Danek795 Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Witam. Mam problem z silnikiem który kupiłem jako używany. Po włączeniu biegu silnik co jakiś czas szarpie . Bez śruby chodzi normalnie lecz jak już jest śruba gdy da się bieg zaczyna szarpać co kilka sekund. Przy wysokich 20220712_193835.mp4 obrotach częstotliwość się zwiększa. Może miał ktoś coś takiego . Silnik to johnson 2.5 hp 4 sów. Załączę filmik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Pod pojęciem szarpie jest wiele określeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 13 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2022 Moje poranne wpisy zniknęły... wg mnie spodzina do sprawdzenia - regulacja cięgna zmiany biegu lub sprzęgiełko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo3000 Opublikowano 26 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2022 Proponuję wracać do tego gościa co Ci to sprzedał, by oddał kasę i zabrał sobie ten uszkodzony silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 13 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2022 A może zabezpieczenie śruby jest uszkodzone? Chodzi mi o tą gumę co jest pomiędzy metalowym trzpieniem a metalowa częścią śruby. Są różne sposoby ochrony przekładni i przeważnie jest element gumowy który coś może nie dawać rady pod obciążeniem omykajac się pod obciążeniem i blokując na moment na innym elemencie. Skoro bez śruby jest ok dasz gazu i nic nie szarpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.