowych rozmiarów, Puma BRz sprawia wrażenie znacznie większej łodzi. Wygodnie pomieści do sześciu osób dorosłych, prowadzenie jest zrównoważone i stabilne, a kierowanie jest dokładne i łatwe.

Sternik i drugi pilot siedzą wygodnie w miękkich siedzeniach Offshore. Będąc w porcie lub na kotwicy, siedzenia można obrócić, tworząc razem z sofą na rufie wygodną część wypoczynkową. Łódź może być również wyposażona w baldachim rufowy, który umożliwia przyjemną podróż nawet w lekko pochmurny dzień. Wewnątrz kanapy rufowej istnieje możliwość zamontowania lodówki, która pomoże schłodzić napoje i przekąski podczas eskapad (akcesoria dodatkowe).

Schowek wewnątrz kanapy rufowej jest wystarczająco duży, aby pomieścić wakeboard lub narty wodne, a wewnątrz siedzeń na otwartym dziobie można przechowywać pakunki lub torby z zakupami na czas transportu. Konsola drugiego pilota posiada podręczny schowek. Zarówno na rufie, jak i na dziobie znajdują się schowki na liny i kotwicę, a w narożnikach rufy znajdują się pokładowe schowki na odbijacze.

Puma posiada przednią szybę wykonaną ze szkła, która rozciąga się daleko po bokach, zapewniając schronienie nawet pasażerom siedzącym na rufie. Przednia szyba zapewnia kierowcy doskonałą widoczność w każdych warunkach atmosferycznych. Projektując konsolę kierowcy, skupiono się na funkcjonalności, ergonomii i wyglądzie. Wszystkie wskaźniki i przełączniki znajdują się dobrze w polu widzenia kierowcy, nie ograniczając widoczności. Jazda jest równie wygodna na stojąco, jak i na siedząco. Pomiędzy konsolami znajdują się drzwi ułatwiające schronienie pasażerom siedzącym na rufie. Poręcze dziobowe ze stali nierdzewnej są w standardzie, dzięki czemu podróżowanie i wchodzenie na łódź jest bezpieczniejsze i przyjemniejsze. Platformy kąpielowe Pumy są spore, co ułatwia cumowanie i wejście do wody. Drabinka do pływania stanowi wyposażenie standardowe, dzięki czemu sporty wodne staną się naturalną częścią rejsów łódką. Puma to idealny wybór na jednodniowe wycieczki i uprawianie sportów wodnych.

Ten kompaktowy model ma wszystko, czego można sobie życzyć podczas jednodniowej wycieczki. Jeśli w bogatym wyposażeniu standardowym łodzi nie ma wszystkiego, czego pragniesz, Pumę można wyposażyć także w szeroką gamę akcesoriów.

Edytowane przez Grupa Marine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria Y to hybrydy, połączenie dolnej części łodzi z aluminium i górnego pokładu z włókna szklanego opatentowane znakiem towarowym "AluFibre TM" . Połączenie aluminium oraz włókna szklanego powoduje utrzymanie trwałości kadłuba i możliwość użytkowania na płytszych wodach, wraz z utrzymaniem komfortu na łodzi, tak aby spędzanie czasu na pokładzie było łatwe i przyjemne.  

 

silver-alufibre-pl.png.f7c59169382d8d2947cbaef8127af6f3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Silver Eagle BR - 6,4m, AluFibre, bowrider, sugerowany silnik Suzuki DF200. Cena 182.000,- brutto.

 

Silver_Eagle_Collage.thumb.png.de02026ab7ce986d3a2ebe6e30bf4628.png

 

Sportowa łódź z aluminiowym kadłubem dla żeglarzy rekreacyjnych
Popularny Eagle BR został oficjalnie wprowadzony na rynek w lutym 2016 roku i był to pierwszy z łodzi Silver nowej generacji, reprezentujący nowy kierunek projektowania łodzi Silver. Oprócz dobrego wyglądu, jego kadłub jest dobrze wyważony, a ostry dziób ładnie przecina fale, dzięki czemu podróż na morzu jest wygodna i niezwykle przyjemna.

Dzięki unikalnej konstrukcji kadłuba łodzi Silver, Eagle BR jest zaskakująco cichy. Pozostając wierną wizji Silver, nowość łączy w sobie solidny, ręcznie spawany aluminiowy kadłub z wygodnym i łatwym w utrzymaniu wnętrzem z włókna szklanego. Udowodniono również, że Eagle BR jest niezatapialny. Największy z modeli Silver Y może być wyposażony w silnik zaburtowy o mocy do 150 KM i odpowiada potrzebom zarówno miłośników rekreacji, jak i wędkarzy sportowych.

Dopasowane do Twoich potrzeb
W Silver od wielu lat z dużym zainteresowaniem śledzimy nadchodzące trendy, jednocześnie zauważając, że dzisiejsze łodzie muszą być wszechstronne i konfigurowalne, aby dobrze funkcjonować w życiu codziennym. Z tego powodu Eagle BR jest skonstruowany w taki sposób, że otrzymasz wszystko, czego potrzebujesz w jednym pakiecie, bez konieczności rezygnowania z funkcji lub poświęcania funkcjonalności łodzi.

Eagle BR można dostosować do Twoich potrzeb już w fabryce. Możesz zamienić standardowe siedzenia na wygodne, w pełni wyściełane kanapy (za dodatkową opłatą). Jeśli chodzi o podłogę, możesz wybrać wykładzinę dywanową lub podłogę aluminiową, a jeśli zamierzasz dużo łowić metodą spinningową, możesz nawet pominąć schowki na dziobie.

Ławka rufowa jest szeroka i wygodna, standardowo wyposażona w dopasowaną poduszkę. Całą konstrukcję ławki rufowej można łatwo rozłożyć, tworząc duży leżak, a poduszka siedziska rozciąga się również na całą konstrukcję, dzięki czemu nie są potrzebne dodatkowe materace. Po całkowitym usunięciu poduszki płaska powierzchnia spełnia również funkcję pokładu do wędkarstwa spinningowego. Jeśli zajdzie taka potrzeba, można również zamienić szeroką ławkę rufową na węższą (wykonywaną fabrycznie w momencie produkcji), która pozostawia wolne narożniki rufowe np. do celów transportowych. 
Jakość i bogate wyposażenie standardowe
Aby ułatwić Ci życie, wyposażyliśmy Eagle BR kompleksowo i postawiliśmy na wysokiej jakości komponenty. W standardzie dostępne są m.in. konstrukcje leżanki, hydrauliczne sterowanie, zintegrowane światła nawigacyjne na dziobie i duży zbiornik paliwa o pojemności 140 litrów. Eagle BR jest elegancko wykonany, ale bez uszczerbku dla jakości i możliwości prowadzenia.  Eagle BR jest również standardowo wyposażony w 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+, oferujący wygodniejszą nawigację i informacje o silniku w czasie rzeczywistym, żeby wymienić tylko kilka funkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Silver Hawk BR - 5,7m, Alufibre, bowrider, sugerowany silnik Suzuki DF115. Cena 129.000,- brutto.

 

 Silver_Hawk_Collage.thumb.png.2ac5c49a094dc08df66694024fb8639d.png

 

Nowa wersja popularnego modelu
W 2019 roku Silver wprowadził na rynek zupełnie nowy Silver Hawk BR. Odnowienie Silver Hawk nie było w żadnym wypadku jedynie małą aktualizacją kosmetyczną, ponieważ model łodzi zawierał całkowicie nowy aluminiowy kadłub, nowe konsole sterujące i przednią szybę, a także zupełnie nowe wnętrze. Nowy Hawk BR szybko stał się ulubieńcem właścicieli domków letniskowych w krajach skandynawskich i z honorem zajmuje swoje zasłużone miejsce.

Silver Hawk od samego początku był ważną częścią gamy modeli Silver i szybko stał się jednym z ulubionych modeli łodzi z serii Silver – spośród wszystkich łodzi sprzedanych od 1991 r. do dnia dzisiejszego około połowa to różne wersje łodzi Hawk. Na przestrzeni lat Hawk oczywiście przeszedł kilka mniejszych aktualizacji dotyczących zarówno koloru nadburcia, jak i rozwiązań konsoli, ale teraz Silver Hawk został całkowicie odnowiony, począwszy od kadłuba w górę. Nowy projekt to efekt współpracy fińskiej agencji projektowej Navia Design z zespołem zajmującym się rozwojem produktu Silver.

Konstrukcja kadłuba czerpie inspirację zwłaszcza z modeli Eagle BR i Fox BR/Avant, które zostały wprowadzone na rynek odpowiednio w 2016 i w 2018r. Wygląd kadłuba jest elegancki i sportowy, płynnie porusza się po wodzie, delikatnie przecinając fale. Podobnie jak w przypadku pozostałych modeli Silver Y, konstrukcja kadłuba nowego Hawk BR wykorzystuje unikalną strukturę Silver AluFibre™, w której sztywność skrętna osiągana jest w samym aluminiowym kadłubie. Boki kadłuba tworzą zamknięte, trójkątne, skrzynkowe elementy aluminiowe, gęsto wypełnione nienasiąkającą wodą pianką poliuretanową o zamkniętych komórkach, a w kadłubie zastosowano aluminiowe belki poprzeczne i wzmocnienia poprzeczne, aby uzyskać sztywność skrętną. Wnętrze z włókna szklanego, które oznacza estetykę i praktyczność, samo w sobie jest w zasadzie bezszwowe, więc dźwięki przenoszone przez kadłub dosłownie nie mają miejsca na rozwój. Dzięki tej unikalnej metodzie konstrukcji nowy Hawk, podobnie jak wszystkie inne modele Silver Y, jest praktycznie niezatapialny, całkowicie bezpieczny i zaskakująco cichy w użyciu. Łódź jest wyjątkowo zdatna do żeglugi, zwinna i łatwa w manewrowaniu, a właściwości jezdne, jak w przypadku wszystkich Silverów, są na najwyższym poziomie.

Na pierwszy rzut oka Hawk zmienił się dość wyraźnie. Oprócz profilu kadłuba największymi widocznymi zmianami są z pewnością odnowiona konstrukcja przedniej szyby i konstrukcja ławki rufowej. Przednia szyba opiera się na tych samych zasadach konstrukcyjnych, co w nowym Silver Fox BR, czyli innymi słowy nie ma w niej poręczy. Szyby przednie wykonane są ze szkła, a szyby boczne z akrylu – dzięki temu możemy zaoferować nawet wycieraczkę dla kierowcy (akcesoria). Nowa przednia szyba dobrze chroni przed wiatrem i bryzgami morza, a dwuczęściowe drzwi pomiędzy konsolami zapewniają lepszą ochronę przed wiatrem także pasażerom podróżującym z tyłu. Konsole mają nowy design, dzięki czemu są większe i bardziej ergonomiczne, a w nich znalazło się mnóstwo schowków na drobne rzeczy osobiste. Na desce rozdzielczej 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+  jest już montowany fabrycznie.

Konstrukcja  ławki rufowej naśladuje ławkę Silver Fox, ponieważ można ją całkowicie otworzyć, łącznie z podłokietnikami i oparciem. Wewnątrz ławki znajduje się pojemny trzyczęściowy schowek, w którym zmieści się zarówno duża torba, jak i dodatkowe rzeczy. Wewnątrz ławki rufowej znajduje się również wyznaczone miejsce na baldachim rufowy, gdy nie jest on używany. Układ wnętrza zapewnia, że zarówno kierowca, pilot, jak i pasażerowie mają dużo miejsca na nogi, a w bakistach rufowych umieściliśmy dwie skrzynki na liny cumownicze i kotwicę. Na dziobie znajdują się dwa duże schowki, po jednym po obu stronach burt, które pełnią także funkcję dodatkowych siedzeń.  Bezpieczeństwo podczas wchodzenia na pokład zapewniają stabilne poręcze na dziobie.

Nowy Hawk BR, sprzedawany głównie z silnikiem zaburtowym o mocy 100 lub 115 KM, ma duży zbiornik paliwa o pojemności 115 litrów. Oznacza to, że zasięg jazdy jest zaskakująco szeroki.

Głównymi zaletami Hawk BR jest elegancki i sportowy design w połączeniu z bezpieczną, niezatapialną konstrukcją i wyjątkowymi właściwościami jezdnymi. Pojemność bagażnika jest również obszerna, dzięki czemu wszystkie rzeczy osobiste, sprzęt i torby z łatwością znajdą swoje miejsce na łodzi. W porównaniu do wielu konkurencyjnych łodzi w tej samej wielkości, poziom wyposażenia standardowego jest dość rozbudowany. W standardzie łódź zawiera m.in. 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+ + czujnik CPT-S, sieć NMEA, dwuczęściowe drzwi pomiędzy dwiema konsolami, miejsce do przechowywania osłony rufowej i knagi ze stali nierdzewnej. Na liście akcesoriów dodatkowych znajdziemy m.in. zestaw zamków Abloy do schowków, odtwarzacz audio z Bluetooth i inne.

Edytowane przez Grupa Marine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Silver Fox BR - 4,95m,AluFibre,  bowrider, sugerowany silnik Suzuki DF60. Cena 99.000,- brutto.

 

1197297925_Silver_Fox_Collage.thumb.png.42f8ef725b0d26376dc0e6eaa47246f3.png

 

Wszechstronna łódź Silver Fox BR została całkowicie odnowiona w 2018 roku. Aluminiowy kadłub został wyprodukowany z wykorzystaniem unikalnej konstrukcji Silver; boki kadłuba tworzą uszczelnione, trójkątne ramy aluminiowe przypominające skrzynkę, które są gęsto wypełnione niechłonną pianką poliuretanową. Specjalne belki wzmacniające i profile poprzeczne kadłuba, wraz z wręgami bocznymi kadłuba, sprawiają, że Fox BR jest sztywny skrętnie, cichszy ze względu na mniejszy hałas konstrukcyjny przenoszony przez kadłub i wyjątkowo bezpieczny w użyciu. Dzięki poliuretanowemu wypełnieniu boków kadłuba łódź jest praktycznie niezatapialna. Wysoka wolna burta skutecznie zapobiega przedostawaniu się bryzgów morskich do łodzi, a jednocześnie zapewnia bezpieczne poruszanie się po łodzi.

Dzięki odnowionej konstrukcji kadłuba wnętrze Foxa BR sprawia wrażenie bardziej przestronnego niż jego poprzednik, mimo że wymiary zewnętrzne pozostały w zasadzie takie same. To bardziej przestronne wnętrze pozwoliło nam wyposażyć dziób łodzi w dwa duże schowki/siedzenia, a także powiększyła się ławka rufowa. W stosunku do swoich stosunkowo kompaktowych rozmiarów, łódź nadal oferuje dużo miejsca do poruszania się. Na dziobie znajduje się przydatny pokład pośrodku, który ułatwia wsiadanie.

Boczne schowki na dziobie pomieszczą ogromne ilości bagażu i oczywiście pełnią również funkcję dodatkowych miejsc do siedzenia. Fox BR został wyposażony w rozwiązanie z podwójną konsolą, a pomiędzy konsolami zamontowaliśmy stałe dwuczęściowe drzwi. Ten układ Bow Rider jest jednym z najpopularniejszych na rynku, głównie ze względu na osłonięty kokpit i komfort zapewniany zarówno kierowcy, pilotowi, jak i pasażerom na rufie.

Kierowca i pilot podróżują wygodnie, każdy w wygodnym fotelu Offshore. Konstrukcja ławki rufowej jest przemyślana i całkowicie nowa w modelach Silver Fox. Szeroką ławkę rufową można całkowicie otworzyć, łącznie z oparciem i podłokietnikami, odsłaniając ogromną przestrzeń do przechowywania, gdzie nawet baldachim na rufie ma swój własny, wyznaczony schowek. Więcej miejsca na schowki znajduje się na dziobie i w konsolach sterowych.

W standardowym zestawie wyposażenia łodzi znajdują się m.in. nowoczesny, przyjazny dla użytkownika i praktyczny 9-calowy ploter nawigacyjny/echosonda Raymarine Axiom, który pomaga w nawigacji poakwenach. Wyświetlacz Raymarine Axiom również bezproblemowo komunikuje się z silnikiem zaburtowym, informując Cię o wszystkich niezbędnych danych silnika. Wyświetlacz został zamontowany na desce rozdzielczej tak, aby znajdował się w polu widzenia kierowcy, ale nie zasłaniał widoczności do przodu.

Dzięki unikalnej konstrukcji AluFibre TM, nowy Silver Fox BR jest trwałą, stylową, a przede wszystkim łatwą w utrzymaniu i sterowną aluminiową łodzią, która utrzymuje swoją wartość dłużej niż wiele innych porównywalnych łodzi. Osłonięty układ kokpitu i ilość miejsca na dziobie sprawia, że Fox BR jest idealnym towarzyszem dla żeglarzy, którzy szukają wszechstronnego jachtu nie tylko na rodzinne wycieczki i przejażdżki rekreacyjne, ale także na którym można wygodnie łowić ryby. Fox BR został zaprojektowany specjalnie na spokojne wody przybrzeżne i jeziora, gdzie fale są niewielkie.

Edytowane przez Grupa Marine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Silver Fox Avant - 4,95m, AluFibre, boczna konsola, sugerowany silnik Suxuki DF60. Cena 87.000,-

 

Silver_Fox_Avant_Collage.thumb.png.e84b3e35d1e66f4f88e32b78ed00b9d6.png

 

Stylowa i wszechstronna łódź z konsolą boczną
Fox Avant to opływowa łódź z konsolą boczną, zapewnia więcej miejsca w kokpicie. Wytrzymały aluminiowy kadłub został wyprodukowany przy użyciu unikalnej konstrukcji Silver; boki kadłuba tworzą uszczelnione, trójkątne ramy aluminiowe przypominające skrzynkę, które są gęsto wypełnione niechłonną pianką poliuretanową. Specjalne belki wzmacniające i profile poprzeczne kadłuba, wraz z wręgami bocznymi kadłuba, sprawiają, że Fox Avant jest sztywny skrętnie, cichszy ze względu na mniejszy hałas konstrukcyjny przenoszony przez kadłub, a co najważniejsze, wyjątkowo bezpieczny. Dzięki poliuretanowemu wypełnieniu boków kadłuba Fox Avant jest praktycznie niezatapialny. Wysoka wolna burta skutecznie zapobiega przedostawaniu się bryzgów morskich do łodzi, a jednocześnie zapewnia bezpieczne poruszanie się po łodzi.

Dzięki całkowicie nowej konstrukcji kadłuba wnętrze Foxa Avanta jest znacznie bardziej przestronne niż jego poprzednik, mimo że wymiary zewnętrzne pozostały w zasadzie takie same. W porównaniu ze swoimi stosunkowo kompaktowymi rozmiarami, łódź nadal ma więcej niż dużo miejsca na otwartym pokładzie na dziobie i szeroki boczny pokład po lewej stronie. Otwarty pokład dziobowy oferuje nieograniczone możliwości i można go wykorzystać m.in. do transportu dużych ładunków i wędkarstwa rekreacyjnego, a jednocześnie otwarty dziób ułatwia wsiadanie i poruszanie się po łodzi.

Fox Avant został wyposażony w szeroką konsolę boczną, którą umieszczono na prawej burcie, pozostawiając pokład po lewej stronie łodzi. Koło sterowe znajduje się po lewej stronie konsoli, co oznacza, że kierowca siedzi w najlepszym możliwym miejscu, zarówno pod względem widoczności, jak i obsługi, co oznacza również, że Avant jest wyjątkowo dobrze wyważony, nawet jeśli sterujesz łodzią samodzielnie. Kierowca nie ma osobnego siedzenia, co oznacza, że łodzią steruje się siedząc na ławce rufowej wraz z resztą pasażerów. Szczególną uwagę zwróciliśmy jednak na ergonomię i wygodną pozycję za kierownicą, dbając o to, aby pływanie było wygodne dla wszystkich. Konsola sterownicza została wyposażona w schowki na rzeczy osobiste, a szeroka przednia szyba zapewnia odpowiednią ochronę przed bryzą morską i wiatrem. Na desce rozdzielczej znajduje się standardowo montowany 9-calowy ploter nawigacyjny/echosonda Raymarine Axiom+, który pomaga w nawigacji i przesyłaniu ważnych danych z silnika zaburtowego do sternika. Wyświetlacz został zamontowany tak, aby rozsądnie znajdował się w polu widzenia kierowcy, ale nie zasłaniał widoczności.

Konstrukcja ławki rufowej jest całkowicie nowa w modelach Fox Avant i BR. Ławkę o pełnej szerokości można całkowicie otworzyć, łącznie z oparciem i podłokietnikami, odsłaniając pod spodem ogromną przestrzeń do przechowywania. Wewnątrz ławki znajduje się również wyznaczone miejsce do przechowywania baldachimu rufowego, gdy nie jest używany. Ławka rufowa została zaprojektowana tak, aby zarówno kierowca, jak i pasażerowie siedzieli wygodnie podczas poruszania się po wodzie. Schowek oprócz ławki rufowej można znaleźć także wewnątrz konsoli sterowniczej, ławce przed konsolą oraz na samym przodzie łodzi.

Dzięki konstrukcji AluFibre TM (aluminiowy kadłub + wnętrze z włókna szklanego) Fox Avant jest trwały, stylowy i wszechstronny, a także łatwy do czyszczenia i konserwacji. Dzięki technice produkcji i ponadczasowemu wyglądowi zachowuje swoją wartość dłużej niż wiele innych porównywalnych łodzi. Fox Avant nadaje się do różnych zastosowań – jest nie tylko idealnym towarzyszem rodzinnych wycieczek i spokojnych przejażdżek wzdłuż brzegu, ale także doskonale sprawdza się jako przyjaciel wędkarza rekreacyjnego dzięki obszernemu, otwartemu dziobowi.

Edytowane przez Grupa Marine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silver Beaver BR - 4,8m. AluFibre, bowrider, sugerowany silnik Suzuki DF50. Cena 83.000,- brutto.

 

Silver_Beaver_Collage.thumb.png.4a99f63cdd078cc116b581967be65a89.png

 

Firma Silver całkowicie odnowiła swojego ukochanego Beavera, ulubionego modelu, który został wyprodukowany po raz pierwszy na początku lat 90-tych. Ten nowoczesny i stylowy Bow Rider o długości 4,8 metra jest najmniejszym z całej gamy modeli Silver, ale pomimo swoich kompaktowych rozmiarów jest wyjątkowo stabilną, bezpieczną i wszechstronną łodzią. Kompaktowy rozmiar, zwinność i zakres standardowego wyposażenia sprawiają, że Beaver BR jest doskonałym modelem zarówno dla początkujących, jak i bardziej doświadczonych żeglarzy.

Model Silver Beaver jest częścią oferty Silver od początku lat 90-tych. Pierwszy Beaver był produkowany w latach 1993-2002 jako Beaver 425. Model został zmodernizowany do modelu Beaver 450, który był produkowany w latach 2003-2013, po czym zakończono produkcję Beavera - by powrócić jako bardziej nowoczesny i stylowy w wersji w 2020 r. W sumie Beavery sprzedano na przestrzeni lat w tysiącach sztuk.
Całkowicie odnowiony Beaver BR urósł o 30 centymetrów i znacznie więcej pod względem wyposażenia standardowego. Projekt łodzi reprezentuje nową linię Silver, znaną z Silver Fox; bezramowa szyba przednia zapewnia doskonałą widoczność w każdym kierunku, a wysokość szyby zapewnia dobrą osłonę kierowcy, pasażerowi i pasażerom podróżującym na rufie. Wykorzystanie przestrzeni na łodzi zostało dobrze przemyślane; przestronna rufa zapewnia dużo miejsca na nogi zarówno pasażerom, jak i kierowcy/pilotowi, konsole zapewniają dobrą osłonę przed wiatrem, a dziób jest wystarczająco przestronny, aby można było przewieźć spore ładunki. Wewnątrz ławki rufowej znajduje się miejsce na dwa oddzielne zbiorniki paliwa, a na dziobie znajdują się dobre schowki na sprzęt żeglarski. W standardzie łódź posiada m.in. dwuczęściowe drzwi pomiędzy konsolami, 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+ i komfortowe fotele Offshore dla kierowcy/pasażera. Lekką łódź można przewozić na przyczepie bez hamulców.

Nowy Silver Beaver BR wykonany jest w oparciu o strukturę Alufibre. Wytrzymały kadłub z aluminium morskiego sprawia, że pływanie łódką jest wygodne i bezpieczne. Mocny aluminiowy kadłub pozwala na plażowanie na naturalnych skalistych lub piaszczystych plażach bez obawy o uszkodzenia. Wzmocnione belki i wzmocnienia przekrojów w kadłubie, nadają łodzi wyjątkową sztywność skrętną. Boki aluminiowe o konstrukcji pudełkowej wypełnione są niechłonną pianką poliuretanową. Dzięki tym pontonom bocznym łódź jest praktycznie niezatapialna. Głęboki kadłub łodzi w kształcie litery V zapewnia stabilną jazdę w każdych warunkach pogodowych, a ostry dziób z łatwością przecina fale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silver Shark BRX - 5,85m, aluminiowy bowrider, sugerowany silnik Suzuki DF140. Cena 156.000,-

 

1254281922_Silver_SharkBRX_Collage.thumb.png.eac3f40b228f7d638a08279b6d459139.png

 

Bow Rider z pełnego aluminium dla aktywnych żeglarzy
Sprawdzony kadłub popularnego Shark BR stanowi podstawę dla tego modelu BRX z pełnego aluminium, zachowując jego wyjątkowe właściwości jezdne i zwinność. Oprócz wytrzymałego aluminiowego kadłuba, również wewnętrzne burty, pokład/podłoga, schowki, stała ławka rufowa i dwa siedzenia z klapami na rufie są wykonane z aluminium morskiego. Poręcze Shark BRX wykonane są z rury aluminiowej o grubości 30 mm. Ze względów ergonomicznych konsole kierownicze są częściowo wykonane z włókna szklanego.

Otwarty dziób został zaprojektowany tak, aby dobrze sprawdzał się zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i podczas wypraw wędkarskich. W codziennym użytkowaniu masz wygodny pokład pośrodku, a po obu stronach przestronne schowki zarówno na sprzęt wędkarski, jak i inne rzeczy osobiste. Pokład środkowy, ułatwiający łatwe i bezpieczne wejście na pokład, można jednak łatwo przykryć opcjonalną płytą aluminiową, aby przekształcić cały obszar dziobu w jeden duży pokład. Na tej aluminiowej płycie można również zamontować siedzisko  do łowienia spinningowego.
 
Za dwiema konsolami sterującymi, które są połączone dwuczęściowymi środkowymi drzwiami, umieszczono dwa wygodne fotele do łodzi. Dodatkowo na rufie zamontowano aluminiową ławkę i dwa składane siedzenia które wraz z środkową ławką rufową tworzą spójną powierzchnię na rufie, którą można wykorzystać jako miejsce do siedzenia lub dodatkową platformę wędkarską.

Zarówno sternik, jak i pilot podróżują wygodnie na dwóch wygodnych siedzeniach do łodzi Offshore. Szyba przednia wykonana jest ze szkła, co umożliwia montaż wycieraczki dla sternika (akcesoria dodatkowe). Dwuczęściowe drzwi pomiędzy konsolami sterowniczymi są oczywiście wliczone w cenę pakietu standardowego, podobnie jak dwa składane siedzenia  i środkowa ławka na rufie.

Ale na tym standardowy zestaw się nie kończy. Wszystkie modele łodzi Silver są już fabrycznie wyposażone w ploter nawigacyjny Raymarine  Axiom+ . Plotery nawigacyjne Raymarine obsługują popularne formaty map C-Map, Navionics  i mają wbudowane Wi-Fi oraz Bluetooth. Połączenie Wi-Fi pozwala np. łatwo aktualizować ploter nawigacyjny. Dzięki sieci NMEA2000 Twój ploter nawigacyjny bez wysiłku komunikuje się z silnikiem zaburtowym, dostarczając Ci wszystkich niezbędnych informacji o silniku w czasie rzeczywistym.  Widok ekranu można łatwo dostosować, dzięki czemu widzisz dokładnie te informacje, których potrzebujesz  w dowolnym momencie.  

Shark BRX jest szczególnie odpowiedni dla żeglarzy i wędkarzy rekreacyjnych, którzy cenią wszechstronność, trwałość i łatwość obsługi. Aluminiowa podłoga sprawia, że Shark BRX jest wyjątkowo wytrzymały i łatwy w utzrymaniu. Podobnie jak w przypadku naszych łodzi Silver, również Shark BRX radzi sobie świetnie w różnych warunkach i płynie po wodzie cicho, równomiernie i stabilnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Silver Shark CCX - 5,85m, aluminium, centralna konsola, sugerowany silnik Suzuki DF140. Cena 147.000,-

 

Silver_SharkCCX_Collage.thumb.png.96f43d415bec4b28c1e3f92fd3bf9409.png

 

Silver Shark CCX to łódź z konsolą środkową z pełnego aluminium, stworzona z myślą o przygodach i użytkowaniu przez cały rok. Dobrze umieszczona konsola umożliwia łatwe poruszanie się po łodzi, zwłaszcza podczas samodzielnego łowienia ryb lub kierowania łodzią. Shark CCX można dostosować do swoich potrzeb, dzięki bogatej ofercie akcesoriów dodatkowych.

Godnymi uwagi cechami Shark CCX są doskonałe właściwości jezdne, cichy kadłub i zdolność do żeglugi. Kadłub łodzi, schowki, stała ławka rufowa i dwa siedzenia z klapami na rufie są wykonane z wytrzymałego aluminium morskiego. Ze względów ergonomicznych konsola kierownicza jest częściowo wykonana z włókna szklanego. Szeroka konsola sterowa z dużą szybą przednią ze szkła zapewnia doskonałe schronienie zarówno sternika, jak i drugiego pilota. Na dużej tablicy przyrządów z łatwością zmieszczą się nawet dwa plotery nawigacyjne, a dzięki przedniej szybie wykonanej ze szkła, łódź można wyposażyć w wycieraczkę (dodatkowe wyposażenie).

Kadłub Shark CCX jest produkowany w oparciu o specjalną trójkątną konstrukcję skrzynkową, znaną z innych modeli łodzi Silver. Te trójkątne aluminiowe konstrukcje boczne są gęsto wypełnione pianką poliuretanową, która nie nasiąka wodą. Dzięki tej metodzie konstrukcji wszystkie łodzie są wyjątkowo bezpieczne, odporne na skręcanie i pływają nawet po napełnieniu wodą. Konstrukcje boczne pomagają również wyciszyć przejażdżki, ponieważ tłumią hałas konstrukcyjny przenoszony przez kadłub. Shark CCX prowadzi się płynnie nawet na wzburzonych falach. Łódź ma nowy prześwit stępki, który umożliwia łatwe ślizganie się łodzi na przyczepie.

Dzięki wytrzymałemu aluminiowemu kadłubowi cumowanie przy skalistych brzegach lub plażach, czy poszukiwanie najlepszych miejsc do wędkowania na płytkich wodach nie stanowi problemu, a aluminiowego Sharka można używać przez cały rok. Pokład wykonany jest z trwałego aluminium morskiego, a dzięki dużej liczbie uchwytów  łódź można przekształcić w wymarzoną łódź dla wędkarza sportowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Silver Eagle BRX - 6,4m, aluminium, bowrider, sugerowany silnik Suzuki DF200. Cena 182.000,-

 

Silver_EagleBRX_Collage.thumb.png.21c6d7e6c7d34dfb3d2fc77562273d3b.png

 

Eagle BRX z pełnego aluminium to wybór dla żeglarza, który ceni sobie łatwość obsługi, trwałość, wygodę i wszechstronność. Za szeroką przednią szybą zarówno sternik, jak i pilot siedzą w wygodnych siedzeniach Offshore, a w razie potrzeby można zamontować dwa dodatkowe komfortowe siedzenia na otwartej części rufy - nadal pozostawiając dużo miejsca do poruszania się po łodzi i pełnego wykorzystania możliwości. Ławka rufowa i dwa aluminiowe, składane siedzenia z klapami na rufie zapewniają sporo miejsca dla pasażerów. Otwarty dziób został zaprojektowany tak, aby się sprawdzał zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i podczas łowienia ryb.

Kadłub Eagle BR, popularnego modelu Silver, który został wprowadzony na sezon 2016, stanowi bazę dla naszego modelu Silver Eagle BRX. X oznacza pełne aluminium, co oznacza, że prawie wszystko w modelu Eagle BRX jest wykonane z aluminium, z wyjątkiem konsoli kierownicy, które ze względów ergonomicznych są częściowo wykonane z włókna szklanego. Oprócz trwałego aluminiowego kadłuba, wewnętrzne burty, schowki, podłoga/pokład, ławka rufowa i składane siedzenia klap rufowych są wykonane z aluminium morskiego. Solidne aluminiowe relingi o grubości 30 mm zwiększają poczucie bezpieczeństwa na pokładzie i ułatwiają montaż np. osprzętu wędkarskiego do łodzi.

Za dużą przednią szybą sternik i drugi pilot podróżują wygodnie w siedzeniach Offshore. Sama szyba przednia wykonana jest ze szkła hartowanego, dzięki czemu możliwy jest montaż wycieraczek. Wycieraczka szyby przedniej sternika jest montowana w standardzie. Pomiędzy dwiema konsolami sterującymi znajdują się dwuczęściowe drzwi, które zapewniają lepszą ochronę przed wiatrem dla pasażerów siedzących z tyłu.

