Autor Wątek: Spectre Boats Poland  (Przeczytany 3246 razy)

Lipiec 24, 2017, 21:18:35
  • *****
  • Wiadomości: 1029
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Nowości w linii Spectre

Wchodzimy na bardziej "cywilne" rynki więc postanowiliśmy na Naszym sprawdzonym, wyścigowym dnie zbudować łódź typu Center Console
Wymiary pozostają bez zmian
Długość 9,7m
Szerokość 2,13m
Zbiornik paliwa 600 litrów
Masa z silnikami około 2400-2500 kg
Silniki Mercury Verado: min 2x200 KM
                                    max 2x400 KM
Prędkość max między 80km/h a 160km/h++
Kategoria projektowa C ale walczymy o podwyższenie do B
Konstrukcja:
Laminat poliestrowy z przekładką Baltekową ( Infuzja )
(W opcji epoxyd i carbon)


Oprócz nowego pokładu opracowujemy modyfikację dna dzięki czemu łódź będzie szybsza i odrobinę stabilniejsza
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2017, 23:41:51 wysłana przez MIKE_G »

Listopad 15, 2017, 17:02:49
Odpowiedź #1
  • *****
  • Wiadomości: 1029
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Premiera: Wiosna 2018

Listopad 15, 2017, 22:07:27
Odpowiedź #2
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
    • Mazury
  • Akwen: WJM
Rewelacja :) Życzę sukcesu :)

Listopad 15, 2017, 23:40:43
Odpowiedź #3
  • *****
  • Wiadomości: 1029
  • Akwen: Jeszcze nie pływam

Listopad 21, 2017, 21:33:39
Odpowiedź #4
  • *****
  • Wiadomości: 2635
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Taka ekskluzywna openka.

Tak bardziej kierunek na Monako, południe Francji czy Skandynawię.

W Grecji takie i większe jednostki widywalem tylko w miejscowości Lefkada na Lefkadzie (tam jest taki duży port i kanał po którym pływają RIB-y po 11-scie i więcej metrów - bardzo ekskluzywne, nie widziałem ich potem na falach)

Na fale 1-2m nie trzeba amortyzowanych siedzeń ?
Sam kadłub wytłumi ?
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Listopad 22, 2017, 13:19:20
Odpowiedź #5
  • *****
  • Wiadomości: 1029
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Jeśli chodzi o rodzimy rynek "ekskluzywna" na zachodzie to niestety tylko "entry level"
Rzeczywiście zaprojektowaliśmy tą łódź na potrzeby rynków południowych ale także UK czy Skandynavii
Pierwsza sztuka jedzie na Gibraltar, druga zamówiona na południowe wybrzeże UK

Co do wygody mogę powiedzieć z własnego doświadczenia gdyż dno jest takie same jak w Naszej wyścigówce
W 2016 nie mając jeszcze amortyzowanych podstaw foteli ścigaliśmy się na falach około 7++ metrów wysokości ( siła wiatru 8 na kanale Brytyjskim wiejący od strony Atlantyku )
Nie była to super wygodna przejażdżka ale grube obicie foteli pozwoliło na to aby kręgosłup nie bolał przez kolejne 2 tygodnie
Do turystycznego pływania na wodach Grecji czy Chorwacji nie potrzeba amortyzacji.
Ale... (tu znowu z doświadczenia) poczujesz różnice nawet na 0,5 metrowej fali. Amortyzacja fotela warta jest każdych pieniędzy

Listopad 22, 2017, 20:50:47
Odpowiedź #6
  • *****
  • Wiadomości: 509
    • Slinfold UK
  • Akwen: UK
Ciekawe ze masz sprzedaz do Gibraltar bo jak mi wiadomo tam sa pewne zastrzezenia co to wielkosci lodzi i mocy silnikow. Chyba ze przepisy sie zmienily
Pozdrawiam
Andre

Listopad 22, 2017, 20:55:22
Odpowiedź #7
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 2206
    • Szczecin
  • Akwen: Wody lokalne
Bardzo ładna łódka .
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2017, 14:42:08 wysłana przez Mariusz »

Listopad 22, 2017, 22:36:13
Odpowiedź #8
  • *****
  • Wiadomości: 1029
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Ciekawe ze masz sprzedaz do Gibraltar bo jak mi wiadomo tam sa pewne zastrzezenia co to wielkosci lodzi i mocy silnikow. Chyba ze przepisy sie zmienily

