Skocz do zawartości

Szukam na rynek Austriacki solidnego producenta Lodzi


Mario1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

https://pl-pl.facebook.com/pg/HORNBOATS/about/

 

Rodzinna firma.

 

- Robili katamarany 6 os z napędem elektrycznym torquido (zaburtowym) na Niemcy i Dubaj

- Zrobili teraz Classica z napędem elektrycznym stacjonarnym

 

To drugie to łódka idealnie w gusta tradycyjnych austryjaków

 

13701020_1805764206309644_3291686143068931630_o.jpg?oh=d126f36d2c3827627a6712eb8acd38c2&oe=5908FE1A

 

Czyli doświadczenie w elektrykach mają (i zaburtowe i stacjonarne - zdaje się że tylko Torquido)

 

Tylko jak szukasz dużej stoczni to jest to mała rodzinna firma, ale mają teraz dużą halę i pewnie mogą się rozwinąć pod większe zamówienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zapraszam do zapoznania się z moją Vena v707.

Została zaprojektowana własnie z myślą o montażu napędów elektrycznych, a także małych spalinowych.

Mogą być montowane napędy stacjonarne lub zaburtowe

Łódź ma dużo miejsca przeznaczonego na akumulatory pod podłogą, a ich waga może być 300 kg i więcej.

Z przykładowym napędem elektrycznym łódź może pływać  8 godzin. Czas ładowania 2 godziny.

Więcej informacji - filmy dane techniczne mogę wysłać indywidualnie.

Roman Pyć

504 102 173

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaceksu79 go fizycznie robił.

"Horn Boats" to Jaceksu79

 

Formy są zleceniodawcy ale na pewno idzie się porozumieć (Polak mieszkający w Niemczech)

 

Niestety Jacek ma taką przypadłość, że "wie lepiej" stąd popadł w konflikt z forum i już go na forum nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu napędu elektrycznego który to dogłębnie przerobiłem w 2016 r i udało mi się osiągnąć świetne efekty za rozsądne pieniądze.

Moim zdaniem nie da się tego zrobić montując silnik elektryczny do typowej motorówki.

Należy na etapie projektu przewidzieć taki napęd- miejsce na baterie, ich waga, zakładana moc silnika (w moim przypadku 5-15 KW ), czas pływania, zakładana prędkość, czas ładowania itd.

Jeżeli już się to wszystko skonfiguruje, to można cieszyć się z pływania praktycznie bez kosztów  (paliwo) przez wiele lat.

Są dostępne nowe baterie  dostosowane do szybkiego ładowania i dopasowane do nich ładowarki które mogą pracować wiele lat.

Też się trochę rozpisałem.

Innych użytkowników może także zinteresować ten temat.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo temat jest mocno na czasie dlatego zainteresuje wiele osób...

Co do poszukiwania kompetentnych stoczni budujących Eko łodzie to kilka ich jest, choćby Endorphine Przemka Herbuta, Prestige, Calypso Yacht Roberta, Janmor p. Andrzeja Janowskiego, chyba Tes Tomka coś wyprodukował, Delphia Kotów to klasyka...

Większość jachtów można dostosować do pływania na ekonapędach, dlatego praktykuje się że stocznie budują okręty jako skorupy ale montaż silnika i dobór instalacji zlecają firmom zewnętrznym np Intelle Jarka Dąbrowskiego, chyba @saradog tez to ogarnia, Inzynieria ruchu ma spory wkład w tą dziedzinę

Elektryke na tym poziomie trzeba zlecać fachowcom, bo żeby miało to ręce i nogi to nie wystarczy spiecie paru kabelków i podłączenie najtańszych paneli z najtańszym regulatorem do byle jakich aku z ładowarkami ze Stonki....

 

Jeżeli dysponuje Kolega sporymi nadwyżkami gotówki lepszym rozwiązaniem będzie osobno zamawianie

jachtów motorowych i osobno ich doposażenie w Eko niż współpraca ze stoczniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo temat jest mocno na czasie dlatego zainteresuje wiele osób...

Co do poszukiwania kompetentnych stoczni budujących Eko łodzie to kilka ich jest, choćby Endorphine Przemka Herbuta, Prestige, Calypso Yacht Roberta, Janmor p. Andrzeja Janowskiego, chyba Tes Tomka coś wyprodukował, Delphia Kotów to klasyka...

Większość jachtów można dostosować do pływania na ekonapędach, dlatego praktykuje się że stocznie budują okręty jako skorupy ale montaż silnika i dobór instalacji zlecają firmom zewnętrznym np Intelle Jarka Dąbrowskiego, chyba @saradog tez to ogarnia, Inzynieria ruchu ma spory wkład w tą dziedzinę

Elektryke na tym poziomie trzeba zlecać fachowcom, bo żeby miało to ręce i nogi to nie wystarczy spiecie paru kabelków i podłączenie najtańszych paneli z najtańszym regulatorem do byle jakich aku z ładowarkami ze Stonki....

 

Jeżeli dysponuje Kolega sporymi nadwyżkami gotówki lepszym rozwiązaniem będzie osobno zamawianie

jachtów motorowych i osobno ich doposażenie w Eko niż współpraca ze stoczniami.

 

Dzieki ci bardzo za ta info. troche pisania.

 

A jak chodzi o naped,to czemu np.wspolpraca ze stocznia czy producentem wychodzi gorzej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario1, a może kilka sów o sobie napiszesz.

Kogo reprezentujesz? Siebie czy jakąś firmę.

Może jesteś dealerem i chcesz kupić jakąś łódkę testową ;)

Czy tak na rybkę rzuciłeś hasło, żeby koledzy wyszukali Ci namiary

na interesujących Ciebie producentów ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mario1, a może kilka sów o sobie napiszesz.

Kogo reprezentujesz? Siebie czy jakąś firmę.

Może jesteś dealerem i chcesz kupić jakąś łódkę testową ;)

Czy tak na rybkę rzuciłeś hasło, żeby koledzy wyszukali Ci namiary

na interesujących Ciebie producentów ???

O sobie juz cos pisalem w tym watku

pozdr

Marian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...