Tomlasz Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Witam serdecznie wszystkich motorowodniaków, jestem zielony w skuterach chociaż mechanika nie jest mi obca, niedawno udało mi się złożyć z dwóch silnik evinrudera 2T 35hp i tyrka jak marzenie, a więc coś tam chyba potrafię 8). Ale do rzeczy ... kupiłem seadoo xp x4 hulls 96r za śmieszne pieniądze, ale pomyślałem że na początek to dobry sprzęt do nauki ... mechaniki ;) i z tego co zrozumiałem w ogłoszeniu to trzeba kupić i zaprogramować zrywkę, podłączyć VTS bo niby sprawny tylko porozłączany, no i chyba regulacja gaźnika bo mało mocy coś ... bardzo serdecznie proszę Was koledzy o wskazówki jak do tego się zabrać i na co zwrócić uwagę żeby nic dodatkowo nie sknocić ... link do ogłoszenia http://www.ebay.co.uk/itm/Seadoo-XP-96-GREAT-condition-for-year-Inc-Trailer-/361082514477?pt=UK_Power_Boats&hash=item541231ec2d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sze100 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Moim skromnym zdaniem przy sprzecie z tego rocznika moze byc wiecej tej "nauki mechaniki" niz zabawy na wodzie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Pierwsza rzecz to ściągnij sobie serwisówkę do tego sprzętu. Operator manual też się przyda na początek bo prawidłowa obsługa to podstawa. A zwracać uwagę na wszystko niestety trzeba. ;) Kadłub, silnik, turbina, sterowanie i elektryka , wydech , układ chłodzenia, układ dozowania oleju, cięgła i na deser układ odwadniania zenzy. Miłej lektury :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Dzięki za wskazówki, wiadomo że maszyna leciwa ale zasugerowałem się dobrym stanem, minimalnym zużyciem zewnętrznym i nie zarzyganym olejem silnikiem tak jak było w wielu innych przypadkach ... i najważniejsze, nie był kupiony od "Mirka handlarza" , a angol jak wyprowadzał z garażu to płakał :P Skuter już szykuje się do wyjazdu do PL a ja studiuje fora i najczęstsze usterki tego modelu i mam banalne pytanie - Jaki w tym modelu siedzi motor ? 800-tka ? Bo nie jestem do końca pewny ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jeszcze jedno mnie nurtuje ... przeglądając fora nigdzie nie znalazłem tematu z chłodzeniem silnika, pompą wody i termostatem ? jak w xp-kach ta kwestia wygląda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 silnik bialy 787. Nie ma termostatu wiec producent sugeruje z tego co pamietam nie plywanie w wodzie chlodniejszej niz 12 stopni. Silnik jest chlodzony z napedu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Jeszcze jedno mnie nurtuje ... przeglądając fora nigdzie nie znalazłem tematu z chłodzeniem silnika, pompą wody i termostatem ? jak w xp-kach ta kwestia wygląda ? Bez problemu znajdziesz serwisówkę na seadoonet albo greenhulk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomlasz Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 o to to konkretne forum, dziękuje bardzo za odpowiedzi, a teraz czekam na przesyłkę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.