skutery-wodne.pl Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 V -max 45 mil obroty 6450 czy to w normie wydaje mie się mułowaty, ściągneliśmy stubę igła, ostra jak brzytwa i wering nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk1pawel Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 V -max 45 mil obroty 6450 czy to w normie wydaje mie się mułowaty, ściągneliśmy stubę igła, ostra jak brzytwa i wering nowy. nie sprawdzamy jej ostrość...to nie żyletka ;) lecz czy nie ma odkształceń mechanicznych oraz luzy pomiędzy wirnikiem a wearingiem...ale skoro nie wkręca się na obroty to luz raczej w normie. Prędkość jest adekwatna do obrotów...ale jest ich mało - powinno być ok. 7500obr/min i prędkość 60-63 mile. Mało danych podałeś (kiedy było dobrze to było tak..., kiedy to się stało? jakie były 1 objawy itd?) obstawiam na kompresor !!!od tego bym zaczął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Napewno jest cos nie tak. Ja mam wersje bez kompresora czyli 155 KM i v max mam licznikowo 87 km/h. 45 mil to jakies 72 km/h ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skutery-wodne.pl Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 WSZYSTKO jasne, ktoś założył wearing dorabiany (metodą chałupniczą?) wearing kręcił się razem ze śrybą, jutro kupuje oryginalny i zobaczymy różnicę ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.