Nasz klient ma w porcie maxymalne miejsce do 10 metrów kadłuba.
Musieliśmy załatwić "tysiące" dokumentów i pozwoleń aby tam sprzedać łódkę
Nie koniecznie chodzi o moc silników a o to, że nie chcą mieć łodzi szybkich lub takich które mają zamknięty kadłub
gdzie można by coś schować.
Musimy na przykład dostarczyć na Policje pełną dokumentacje produkcyjną czy nie ma tam ukrytych schowków
W tym wypadku łódź też będzie wyposażona w uchwyty na wędki i schowek ( lodówkę ) na żywą przynętę i będzie to łódź wędkarska :-)


Listopad 23, 2017, 14:32:02
Odpowiedź #9
  • *****
  • Wiadomości: 509
    • Slinfold UK
  • Akwen: UK
Ciekawe ze masz sprzedaz do Gibraltar bo jak mi wiadomo tam sa pewne zastrzezenia co to wielkosci lodzi i mocy silnikow. Chyba ze przepisy sie zmienily

Nasz klient ma w porcie maxymalne miejsce do 10 metrów kadłuba.
Musieliśmy załatwić "tysiące" dokumentów i pozwoleń aby tam sprzedać łódkę
Nie koniecznie chodzi o moc silników a o to, że nie chcą mieć łodzi szybkich lub takich które mają zamknięty kadłub
gdzie można by coś schować.
Musimy na przykład dostarczyć na Policje pełną dokumentacje produkcyjną czy nie ma tam ukrytych schowków
W tym wypadku łódź też będzie wyposażona w uchwyty na wędki i schowek ( lodówkę ) na żywą przynętę i będzie to łódź wędkarska :-)

niechce Ci zasmiecac tematu ale to ciekawe. Pare lat temu poproszone mnie zebym pomogl zalatwic wejscie do Gibraltaru dla pana z polski ktory z synem mialem ribem 10mtr plynac z polski na ulop na morze srodziemne. Mial sie tam zatrzymac na pare dni. Znalem policje bo bylem u nich - nie niebylem aresztowany  :). Policja dala mi namiary na kapitanat portu a ci na odpowiednie ministerstwo. Wyslalem nawet wszystkie dane osobowe z numerami paszportow plus zdjecie riba. Niestety odpowiedz byla negatywna. Chyba rib zaholowali na przyczepie
Pozdrawiam
Andre

Listopad 23, 2017, 17:03:00
Odpowiedź #10
  • *****
  • Wiadomości: 1029
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Sprawa wygląda tak, że Nasz klient mieszka na miejscu i ma 32 stopową łódkę. Wymienia na Naszą jako nowszy, szybszy model model. Zresztą poprzednią pomagamy mu sprzedać :-)
Tak więc ma swoje miejsce w porcie już od dawna

Listopad 23, 2017, 17:34:15
Odpowiedź #11
  • *****
  • Wiadomości: 2635
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Jednym słowem "Spectre Boat" wypłynęła na szerokie i całkiem dalekie wody ..

GRATULACJE !!!
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Listopad 23, 2017, 17:50:11
Odpowiedź #12
  • *****
  • Wiadomości: 1029
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Dzięki @ogorek, staramy się :-)

Mam też dla Ciebie 7,8 metrowego RIBa jakbyś chciał przesiąść się na coś większego 8)

Listopad 23, 2017, 17:54:23
Odpowiedź #13
  • *****
  • Wiadomości: 1029
  • Akwen: Jeszcze nie pływam

Listopad 23, 2017, 19:01:44
Odpowiedź #14
  • *****
  • Wiadomości: 2635
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
Dzięki @ogorek, staramy się :-)

Mam też dla Ciebie 7,8 metrowego RIBa jakbyś chciał przesiąść się na coś większego 8)

To ten z Gibraltaru ;) Co to za jednostka ?
Ostatnio zastanawiam się nad RIB-X robionymi w UK z 4-rema siedzeniami jockey i ławeczką dla 3-ech osob.
Bardzo lekkie. 6,8m na przyczepie z Merkurym 150 ma ważyć poniżej 1300 kg

Jedna z opcji którą dostałem to taka ale 7m z małym silnikiem Merkury 150 ale cena bardzo fajna tylko za ekskluzywna (jak dla mnie) i brakuje w niej jockey seats



W podobnej cenie mam ofertę na ich 6,5m z 4 jockey seat i ławką na 3-os i też merkury 150 EFI
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2017, 20:04:33 wysłana przez ogorek »
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho