eryk Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 witam ,czy zeby wymienic bendix w sea doo gsx951 trzeba bedzie rozpolowic silnik ?czy moze jest o wiele miej roboty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Do bendix'a dojdziesz po zdjęciu koła zamachowego. Bendix jest osobnym elementem. Nie trzeba wyjmować rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 czyli kolo zamachowe jest z przodu silnika ,trzeba bedzie silnik wyjac z budy?troszke instrukcji bym poprosil jak mozna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Możesz odpiąć wydech i zdjąć pokrywę magneta bez wylmowania motoru. Ale jeżeli koło nie było jeszcze zdejmowane to loktite nie puści bez grzania. Radziłbym Ci wyjąć silnik bo obok jest paliwo i jego opary a to już pachnie ekspresowym zakończeniem roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 sprobujem bez wyciagania motoru ,dzieki za podpowiedz,pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xisio Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Do bendixa dojdziesz od strony magneto, musisz zdjąć pipe od wydechu, odpiąć węże wodne, okablowanie od magneto i masę od silnika, odkręcasz obudowę magneto by to zrobić łatwiej najlepiej odkręcić śrubę i podporę od silnika przy magneto w kadłubie i podłożyć coś drewnianego pod silnik, masz wtedy podniesiony trochę silnik i dostęp do śrub. By wyjąć bendix musisz zdjąć koło z magnesami, przy okazji sprawdź jak wygląda koronka czy nie jest wyszczerbiona, ja musiałem wymienić koło bo bendix wyciął mi kilka zębów. Bendix masz za plastykowym uchwytem, jest w nim sprężyna dociskowa nie zgub jej i nie przekręć uchwytu za mocno. By zdjąć koło bez ściągacza najprościej użyć patentu który ja używałem czyli stary pasek wielorowkowy od rozrządu i rurka stalowa z 40cm , okręcasz zębatkę paskiem z dwa razy w koło, skręcasz resztę paska na rurce i zapierasz to o silnik na rurce, przy ścisłym naciągnięciu paska bez problemu odkręcisz śrubę na stożku na którym siedzi koło bez drgnięcia koła na wale. Po wyjęciu bendixa dobrze jest wyczyścić całą komorę magneto, na 99% masz pełno rdzy, wyjmij delikatnie uszczelkę i przejedz w koło szczotką drucianą, jak poleciał Ci bendix sprawdź gdzie jest jest sprężynka od niego (najczęściej ona pęka, wygląda jak od simeringu) to małe świństwo uwielbia masakrować magneto jak dostaje sie miedzy cewkę a magnesy. (sprawdz czy u Ciebie jest ok) Sam bendix oryginalny kosztuje ponad 1200zł :) na ebay masz niezłej firmy caltric http://stores.ebay.com/CALTRIC widziałem że je też z zyskiem na allegro sprzedają czasem :) Pamiętaj by skręcając dać lokcite na śruby i czerwony silikon bo zakładam że nie masz nowej uszczelki do magneto. Na pewno przyda Ci sie instrukcja serwisowa i manual do pobrania pod http://www.seadoomanuals.net/ Mam nadzieje że pomogłem jak coś pisz. Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 bendix kupilem za 250zl jakiegos bts,tera nadejdzie robota.dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.