Na rufie zamontowano stałą, centralnie umieszczoną ławkę rufową ze składanymi aluminiowymi klapami po obu stronach . Razem z dwoma składanymi siedziskami i dużymi aluminiowymi platformami , ławka przekształca się w spójną, płaską powierzchnię, odpowiednią m.in.  do wędkarstwa spinningowego. Otwarta przestrzeń kokpitu jest na tyle przestronna, że zmieści się w niej  dodatkowy rząd foteli.  Dzięki temu maksymalnie cztery osoby mogą podróżować wyjątkowo wygodnie, osłonięte za przednią szybą. Dodatkowe miejsca są dostępne za dodatkową opłatą.

Pokład dziobowy obejmuje przestronny pokład i duże miejsca do przechowywania rzeczy. Istnieje jednak możliwość osłonięcia pomostu oddzielną konstrukcją z płyt aluminiowych (za dopłatą) – rozwiązanie to zostało opracowane, aby pokład dziobowy lepiej sprawdzał się m.in. dla miłośników wędkarstwa spinningowego. Oczywiście można go również wykorzystać jako pokład słoneczny, dodając materac (akcesoria dodatkowe).

Podobnie jak w przypadku popularnego modelu Eagle BR , na pawęży rufowej Eagle BRX można zamontować silnik zaburtowy o mocy do 150 KM. Trwała konstrukcja w połączeniu z możliwością zastosowania mocnego silnika zaburtowego sprawia, że Eagle BRX jest doskonałym wyborem dla żeglarza, który szuka szybkości i emocji, bez konieczności rezygnowania z bezpieczeństwa i doskonałych właściwości jezdnych. Fenomenalna konstrukcja kadłuba sprawia, że jazda jest przyjemna przy każdej prędkości.

Wszystko co niezbędne w standardzie
Eagle BRX to kompletny pakiet dla aktywnego żeglarza. Nowością jest standardowo montowany 9-calowy ploter nawigacyjny Raymarine Axiom+, który służy użytkownikowi zarówno w celach nawigacyjnych, wędkarskich, jak i rekreacyjnych. Wielofunkcyjny wyświetlacz obsługuje ogólne formaty map morskich C-Map, Navionics i Lighthouse oraz ma wbudowane Wi-Fi i Bluetooth. Połączenie Wi-Fi sprawia, że aktualizacja ekranu jest łatwa i bezproblemowa, a nawet umożliwia udostępnianie widoku ekranu tabletowi/telefonowi mobilnemu.
Ploter map Raymarine Axiom jest standardowo wyposażony w echosondę, która pomaga uzyskać wyraźniejszy obraz tego, co dzieje się pod powierzchnią. W standardzie dołączona jest także sieć NMEA, która ułatwia instalację dodatkowej elektroniki lub sprzętu oraz zapewnia bezproblemową współpracę silnika zaburtowego i plotera nawigacyjnego. Kierowca otrzymuje w czasie rzeczywistym informacje dotyczące ważnych danych silnika, takich jak prędkość, głębokość wody, obroty silnika i kąty ustawienia trymu. Widok ekranu jest oczywiście niezwykle łatwy do dostosowania, dzięki czemu widzisz dokładnie te informacje, których potrzebujesz w danym momencie.

Drzwi pomiędzy konsolami, wycieraczka przedniej szyby i podnóżek kierowcy,  centralnie umieszczona ławka rufowa, dwa składane siedzenia z klapami na rufie, a także mocne aluminiowe relingi o grubości 30 mm znajdują się w standardowym pakiecie. Zobacz wszystkie standardowe wyposażenie w opisie poniżej.

Aluminiowy Eagle BRX to doskonały wybór dla żeglarza, który szuka dreszczyku emocji , ale który oczekuje łatwej w utrzymaniu, trwałej i jednocześnie praktycznej łodzi zarówno do przejażdżek rekreacyjnych, jak i wypraw wędkarskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Silver Seahawk CCX - 7m, aluminium, centralna konsola, sugerowany silnik Suzuki DF200. Cena 195.000,-

 

561769234_Silver_SeahawkCCX_Collage.thumb.png.eb141cf7b7be6ce7a612fa9d318a58f8.png

 

Silver Seahawk CCX - pokaźna i solidna nowość z pełnego aluminium
Całkowicie nowa konsola środkowa wyposażona w pełne aluminium Silver miała swoją premierę podczas targów Boat-Afloat Show w Helsinkach w sierpniu 2023 r. Nowość o nazwie Silver Seahawk CCX to solidna i wielofunkcyjna otwarta łódź, zaprojektowana specjalnie z myślą o rozległych morzach i innych dużych akwenach i całoroczną eksploatacją. Silver Seahawk CCX to czwarty model łodzi aluminiowych z serii Silver X.

Nieco ponad 7-metrowy Silver Seahawk CCX to największy jak dotąd model Silver z pełnego aluminium i drugi model łodzi w aktualnej gamie modeli wyposażony w konsolę środkową. Dzięki centralnie umieszczonej konsoli sterowniczej można z łatwością poruszać się po łodzi, a jednocześnie ułatwia to obsługę łodzi, szczególnie podczas manewrów przy cumowaniu i wychodzeniu na brzeg. Konsola środkowa ułatwia także wędkowanie spinningowe z łodzi i umożliwia transport długich towarów, np. drewna. Szeroka konsola sterowa z wysoką szybą przednią ze szkła zapewnia dużo schronienia zarówno kierowcy, jak i pilotowi, a na desce rozdzielczej jest mnóstwo miejsca na kilka ploterów nawigacyjnych lub inną elektronikę łodzi.

