funyo Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Witam, Jak w temacie, jak można sprawdzić na sucho, czy pompka zęzowa jest sprawna? Czy można ją jakoś ręcznie uruchomić? Rzecz dotyczy Sea Doo RX. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Pompki automatyczne są włączane pływakiem, więc jeśli masz jak go podnieść, to powinna się włączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 RX nie ma elektrycznej pompki zenzowej . Na podłodze za silnikiem leżą dwa smoki ssące podłączone do wylotu wody z turbiny. Podczas jazdy wyrzucana woda z turbiny wytwarza podciśnienie w wężach połączonych ze smokami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 RX nie ma elektrycznej pompki zenzowej . Na podłodze za silnikiem leżą dwa smoki ssące podłączone do wylotu wody z turbiny. Podczas jazdy wyrzucana woda z turbiny wytwarza podciśnienie w wężach połączonych ze smokami. Dokładnie tak to u mnie wygląda. Czyli woda jest wypompowywana tylko w czasie pływania? A w razie wywrotki i problemów z odpaleniem - czerpaczek? Czy taki system da się diagnozować, czy wszystko z nim o.k? Dzięki mikijet :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Dokładnie , woda wyciągana jest podciśnieniowo podczas pływania, możesz sprawdzić jedynie drożność systemu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 W razie wywrotki trzeba poczekać aż skuter sam ,,wypłynie" do góry i dopiero można wsiadać z powrotem i sprawdzać jaki jest stan komory silnika. Na starym forum dokładnie opisałem jak to się odbywa. Nie wolno odpalać silnika od razu. Stawianie skutera też ma swoje zasady. Najważniejsza to obracać kadłub tak aby usuwać wodę z kolektora ssącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Najważniejsza to obracać kadłub tak aby usuwać wodę z kolektora ssącego Czyli zgodnie z instrukcją lub nalepką na kadłubie - to jasne. Ale ta podciśnieniowa pompka to trochę lipa, jak nie odpalisz silnika, nie ma jak wybrać wody z komory. Choć z drugiej strony jest chyba całkowicie bezawaryjna, bo co ma się psuć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Dzięki niej masz posprzątane w komorze silnika. Wybierają wodę prawie do końca. Trzeba tylko pilnować drożności. Elektryczna zawsze zostawia jezioro min. 2cm. http://www.motorowodny.pl/forum/viewtopic.php?t=1078&highlight= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 To chyba muszę sprawdzić drożność, bo po każdym pływaniu, po odkręceniu korków, zawsze trochę wody się wylewa. Nie są to duże ilości, ale zawsze coś wykapie. Dzięki za linka, już wcześniej czytałem ten temat i potwierdza się, że w moim przypadku dobrze mieć czerpak - jak silnik nie zagada, to trzeba się tej wody jakoś pozbyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.