Ogromny, otwarty dziób jest oczywiście łatwy w użyciu do transportu dużej ilości rzeczy i artykułów pierwszej potrzeby, ale równie dobrze nadaje się do łowienia metodą spinningową. Przed konsolą kierowniczą umieściliśmy duży schowek, który jednocześnie pełni funkcję miejsca do siedzenia. Stała środkowa ławka ze składanymi aluminiowymi klapami po obu stronach tworzy ławkę rufową, a standardowo montowany wspornik na sprzęt/narty wodne z 30 mm aluminiowych rurek pełni rolę oparcia.

Godnymi uwagi cechami Silver Seahawk CCX są doskonałe właściwości jezdne i zdolność do żeglugi, a także wysoka wolna burta, która sprawia, że łódź jest bezpieczna zarówno dla młodych, jak i starszych żeglarzy. Dobrze wyważony aluminiowy kadłub jest wykonany bez pasów podnoszących, dzięki czemu jazda jest płynna i przyjemna, a ostry dziób ładnie przecina fale.

Seria Silver X obejmuje nasze najtrwalsze modele łodzi, których cały kadłub, wnętrze, podłoga i wszystkie schowki wykonane są z mocnego aluminium morskiego. Na rufie można utworzyć płaski pokład , wykorzystując środkową ławkę, dwa siedzenia z klapami i duże platformy rufowe. Modele serii X to przede wszystkim modele całoroczne do pracy na morzu, które radzą sobie ze zmiennymi i wymagającymi warunkami pogodowymi. Solidny Silver Seahawk CCX został zaprojektowany w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie skandynawskiego rynku eksportowego na trwałe, duże łodzie do pracy.  oraz długo oczekiwaną wersję kabinową, oba zbudowane na kadłubie Silver Seahawk.

Jak wszystkie inne modele Silver z aluminiowym kadłubem, także Silver Seahawk CCX produkowany jest w małym miasteczku Ęhtäri w Finlandii.

Edytowane przez Grupa Marine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silver Seahawk Cabin - 7m, aluminium, kabinowa do całorocznej eksploatacji, sugerowany silnik Suzuki DF200. Cena 309.000,-

newcabin.jpg.6ba8115f890521866b5ad2b6a58b36a2.jpg

 

Silver Seahawk Cabin to nasza odpowiedź dla wszystkich konsumentów, którzy w ciągu ostatnich kilku lat poprosili o model Silver Cabin. W wersji kabinowej Silver Seahawk kadłub, podłoga, boki wewnętrzne, a także schowki na dziobie i na rufie są wykonane z wytrzymałego aluminium morskiego. Konstrukcja kabiny została jednak wykonana z włókna szklanego, aby zapewnić doskonałą ergonomię, stylowy wygląd i całkowity komfort - także podczas dłuższych podróży morskich.

Przestronna kabina do wszechstronnego zastosowania
Osłonięta, przestronna kabina, zapewniająca niezakłóconą widoczność we wszystkich kierunkach, jest oczywiście najlepszym atutem łodzi, ale otwierany szyberdach, który zajmuje większą część dachu kabiny, również dodaje jej uroku. W kabinie jest dużo miejsca do siedzenia i miejsca do poruszania się, a stylowe czarne wnętrze w połączeniu z przyciemnianymi bocznymi szybami zwiększa wygodę użytkowania. Fakt, że zarówno przednie, jak i tylne drzwi kabiny są szerokie, a wnętrze jest dogodnie rozplanowane, sprawia, że Silver Seahawk Cabin jest idealną łodzią roboczą lub transportową na duże jeziora i rozległe wody Jednak doskonale sprawdza się również jako łódź wędkarska czy rodzinna na jednodniowe wycieczki i weekendowe wypady, ponieważ oferuje nawet możliwość tymczasowego noclegu. Materac do łóżka znajduje się w standardzie. Przedziały do przechowywania wszystkich rodzajów bagaży zwiększają użyteczność. Praktyczne drzwi przesuwne rufy zostały zaprojektowane tak, aby nie zamarzały w niskich temperaturach, a jesienne liście, śnieg czy brud nie zatykały szyn ślizgowych. Zarówno drzwi dziobowe, jak i rufowe są zamykane na klucz, co oznacza, że możesz bezpiecznie przechowywać rzeczy na łodzi.

Można także przejść z dziobu na przestronną otwartą rufę poprzez boczne pokłady po obu stronach kabiny. Pokłady boczne są bardzo pomocne w operacjach portowych. Do pokładów bocznych można dodać knagi środkowe, aby ułatwić cumowanie burtą do pomostu. W przednich i tylnych narożnikach kabiny dodaliśmy aluminiowe stopnie ułatwiające wejście na łódź z burty. Otwarty dziób i rufa zapewniają dużo miejsca do transportu dużych towarów i opakowań. Na rufie znajdują się oddzielne schowki na liny kotwiczne i cumownicze, a na dziobie znajduje się również schowek na liny cumownicze.

Poziom wyposażenia standardowego jest szeroki, jednak w naszej ofercie znajduje się szeroka gama akcesoriów dodatkowych, za pomocą których z łatwością można dostosować łódź do własnych potrzeb i zwiększyć komfort podczas dłuższych wypraw lub pływania poza tradycyjnym sezonem żeglarskim. Na liście akcesoriów dodatkowych znajdują się m.in. urządzenie do ogrzewania kabiny, lodówkę szufladową, system podwójnego akumulatora, system automatycznego trymowania, wspornik do montażu nart wodnych lub wyposażenia oraz moduły zawieszenia pneumatycznego foteli kierowcy i pasażera. Genialnym dodatkiem jest także listwa LED dostępna w przedniej szybie kabiny, ułatwiająca poruszanie się w ciemności. Wszystkie modele Silver Seahawk można również wyposażyć w praktyczny ster strumieniowy dziobowy, który sprawia, że operacje portowe stają się łatwiejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...